Oh leuk! Bij ons wisten ze wel van de MMM maar we hebben gezegd het zelf te willen doen. Ze zoude van ons horen als het goed zou zijn....of niet. Zondag is mannie jarig dus ze verwachten het denk ik niet. Heb er zo'n zin in! Ik heb ook vrijdag de volgende echo. Om 15.30..dus word een lange dag. Ja...tegen de tijd als het bijna is word het wel spannend. Doet hij het nog goed, groeit ie wat doet zijn hart...pfff nog even geduld
Wat leuk jullie ouders vertellen!!! Onze ouders weten wel van de MMM. We willen eerst een goede echo afwachten voor we het vertellen. Echo hebben we pas over 2 weken. Heb nu wel wat meer rust dat het goed zit. Moe, flink pijn in mijn onderrug.. dus rustige avonden! Maar we zullen het dus pas rond de 9 weken aan onze ouders vertellen! M'n man is heel terughoudend daarin en vind samen een geheim ook leuk! Voor jullie vrijdag weer spannend dus, ben benieuwd!!
Hoi meiden, ik sluit me graag bij jullie aan! Van de allereerste ICSI poging meteen zwanger geworden. Volgende week maandag (3 april) de eerste echo. Dunnie; super leuk dat jullie het gaan vertellen! Wish; jullie hebben pas vrij laat een echo? Is dat standaard in dd?
Gefeliciteerd dames! Ik ben ook zwanger van me 2e icsi poging! Ik zou het ook erg leuk vinden om mee te babbelen. Het is zo spannend allemaal! Ik heb maandag een echo gehad en daar was een heel mooi wurmpje van 1,2cm te zien en een mooi hartslagje! Was echt super mooi om te zien! En nu kan ik eindelijk genieten van me roze wolkje!
Allemaal gefeliciteerd! Buko niet zo ongeduldig 😉 je moet nog anderhalve week wachten. Nu klinkt het voor mij of jij maandag al mag. Ik sluit mij ook graag hier aan. Zit nu in het gewone november clubje en daar zitten ook veel mmm'ers in. Ik ben zwanger na cryo van 2e icsi poging. Ik heb in totaal 5x tp gehad en dit is voor mij de 3e zwangerschap voor het 1e kindje. Maar nu voor het eerst echt hoog hcg. En ben eerder niet zo ver gekomen. Ik ben al een week super misselijk en geef ook minstens 1x pd over. Op dit moment lig ik eigenlijk heel de dag op bed of bank Ik heb volgende week donderdag de 30e de 1e echo met 8.2 al zei de verpleegkundige vorige x dat ik 5dgn korter zwanger zou zijn (volgens haar deed alleen de dag vd tp er toe en maakt leeftijd van het embryo niet uit) en dan zou de echo met 7.4 zijn.
Leuk dat jullie mee komen kletsen dames!! En gefeliciteerd natuurlijk!!! @ Natasj, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Lijkt me een grote opluchting!! @ Ike en Buko, nog even geduld hebben tot de echo dus! Ik heb morgenvroeg de echo, ik ben zooo benieuwd!! Hoop echt dat het goed is. Heb nu vanaf woensdagavond soms een beetje bruin verlies gehad, maar geloof dat het nu over is. Verder geen buikpijn ofzo, dus hoop maar dat dit niets te betekenen heeft.
Ike ik ben ook zo misselijk en moe geweest de afgelopen weken nu moet ik zeggen dat ik me vanaf gister een stuk beter voel en niet meer heb overgegeven... hopelijk heb ik het nu achter de rug maar goed je heb er toch alles voor over! Ik heb geen bruinverlies gehad tot nu toe maar als het maar een klein beetje is zou het vast niet zo erg zijn lijkt me.. Spannend hoor ik was ook zo zenuwachtig! De echo was voor mij eigenlijk ook pas echt de bevestiging dat er een mini in me groeit..
