november 2015 kindjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babybanjo, 8 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    Het scheelt rond de 250 euro. :) Dan is het nog wel prijzig vind ik maar ik ben er echt heel blij mee. Bezuinigen we op de andere dingen... Tweedehands meubeltjes bijvoorbeeld. :D

2. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Nou zeg! In t kader van veel vitaminen en mineralen voor de baby, maakte ik net n lekkere fruitsmoothie met sojamelk.... Spuug ik vervolgens alles weer uit!
    Sjongejongejonge...

3. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf

:( Dat is idd balen!

4. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

22 jun 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    Moedig van je mamavanF2009! Heel goed dat je het probleem aanpakt en niet je "kop in t zand" steekt!
    Succes maandag en hopelijk kunnen ze je snel verder helpen!

Hmmmm fruit smootie... zonde dattie niet zo lekker viel.

Hier uitgebreid ontbeten met kaiserbroodjes verse jus en aardbeitjes vers van t land jum jum.

Gaan zo lekker met de hond op pad even quality time met me mannen hihi

Fijne zondag!!

5. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ben ik weer even vanuit Turkije, alles goed hier? Kan helaas niet alles bij lezen maar woensdag kom ik terug en dan lees ik uitgebreid bij.
    Iemand vroeg waar ik was, ik zit in antalya.
    Het bevalt goed ben alleen nog steeds ziek en mijn oren zitten al vanaf dinsdag dicht, super vervelend!

Ook heb ik savonds steeds een hele zere buik, dacht gisteravond echt dat het mis ging. . Gelukkig donderdag naar de vk.

Nou fijn weekend nog even voor iedereen en werkse! Ik zal de zon meenemen woensdag.

6. Tinkerbell83

Tinkerbell83 Actief lid

11 feb 2015
    135
    0
    16
    Ik ben 1 nov uitgerekend!

7. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    babybanjo moooooie wagen hoor de stokke! Zal je zeker goed bevallen!

8. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    babybajo nou 250 is toch een mooie korting;) wij gaan morgen kijken voor een 2e hands kamertje! en de kinderwagen gaan we dinsdag halen:)
    Mooi voor mijn verjaardag nog hihi was vandaag jarig:)

evelynB aah wat balen zeg! voel je je nu wel weer gewoon goed?

zonnebloem wat vervelend van je oren komt het door het vliegen? hopelijk gaan ze snel weer open staan het is zo vervelend he!
    Lekker dat je donderdag meteen naar de VK mag! wat voor zere buik heb je?:( vervelend zeg! kan je wel een beetje genieten van je vakantie?

Linnepin wat een heerlijk ontbijtje was dat:) lekker gelopen vandaag? het was bij ons smiddags een beetje vies weer hoe was dat bij jullie?

Morgen mag ik weer even naar mijn kleine meid kijken!

9. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    Geen blaasontsteking erbij? Is de pijn al wat minder?

10. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    Girliej Gefeliciteerd met verjaardag!
    Ben benieuwd of je morgen iets leuks vindt. Welke kinderwagen hebben jullie uitgekozen?

Tinkerbell83, dan sta je als een van de eerste op de wachtrij :)
    Ja Sumshine, ik denk het ook :)

11. blondie21

blondie21 Bekend lid

15 mrt 2015
    611
    0
    0
    turkije

Misschien een gekke vraag maar heb je geboekt met corendon? Veel plezier in Antalya!!

12. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    @girliej : gefeliciteerd nog!
    De afspraak bij de vk stond al en komt nu erg goed uit met die rare klachten.. Heb t eigenlijk alleen in de avond en niet eens elke avond, zere buik een beetje als menstruatie pijn maar toch niet helemaal vergelijkbaar.
    Ook heb ik soms als ik ineens opsta of gaap of mijn arm uitsteek of wat voor plotselinge beweging ook dat t heel raar voelt in mijn buik, alsof er iets keihard schopt (kan natuurlijk niet ) voelt erg hard, doet soms gewoon zeer. Herkenbaar voor iemand?

