november 2015 kindjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babybanjo, 8 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    Bijzonder Sunshine!

Hier staat weer 6 weken onder mijn banner...:) Klinkt toch wel beter dan 5 weken en 6 dagen :D

2. Zwartmetsuiker

19 mrt 2015
    45
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Hier waarschijnlijk rond 14 november 2015!

- Hoe komen jullie aan zulke banners?

3. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    haha echt he!
    ik ga straks even de lijst bijwerken:) ben net thuis van werk en jace en zn papa zijn een dag weg dus straks mooi de tijd voor

4. Verkeersbord87

21 mrt 2015
    5
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hallo

Mag ik hier meepraten?? Ik ben nog helemaal nieuw hier... Ik ben dus verkeersbord87 en ben geboren in 1987! Ik ben zwanger van mijn tweede kindje. Ik heb donderdag een echo gehad en was daarop 7 weken zwanger en heb een kloppend hartje gezien :)

Zou het leuk vinden als ik hier mee mag kletsen.

5. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    Welkom Verkeersbord en Zwartmetsuiker.
    Zwartmetsuiker: de banner die ik heb staat op deze site. Bovenin ene balkje staat de knop banners. Daar moet je selecteren wat op jou van toepassing is. Kopiëren voor forums en dat plakken als handtekening.

Voor een andere banner volstaat het meestal op de banner te klikken en dan kom je op die site die die bepaalde banner levert.

6. blondie21

blondie21 Bekend lid

15 mrt 2015
    611
    0
    0
    turkije
    Welkom verkeersbord en zwartmetsuiker, gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ik zou graag even wat willen delen met jullie.
    Vandaag toen ik naar de wc ging zag ik tot mijn grote schrik bloed in het wc papiertje met een klein stolseltje erin. (Sorry!) Daarna nog 2 keer afgeveegd, 1e keer rodig en 2e keer bruinig. Daarna niks meer gehad. Wat zou dit kunnen zijn volgens jullie? Aangezien dit onze eerste word wil ik graag het zekere van het onzekere weten en heb a.s. maandag al een afspraak bij de vk dus erheen gaan is geen optie. Wat denken jullie? Ervaring mee gehad?

7. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    Het kan gewoon een beetje bloed van een bloedvaatje zijn dat is geknapt. Het is nu gestopt en nu is het even afwachten. Kan me voorstellen dat het schrikken is. Maar het hoeft niets te betekenen volgens mij (maar ik ben geen arts natuurlijk). Ik lees echter vaker dat er zelfs veel bloed verloren is en dat het kindje er toch nog zit.

8. joos1

joos1 Bekend lid

29 dec 2006
    509
    0
    16
    Gefeliciteerd iedereen!

Ik meld me hier ook graag aan! :)

Heb sinds eergisteren positief getest en ben volgens de berekeningen vandaag 4 weken zwanger.

Ik ben waarschijnlijk praktisch de hekkensluiter voor de november babies gezien ik voor de 29e uitgerekend ben.

Het word voor mij een extra spannende periode; ong. 10 jaar geleden ben ik ook zwanger geweest en met 5,5 week opgenomen in het ziekenhuis ivm extreme zwangerschapsmisselijkheid.
    De zwangerschap is uiteindelijk geeindigd in een MK na 8 weken.

Morgenochtend ga ik dus meteen mijn HA bellen en met hem plannen hoe we het aan moeten pakken :cool:

9. IrisN

IrisN Niet meer actief

Ik heb vaker bloedverlies. Bijvoorbeeld na de seks. Maar ook als ik veel druk op mijn onderbuik zet. Dit overlegd met de arts, kon geen kwaad zei ze. Komt puur omdat je baarmoeder extra doorbloed is. Dus geen zorgen!

10. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    Welkom Joos1! Dan ga je nu een spannende tijd tegemoet. Ben je nu ook al misselijk of valt het nu nog mee? Ik hoop het laatste! Maar: gefeliciteerd! :)

11. joos1

joos1 Bekend lid

29 dec 2006
    509
    0
    16
    Bedankt!

Nu valt het nog wel mee; vieze smaak in mijn mond en juist constant honger :D (helaas is de kans dat het zo zal blijven erg klein, maar hopelijk kan ik het nu nog rekken tot week 7 ;) )

12. blondie21

blondie21 Bekend lid

15 mrt 2015
    611
    0
    0
    turkije
    Bedankt voor de reacties!
    Wou even zeggen dat ik blij ben met dit topic en natuurlijk met de mensen die erin zitten :D
    Heb erg veel aan jullie steun en informatie dus bedankt hiervoor. Als het even mee zit bevallen we allemaal over ongeveer 8 maanden, gek is dat als je daar nu over nadenkt!

Wij hebben ook een clubje op fb voor de mamas die in november bevallen, als er iemand interesse heeft zou je mij dan een pb willen sturen met je naam erin zodat we je kunnen toevoegen op facebook? Daar word snel en duidelijk gereageerd en heb je ook meteen een idee met wie je aan het praten bent x

13. Nina0812

Nina0812 Lid

4 mrt 2014
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    #173 Nina0812, 22 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2015
    Hallo allemaal,

Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap :)
    Hier gisteren om 15.30 een knal test en we zijn inmiddels beetje over de shock heen want het was niet bepaald geplant...maar heel erg welkom hoor! We hebben al 2 mooie meiden van 6 en 2 jaar.
    Voor onze 2e dame hebben we anderhalf jaar moeten wachten dus dat t 1x raak.is nu beetje onwerkelijk haha

Geen klachten nog verder, alleen wat ongesteldheid gevoel soms ..uitgerekende datum zou volgens calculators 29 november zijn maar mijn ervaring met de andere dames wordt dit wel paar dagen later denk ik haha
    Liefs N

14. Nina0812

Nina0812 Lid

4 mrt 2014
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    En idee van fb vind k erg leuk maar k wacht er nog even mee want we willen het nog poosje geheim houden ;)

15. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi
    Mag ik er ook bij
    29 november uitgerekend.
    En flink wat gezonde stress. Onder andere gezien mijn leeftijd.

16. IrisN

IrisN Niet meer actief

Meiden,

Ik maak me zorgen.....

Elke keer als mijn vriend en ik seks hebben, heb ik een klein beetje helder rood bloed. Vandaag seks gehad, daarna direct onder de douche. En ik verloor een groot zeer donkerbruin slijmachtige prop, ongeveer 1 cm groot. Ik maak me toch enige zorgen. Nooit buikpijn gehad overigens, de afgelopen dagen.

Iemand advies?

Liefs,
    Iris

17. Nina0812

Nina0812 Lid

4 mrt 2014
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee Iris,

Snap dat je bang bent meid maar dat je geen krampen hebt is wel goed. Tips heb ik niet echt. misschien morgen even vk bellen of je eerder mag komen om te kijken

Hee rosalincke,
    Leuk!!hier ook 29nov en zoals ik dit typ vindt ik het nog steeds onwerkelijk ;)
    Mag ik vragen hoe oud je bent dan?

Liefs N

18. IrisN

IrisN Niet meer actief

Gefeliciteerd! En bedankt voor je advies!

19. IrisN

IrisN Niet meer actief

Gefeliciteerd!!! Wat is je leeftijd als ik vragen mag?

20. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    Na de seks bloedverlies schijnt vaak te gebeuren, dan knapt er gewoon een bloedvaatje omdat de vagina meer doorbloed is. Wat betreft de slijmprop weet ik het niet. Idd even de verloskundige bellen.

Deel Deze Pagina