Haha sorry, ik ben uiteraard totaal niet ongeduldig Ike; door jouw verhaal zou ik ook wel mijn bloed willen laten prikken om mijn hcg te laten bepalen. Maar ik probeer maar gewoon te vertrouwen op mijn lijf.
Buko hcg zegt ook niet altijd alles. Gewoon nog ff volhouden. Zolang je geen bloedverlies en buikpijn hebt zou ik mij niet teveel zorgen maken. Natassj fijn dat het nu beter gaat.
Is ook zo Voel me ook wel echt beginnend zwanger, dus volgens mij zit het wel goed. Wij kregen vanuit het zkh het aanbod om mee te doen aan een wetenschappelijk onderzoek. Het is bedoeld om in een heel vroeg stadium aangeboren afwijkingen op te sporen. Ik zou dan met 7/9/11/13 weken een extra 3D echo krijgen. In eerste instantie was ik heel enthousiast (lijkt me heel fijn steeds je baby'tje te zien), maar ik twijfel toch.. zou het geen kwaad kunnen?
Hoi meiden. Ik meld mij hier ook graag Ik zag al een 'bekend' gezicht van een ander groepje, hoi Ike! Willen jullie overigens openbaar blijven of straks een besloten groepje?
Journey welkom! Hagedisje ff denken, van het groepje van 2015? Die ook naar fb gingen? Leuk om te zien dat je nu zwanger bent, maar begrijp ik goed dat je eerder je kindje verloren bent? Wat naar om te horen. Uiteindelijk besloten is voor mij goed. Maar misschien eerst wat grotere club hebben? Buko dat was ook de reden dat mijn man het niet zag zitten. Al denk ik dat ze het dan niet zouden doen zo'n onderzoek. Het zal dus vast veilig zijn.
Wow wat een bedrijvigheid hier ineens, super leuk!!! Ik heb best laat pas een echo ja.... op 8.1, mocht niet eerder Super lang geduld hebben. Maar mijn vertrouwen groeit met de dag zelf! Ik heb sinds de punctie best nog een dikke buik en pas al veel broeken niet meer. Herkennen jullie dit ook? Komt het nog door de utro? Bijzonder om te bedenken dat er zoveel MMM zwanger zijn geworden afgelopen periode! Kunnen jullie het echt al geloven? Mijn man en ik nog niet helemaal eigenlijk....
Wish ik geloof het wel. Mijn man had het in het begin iets moeilijker. Totdat ik een knaltest had wilde het toen ook meteen onze ouders vertellen en had in 1x vertrouwen.
Ja ik twijfel nu dus ook een beetje.. het is wel echt vaak, en die eerste weken zijn nog zoo kwetsbaar. Zal het anders nog eens navragen bij m'n eigen verloskundige. Wish ik besef het me met vlagen haha. Met name als ik even een kwaaltje heb.. Gefeliciteerd Hagedisje! Wat mij betreft mag het straks ook best een gesloten clubje worden. Maar té veel wordt misschien onoverzichtelijk? Bedoel ik helemaal niet onaardig trouwens hoor..
Wow wat een drukte ineens! Iedereen gefeliciteerd! Wat een wondertjes allemaal! Mooi om te zien. Gelukkig mag ik morgen weer even koekeloeren naar de bibi. Dan zit ik op 7.2 weken. Hoe dichter bij het komt hoe spannender het toch weer word. Ik heb trouwens ook een behoorlijk opgezette buik. Ik denk een combinatie van de ivf en van de zwangerschap. Ik heb begrepen van de verpleegkundige dat je darmen enzo aan het schuiven gaan om ruimte te maken. Je lichaam kan er maar klaar vorige zijn!! Ik ben het met Buko eens. Als je de club niet te groot maakt blijft het overzichterlijk. Ik denk in ieder geval niet meer dan 15 meiden. Dat kan ik nog wel volgen
15 zijn het er nu nog niet toch? De één kletst meer mee dan een ander, de actieve leden zijn er vaak wat minder.