November 2017 moeders uit de MMM

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wish31, 11 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Gefeliciteerd Biepje!

2. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Oooh super biepje!!! Volgens mij wordt het dan ineens heel echt, als je zo'n klein hartje ziet..

3. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Biepje, gefeliciteerd! Fijn he een goede echo. Nu lekker genieten.

Ik heb net ook een echo gehad. Zagen een mooie hartslag x 2 :$
    Even schrikken maar ook erg bijzonder. Zijn er een beetje stil van en zullen even moeten wennen :D van 2 ineens naar 4 kindjes.

4. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Woooow!! Echt!?!?! Ik krijg er gewoon kippenvel van! Een eeneiige tweeling dus? Jeetje wat bijzonder!!
    Haha je hebt inderdaad wel meteen een groot gezin :p Zo dat is misschien ook wel even schakelen?
    Maar wat gaaf joh; een tweeling! Gefeliciteerd!

5. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Heb je zelf ook het idee dat er extra veel hormonen door je lijf razen ofzo?

6. Natassj

Natassj Actief lid

12 jan 2016
    334
    9
    18
    Wauw een tweeling wat super! Ik zou ook wel even schrikken Hihi !

Ik heb gister ook weer een echo gehad echt super mooi het begint al echt op een baby'tje te lijken alleen heb ik ook een cyste van 2,5 cm daar schrok ik best wel van eigenlijk. Ik moet over 2 weken weer terug komen hopelijk gaat die niet meer groeien.

Wat geweldig biepje! Nu komt het besef beter door he!

7. bloempje123456

bloempje123456 Actief lid

13 dec 2016
    136
    0
    16
    @ Biepje, wat fijn dat je een goed echo hebt gehad!! Lekker genieten!!

@ Selina, waaahhh!! Wat spannend! Dubbel gefeliciteerd dus :)

8. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Buko, waarschijnlijk is het 2eiig hoor, maar inderdaad erg bijzonder dat we dit mee mogen maken. Op de echo hadden we wel maar 1 eitje gezien dat op springen stond, dus het is wel even schrikken ja. Het lijkt wel een film :D. Had beide zwangerschappen erg veel last van misselijkheid, veel spugen, opname en dus aan de medicijnen. Nu is het ook wel heftig, maar met 2 zetpillen gedurende de dag is het wel redelijk vol te houden (nu nog).

Natasjj, ik heb ook cystes. Had ik al toen ik de mmm in ging. 1 van 3,5 cm doorsnede en 1 van 1,5 cm. Heel vervelend. Bij mij zei de fertiliteitsarts dat ik ook een zwangerschapscyste heb en dat die vaak voor het 2e trimester weg is. Over 2 weken gaan we daar ook naar kijken. Hopelijk groeit die van jou niet verder en is hij de volgende keer opgelost.

9. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Wat fijn, al die goede echo's! Gefeliciteerd met de tweeling.
    Vandaag de echo gehad. Ik ben 8 weken en 2 dagen zwanger. De lengte van het kindje klopte volledig met de duur van de zwangerschap. En het hartje klopt mooi! Ik ben behoorlijk misselijk en geef over en mag daar nu meer medicijnen voor, gelukkig. Huisarts durfde medicijnen maar 1x pd voor te schrijven, gynaecoloog zei dat het 3x mag.
    Volgende week de intake bij de verloskundige. Als ik het goed begreep krijg ik geen termijnecho meet omdat ik vandaag al een echo heb gehad.

10. Zaza258

Zaza258 Bekend lid

4 jun 2016
    604
    184
    43
    NULL
    NULL
    Wat fijn om te lezen dat alle echo's goed zijn, Ike, Biepje en Selina. En ook nog eens een tweeling erbij! Wauw!

Hier zit ik nog steeds -niet zo heel geduldig ;)- op m'n eerste echo te wachten... Morgen komt MvM langs, dus ik hoop op nog een knaltest (stelt me toch altijd gerust).

11. Natassj

Natassj Actief lid

12 jan 2016
    334
    9
    18
    Oh dat vind ik wel heel fijn om te horen selina ik zat me al zorgen te maken! Bij de eerste echo in het Radboud had ze het al over cystes maar ik zat zo op me wolk dat ik daar eigenlijk niet verder over heb door gevraagd maar ze zei ook dat ze geen kwaad konden ( functionele cystes) en vanzelf weg zouden gaan. Maar goed gister bij de verloskundige was 1 cyste dus ineens 2 cm dat was wel even schrikken vond ik.. maar goed we gaan er dus maar vanuit dat die vanzelf weg trekt.. En we zullen het zien over 2 weken uiteindelijk..

Ike ik heb bij me intake gister een echo gehad en over 2 weken krijg ik ook de termijnecho bij de verloskundige.. Ik hoop dat jij dat ook gewoon krijgt!

12. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Oooh super Ike!! Fijn zeker he, die geruststelling. Ook prettig dat je wat meer medicijnen mag nemen tegen de misselijkheid.

Ik nog drie nachtjes slapen tot de echo.. Vandaag weer flinke stekende borsten en ik voel mijn baarmoeder ook wel een beetje. Op dit moment is mijn buik even zo opgezwollen dat ik zou zweren dat we ook een tweeling krijgen ;)

13. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Ik heb trouwens ook met 8 weken een intake bij mijn 'gewone' verloskundige en ze zei dat ze dan ook een echo zal maken. Hopelijk krijg jij die ook gewoon Ike!

14. Zaza258

Zaza258 Bekend lid

4 jun 2016
    604
    184
    43
    NULL
    NULL
    Hahah, hoe toevallig en grappig zou dat zijn! Maar even serieus, ben heel benieuwd!

15. Zaza258

Zaza258 Bekend lid

4 jun 2016
    604
    184
    43
    NULL
    NULL
    Hier is MvM net langsgekomen en inderdaad een mooie knaltest.
    Stelt me toch weer gerust! (Zo lang ik nog geen echo krijg)

16. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Moooi!! Ik was ook zo blij met mijn knaller:cool:

Hihi zal vast niet echt een tweeling zijn hoor. Ben totaal niet misselijk ofzo..

Bijgevoegde bestanden:

17. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Buko, vorige zwangerschappen ook super misselijk dus denk niet dat misselijkheid aangeeft of het een tweeling is of niet 😋. Ben benieuwd naar je echo. Zou wel toevallig zijn.

Prachtige testen van MvM. Helaas in combinatie met mijn misselijkheid is het voor mij niet te doen. Bij de eerste het wel geprobeert, maar met 12 weken toch maar opgegeven.

Zaza, wanneer heb jij de eerste echo?

18. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Meiden ik heb een aanhoudend zeurend gevoel in mn (ik vermoed) rechter eierstok. Het doet geen zeer, erop drukken ook niet, maar vind het wel irritant..
    Herkennen jullie dat? Zou het kunnen dat hij nog vergroot is ofzo?

19. Zaza258

Zaza258 Bekend lid

4 jun 2016
    604
    184
    43
    NULL
    NULL
    Buko, ik herken het helaas niet. Ik heb vaker menstruatieachtige krampen, maar geen aanhoudend drukkend gevoel. Heb je maandag de echo? Dan zou ik even vragen wat het kan zijn.

Selina, ik moet nog wachten tot maandag 10 april. Zo lang 😩😜

20. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Ja dat 'kramperige' heb ik soms ook wel inderdaad. Gevoel in mn rechterzij is inmiddels ook weer weg trouwens..
    Waarschijnlijk dan toch omdat alles een beetje aan het groeien is?

Deel Deze Pagina