@ babybanjo : Nee geen blaasontsteking, totaal geen last en in tegenstelling tot normaal plas ik de laatste tijd juist weinig voor mijn doen (ben echt een zeikerd haha ga meestal ieder uur behalve snachts dan ga ik er 2 a 3 x uit).

@ blondie : dankje! Nee dit keer niet, nu via arke.
    Why?

13. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    zonnebloem bij mij zijn dat d ebanden (bandenpijn) in combi met lichtelijke hardere buik ivm groeien of gekke bewegingen..

14. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Vandaag oppassen bij mn oppaskindje met chromosomale afwijking.... Best een gek idee dat ons kindje ook zo iets kan hebben.... Heel confronterend ook...

15. Neko85

Neko85 Actief lid

21 jun 2013
    347
    0
    0
    NULL
    Zaandam
    Welkom Tinkerbell, het gaat er nog om spannen of je in oktober of november zult bevallen :D

Girlliej veel plezier met de echo vandaag!

Zonnebloem, ik denk ook dat het met bandenpijn en harde buiken te maken. Met name als jij het hebt bij plotse bewegingen en aan het einde van de dag.
    Ik had een aantal dagen terug echt een heel naar gevoel in mijn buik. Maar dat was ook 's avonds in bed toen ik me een beetje vreemd en snel omdraaide.

Babubanjo: veel plezier met je aankoop. Ik heb geen ervaring met de kinderwagen, maar de Stokke tripp trapp en flexibath zijn ideaal.
    En 250 euro korting vind ik zeker een mooi bedrag.

Ik heb gisten een "ongeplande" aankoop gedaan. De Quinny Zap Extra 2.0. We wilden sowieso even kijken naar een nieuwe compacte buggy voor gemakkelijk meenemen met uitstapjes. Maar is ook ideaal met maxicosi adapter en kan helemaal plat voor baby's.
    En nu kunnen we heb al gebruiken voor ons zoontje.

Ook heb ik mijn eerste bewuste kleding aankoop gedaan. 2e hands maar het was zo'n leuk jurkje. Heel stoer en totaal niet tuttig (hier heb ik heel veel moeite mee met omschakeling van winkelen voor een jongen en nu voor een meisje). Ik zal er later even een foto van proberen te maken.

16. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Goedemorgen dames, hoe was jullie weekend?

Girlliej veel plezier met de echo vandaag!

Babybanjo, mooie korting!

Evelyn, donderdag duurt nog even. Spannende dagen!

De rest ben ik kwijt *sorry* als ik iemand vergeet.

Dames, hebben jullie ook last van een droge mond?

17. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjulliewel voor de felicitaties!

Babybanjo wij gaan voor de slee mobile in nederland nog niets zo bekent maar volgens mij een mega fijne en sterke wagen je kan met 100 kilo op het frame staan en hij is heel compact in te klappen 4 luchtbanden en een soepele draaicircel.. het is ook een hoge kinderwagen dus dan hoeven we niet zo te bukken(mijjn vriend is wat groter dus dat is ook wel fijn dit is 1 van de hoogste)
    Dus morgen nog even kijken en als ik er nog zo enthousiast over ben dan kopen we hem:) incl alles erbij dat vind ik ook wel fijn je bent meteen klaar:)

Zonnebloem je zou voor de zekerheid even je plas kunnen laten controleren bij de dokter als je terug bent..ik had namelijk ook van die vage klachten tot ik opeens in elkaar zakte op me werk van de kramp in me buik was blaasontsteking maar totaal verder nergens last van geen pijn bij t plassen niet meer plassen niet weinig plassen enzo..het schijnt dat het met een zwangerschap heel anders kan zijn ik kreeg afentoe een zere onderrug(dacht als ik teveel had gedaan ofzo maar dat had dus daar mee te maken)ik zou het voor de zekerheid controleren dan kan je dat iig uitsluiten! nog een fijne vakantie voor de laatste dagagje

Neko handig dat je hem iid nu al kan gebruiken:)Leuk ik hou ook wel van stoer niet te tuttig hihi maar wel echt meisje meisjes dingen

Mijn oor is gister weer open geplopt..nu ging hij weer even dicht zitten gelukkig moet ik zo even langs de assistent van de dokter en dan vraag ik even of ze wilt kijken! hopelijk al een stuk beter als vrijdag haha!
    Wij gaan straks ons kind erkennen:D weer een volgende stap!Super leuk!

