Geen uitslag nog... Ze hadden ee foutje gemaakt. Het wordt bepaald op woensdag en niet de maandag. Dus vandaag einde vd dag zal ik hopelijk wat horen.
Duimen draaien overuren! Sterkte! Hoe gaat het met jou? Hou je het een beetje vol? Slopend moet dit zijn voor jullie..
@Ilse84: jeetje wat heftig, ik duim ook hard voor jullie mee! @DangerBlonde: wij geven ook laatste fles rond 21.30 uur en moet haar om half 7 sochtends wakker maken, doe ik dat niet slaapt ze soms wel tot 8-9 uur door. Mja elk kindje is anders. Mag je misschien ookal over gaan op flesvoeding voor baby's vanaf 6 maanden? Dacht dat daar iets meer voeding in zit, wellicht dat ze het dan langer vol houd. 15 maart waren we bij cb voor der prikjes en ons moppie groeit behoorlijk. Was 64cm en 7300gr, zit boven het gemiddelde maar volgt netjes der eigen lijntjes. Wij zijn beide ook groot dus zal er ook wel mee te maken hebben denk.
@Miesjella ik dacht juist dat er in die flesvoeding minder voedingsstoffen zitten en juist die voedingsstoffen hebben ze nu nog hard nodig.
Hier waren de andere uitslagen goed. We worden nu doorgestuurd naar een acedemisch ziekenhuis waar ze meer kennis hebben van problematiek in de calcium huishouding. In andere woorden. We weten nog niets. Komende donderdag hebben we daar onze eerste afspraak.
Hè bah... dus nu nog een week wachten? En gaat er in de tussentijd nog wat gebeuren? Blijven jullie in het ziekenhuis?
Ja zeker nog een week wachten, maar niet in het ziekenhuis. Lotte mag met een sonde naar huis. Dus dat is best spannend.
Groeit ze nu dan wel een beetje? En denken ze nog steeds aan Williams of is dat van de baan? Pfff.... respect voor jullie zeg... en vooral diepe bewondering voor jullie meisje... zo jong en nu alweer zoveel meegemaakt...
Ja ze begint nu te groeien. Dus dat is heel fijn. Ben ook heel benieuwd wat voor impact het thuis heeft. Denk dat het er dan pas gaat uitkomen.
Wat een lange week zal dat worden.. heel veel sterkte! Krijg je goede begeleiding met de sonde? Fijn dat ze weer aangekomen is!
Het bloed is een weekje kwijt geweest dus waarschijnlijk nog langer wachten.... Baal enorm.. Sonde hebben we in een dag geleerd. Alle verpleegsters bleven vragen of ze het wel oké vonden om naar huis te gaan. Ze vonden het nl best vroeg om al te gaan. Nu thuis weigert Lotte in alle toonaarden de voeding. Ben zo blij dat de sonde erin zit. Denk dat we hier allemaal moeten wennen. En weer onze draai moeten vinden.
@Miesjella ik denk dat ik maar nog een weekje of twee wacht en dan nog eens aardappel enzo ga proberen. Laatst spuugde ze het terug. Flesvoeding voor 6 maanden en ouder heb ik het niet over gehad, zit daar meer of minder in? Eten met de lepel gaat wel steeds beter maar nog steeds niet snel genoeg voor haar haha. Als ze echt honger heeft moet ik niet proberen om met die lepel aan te komen want dan is het huilen. Doe wel eens fruit pureren en dan in de fles met wat rijstebloem en soms een beetje flesvoeding of met water als het tussendoor is. Misschien wat meer water geven. Kan een baby teveel water binnen krijgen eigenlijk? En dan voer ik haar natuurlijk geen liters haha. Soms een paar slokjes, max 90cc per keer (ik denk zelfs per dag tussen de flesvoeding door). Moet er maar even doorheen met het nog niet de nacht door slapen. Het gaat de goede kant op gelukkig. @Ilse84 wat een ellende. En dan ook nog dingen kwijt in het ziekenhuis. Heeft ze een neussonde (tijdelijk?) of een al Mickey button? Ik heb een tijd in de thuiszorg een kindje met een Mickey button verzorgd. Als het definitief sonde voeding moet worden is dat een aanrader. Sterkte!
Ze heeft een neussonde. Ze is er gelukkig niet volledig van afhankelijk. We moeten aanvullen wat ze niet drinkt via de sonde.