Nee dat is hem niet. Misschien dat het lastig te vinden is omdat het besloten is? (ik zeg nu maar wat...) Als iemand problemen heeft met het vinden dan kunnen jullie mij of Nina0812 een pb sturen met jullie naam. Dan nodigen wij jullie uit.
Hey allemaal, Gefeliciteerd met goed echo's die deze week zijn gemaakt!! De meisjes lopen idd flink voor, haha! Wij hebben vanmiddag om 14:10u de medische echo. Hoewel ik de afgelopen dagen de boel goed had gerelativeerd, ben ik nu toch wel weer nerveus... ... maar eerst beter nieuws: onze beste vrienden zijn gisteren papa en mama geworden van een gezonde dochter! Ze liggen vandaag nog in t ziekenhuis, dus voor de echo gaan we even op bezoek! Edit: @ facebookgroep: Leuk, maar ik heb hier wel een andere naam dan m'n echte naam. Was vooral in t begin toen ik niet wilde dat anderen al wisten dat ik zwanger was Ik ga wel ff PB sturen
Je moet hem in principe wel kunnen vinden want iedereen. Kan hem vinden alleen tekst is beslotenzeg maar. Hahah beetje onduidelijk
Gefeliciteerd. Ook leuk dat jullie kindjes straks niet veel schelen in leeftijd, kunnen ze lekker samen spelen. Ik zag toevallig in Onderzoeken en Echo's een post vaniemand waarbij het kindje ook 2 weken achterliep met de 20 weken echo. Misschien fijn als je met iemand in een soortgelijke situatie kunt praten?
Ah, ja, ik had alle andere forumonderdelen een beetje vermeden, kon t ff allemaal niet hebben. Maar dat topic is misschien wel fijn, dank je. Ik voel de afgelopen dagen af en toe toch een beetje gewoel in mn buik, net onder mn navel. Denk dat dat toch echt de kleine is! Heel bijzonder om te voelen!
Teveel asociaties mee (of hoe je dat schrijft ) En nu niet perse zulke leuke Dus dat gaat hem niet worden maar toch dankje voor het meedenken Succes vanmiddag Evelyn, hoop dat alles goed is! En gefeliciteerd! Heb ook een bericht gestuurd over de FBgroep, kan hem ook niet vinden
Gefeliciteerd evelyndeB, leuk de kindjes zo dicht op elkaar! Je bericht naar Neko was trouwens niet privé, wanneer je het profiel van Neko nu bekijkt zie je jouw berichtje staan. Ik weet niet of dat je bedoeling was Ik heb Neko ook een berichtje gestuurd! Kon de groep ook niet vinden.
Ik heb ook een pb gestuurd over de Facebook groep! Hier vandaag controle vk gehad, en t hartje mogen horen toch altijd fijn om te weten dat het nog klopt. Morgen lekker shoppen! (Beetje jammer van de belastingaanslagen die we moeten betalen alleen ). Succes evelynde!
whaaaa vanmiddag om half 4 de 20w echo en ineens vindt ik het vreselijk spannend...de nuchtere ik. De angst van jeetje ik heb al twee gezonde kinderen, kan het echt zo zijn dat ik drie gezonde kinderen krijg houd me in de greep en dat is zo niet mij! bah bah bah.. Maar goed, kaken op elkaar en we gaan er voor! @mamavanF2009 jaaaaaaaah namen lijstje. Sowieso al leuke namen. Wat vind je van: Benjamin Bastiaan of gewoon Bas Pepijn merlijn Merijn Silvijn of Silvan of Sil Sepp of gewoon Sem / Sam Samuel Beau Noah Fedde Zeger Milan Fabian Mattis of Matts Tiemen of Tijmen Ties Zit er uberhoubt iets leuks tussen of moet ik nog ff verder denken? haha
oja ik vindt Melle heel erg leuk! Mijn man alleen niet...Maar Floris, Julian en Melle klinkt best leuk
Ooow ik kan me je gevoel zó goed voorstellen! Heb het ook wel een beetje hoor; heb al 2 kerngezonde jongens gekregen, ondanks mijn eigen gezondheid (of gebrek daar aan) en dan nu nog een gezond kindje krijgen? Dat kan toch helemaal niet? Het dringt ook nog altijd niet tot me door eerlijk gezegd, kan er gewoon niet bij dat er nog een kindje bij komt. Maar hoe dan ook, succes vanmiddag, het is vast allemaal goed Op zich leuke namen hoor, passen er een paar van ook wel bij ons maar mijn Lief vindt het allemaal nét niet. En ik eerlijk gezegd ook niet, al vind ik de meeste wél mooi. Het gevoel erbij ontbreekt gewoon, maf he... Dus als je nog inspiratie hebt
Boris? Jespe? Max Mees Zonne Jonne Melle Mik Mattias Boas Joas Jules Quin Xander Fabian (maar die had ik al...maar vind ik wel in t rijtje passen haha..) Lasse Olivier Vind je Mattis niet leuk? Niet Mathijs maar Mattis? Of Merijn?
Ik vind vooral Merijn, Marijn of Merlijn leuk maar Lief vindt dat niet zo. Olivier vind ik erg mooi maar is de 2e naam van J.ulian dus die hebben we al Het zou toch een stuk makkelijker zijn als het een meisje is, daarvoor zijn we er al maanden uit
ja meisjes namen zijn veel leuker inderdaad! Mama van F: vind je Ben of Sebastiaan ook niet passen? Of wat dacht je van: Pepijn Colijn Silvijn Thijmen (past leuk!) Ruune Wessel Flint of Flynt Keke of Kick Boris of Joris (floris en Julian maakt Joris! hahaha) of extra kort: Job Jip Pim Thom.. Ties is ook leuk! Sil iets langer: Joppe Semme Hidde Pelle
Pffff, lastig hoor! Ik wil eigenlijk minimaal 2 lettergrepen, loopt mooier als je alle namen achter elkaar zegt. Zal Lief straks ook even laten kijken maar denk dat hij het allemaal niet leuk (genoeg) vindt
Wij hebben juist de derde een letter greep anders is het allemaal twee letter grepen In ons geval bekt dat lekkerder. We hebben zo iets als (ik geef de namen van mijn kinderen liever niet prijs online) Ninte Jonne en dan nu Sepp (maaar dan alle drie wel dezelfde begin letter haha)
Het wordt al een gezellig clubje op fb! Ben benieuwd hoe jullie echo's waren Sumshine en Evelyn! MamavanF2009: Lastig hoor vind ik dat altijd. Vaak zijn leuke namen een stuk minder als je inderdaad iemand kent die zo heet. Of heet er iemand in de naaste omgeving zo.. Lijkt soms onmogelijk om een naam te vinden waar je 100% tevreden over bent. @Sumshine: Ik moest wel even lachen om je laatste berichtje "Sepp". Gisteren stond er een geboortekaartje bij de vk. Ik zei tegen mn man "Dat heb ik nou nog nooit gezien, Sepp."
Bij de jongens hadden we eigenlijk al heel snel dat echte 'wauw-gevoel', vooral de combinatie van hun 3 namen en het woord/naam wat daarmee weer gevormd wordt. Nu hebben we dat dus met geen enkele jongensnaam en misschien is dat ook helemaal niet nodig (als het een meisje blijkt te zijn) maar ik hou er niet zo van om iets niet zeker te hebben Beetje neurotisch misschien maar ik hou van duidelijkheid en zekerheid