Fijne dag allemaal!

18. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Goedemorgen!!

Mooie korting toch die €250, scheelt weer!

Veel plezier met de echo vandaag Girlie!

Hier druk bezig met de ideeën voor de babykamer. Zie het al helemaal voor me, zo leuk :D:D
    Krijg helemaal zin om aan de slag te gaan, maar we moeten nog geduld hebben. Eerst nieuwe vloer uitzoeken en leggen. Ook moet de stukadoor nog even komen en het kamertje wordt pas in augustus geleverd.
    Kan niet wachten :)

We hebben van het weekend de eerste kleertjes gekocht, helemaal verliefd ben ik erop. 😍
    Eerste paar winkels wel een ramp hoor, tenminste als je niet alles roze roze roze wil hebben. Doet gewoon pijn aan je ogen zo'n meisjesafdeling whaha. Maar uiteindelijk heel goed geslaagd in 1 winkel.

Ook hadden we bij de VK een geweldig geboortekaartje gezien in een stijl wat ons helemaal aansprak, helaas heb ik het na veel speurwerk gevonden waar het vandaan komt en is het niet goedkoop :$ €2,95 per kaart, en we hebben er veel nodig helaas. Vind €500 voor kaarten straks wel erg prijzig dus daar gaan we gewoon eens verder voor kijken. Tijd zat hihi

19. Roms

Roms Actief lid

23 jul 2014
    105
    0
    0
    Noord-Holland
    Veel plezier Girliej!!! :) Gaan we ook snel doen! Of trouwen op papier, ben er nog niet helemaal uit..

Wauw mooie korting van 250,- op de kinderwagen toch! Super!

Hier wordt de babykamer ook gestuukt en geverfd deze week, dan ga ik dinsdag op vakantie 8 daagjes. Als ik terug kom heb ik nog een weekje vrij dus dan ga ik shoppen voor babykamer en kinderwagen!

Denk dat wij voor de Joolz Quadro gaan. Vind het nog nest wel een lastige keuze! In de winkel weer even testen en dan knoop doorhakken, anders word ik zo besluiteloos haha!

20. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    @blaasonsteking, ik was er voor de zwangerschap helaas al bekend mee. Vk gaf aan dat het tijdens de zwangerschap heel anders kan voelen, dus wees alert! Heb afgelopen week een plasje weg gebracht maar gelukkig geen blaasonsteking. Omdat ik er toch niet helemaal gerust op was vrijdag even naar de HA geweest en down under even laten checken. Ze vermoedde het niet maar gaf me toch een recept mee voor een anti s.chim.mel middel.

Girlliej
    , leuk dat jullie je kindje gaan erkennen! Hebben wij ook gedaan :) Toch weer even een bijzonder momentje.

LV
    , leuk he! Ik kan eigenlijk ook niet wachten aan de slag te gaan. Maar eerst willen we het geslacht weten zodat
    we weten in welke kleur we de muur gaan verven. Nu zal het geen roze of blauw worden maar wel iets meer jongens
    of meisjes achtig dan wat het nu is (wit :p ). Gelukkig is de kamer 2 jaar geleden als opgeknapt dus een likje
    verf en de meubeltjes kunnen er in.

@kinderwagen, die konden wij gelukkig overnemen voor een mooi prijsje. We hebben een Mutsy.

Tja die geboortekaartjes, die kunnen flink prijzig zijn. Wij zijn van plan zelf iets te gaan ontwerpen
    wat volledig bij ons past. Dat zal met muziek te maken hebben.

Roms
    , misschien heb je het al verteld maar waar ga ja naar toe?

Deel Deze Pagina