Wij gaan wel voor de Nipt, vind het alleen heel jammer dat er geen uitgebreide echo bij zit die je wel bij de combinatietest krijgt. Wil nog vragen of je beide mag doen. Succes Nina!
Dag lieve meiden! Afgelopen week heb ik niet veel gereageerd omdat ik steeds zo moe/misselijk ben! Na m'n werk gelijk het bed in! Ook de ochtenden ben ik niet vooruit de branden.. pff! Pittig met werken wek Vanochtend liet ik ook nog eens een volle fles urine van MvM vallen in de badkamer 😑 Echt niet tof kan ik je vertellen, haha! Maar het goede nieuws is dat we gisteren een goede echo hadden! Echt blij en opgelucht! Een kloppend hartje en precies op 8 weken😍 Nog 2 weken vol doorgaan met de Utro, 2 weken daarna 3x daags 1tje. Met de suprefact mag ik wel stoppen! Hopen dat ik me daar beter door ga voelen. De gynaecoloog zei wel dat ik me extra slecht kon voelen door die hormonen. En we mogen naar een gewone vk praktijk! Heerlijk om het via de normale weg te mogen gaan doen. Komende dagen onze ouders inlichten, spannend!! Hoe is het bij jullie?
Heerlijk nieuws dames! Ohh ik voel me ook steeds zo beroerd wish echt vreselijk! Ik moet wel zeggen dat de misselijkheid nu wel al zo goed als weg is! Alleen na het werk ga ik ook vaak gelijk me bedje in dan ben ik zoooo moe..
Hier al de Hele week ziek in bed....baahaah! Veel spugen...maar gelukkig komt er niet veel uit. Kan alleen geen 5 min op mijn benen staan....dan heb ik het gevoel dat ik ga flauwvallen. Duizelig en vlekken voor mijn ogen....doodeng. vandaag naar de vk voor een echo. Dan ook even over de klachten hebben....dit is niet leuk
Ja zou ik zeker doen!!! Das niet de bedoeling.. Bij Huisarts krijg je ook pillen tegen misselijkheid!!!
Ja je klachten lijken me iets te heftig hoor dunnie!? Klinkt een beetje als HG (hyperemesis gravidarum, extreme misselijkheid..)? Veel meiden krijgen dan emesafene zetpillen.. Hou je taai meid!
dames ik reageer heel weinig maar lees wel mee. Vind het zoo fijn om jullie ervaringen te lezen. Dan denk ik oh ik voel dit of heb dit. Kijk ik hier heeft meer dan de helft er last van. Geeft een gerust gevoel. Ik ben namelijk extreem moe (volgende week pas bloedprikken). En vond het eigenlijk te ver gaan dat ik om 20 uur al in slaap val elke dag. Maar schijnt dus normaal te zijn... Sterkte Dunnie. Jouw klachten zijn wel heftig. Hopelijk Niks ergs?
Hai meiden. Een beetje late reactie....2 drukke dagen. Gisteren bij de VK geweest en alles was goed!! Meteen gehoord dat mijn huisarts van lotje getikt is en advies gekregen over te gaan op de emasefene. Vandaag moest ik toch naar het UMC dus meteen gehaald!! Ook in het UMC zag onze bibi er op en top uit! Hopelijk gaan de medicijnen werken want dit is geen zak aan....
Mooie echo's Buko en Dunnie! Voel je je weer iets beter, Dunnie? Hopelijk slaan de medicijnen snel aan. Hier nog steeds aan het wachten op de eerste echo. M'n klachten zijn wel nog aanwezig: heel gevoelige borsten, soms wat krampen (maar wel minder dan de vorige weken), behoorlijk moe en af en toe een vlaag misselijkheid. Niet zo leuk, maar het stelt me wel gerust.
Woehoeee! Ik ben dubbel blij voor je dunnie! Ten eerste voor die mooie echo van jullie bibi, maar ook dat je aan de emasefene mag. Hopelijk voel je je nu snel beter. Zaza wanneer heb jij je eerste echo? Ik heb de afgelopen drie dagen echt weer heel weinig klachten. Donderdag eigenlijk 0, gisteravond had ik het echt heel koud en vandaag twee keer 5min misselijk-ish geweest. Dat is het eigenlijk wel? Waarschijnlijk moet ik echt in m'n handjes knijpen met zo weinig kwaaltjes, maar toch vind ik het soms wel spannend. Maandag intake bij de vk. Als het dan weer een mooie echo is kan het wel wat meer loslaten denk ik. Geen klachten betekent dan nog steeds een groeiende bibi..
Ik ben even afwezig geweest. Ik ben erg ziek door de zwangerschap. Na 3 weken continu misselijk en heel veel braken trok mijn lichaam het niet meer en ben ik woensdag op donderdagnacht opgenomen in het ziekenhuis. Ik was behoorlijk uitgedroogd dus kreeg een infuus voor vocht. Medicijnen tegen de misselijkheid werden aangepast, krijg nu 2 soorten medicatie die 3x pd mogen dus iedere 4u krijg ik weer wat en dat is ook echt nodig merk ik. Sinds vandaag weer wat eetlust en het vocht via infuus wordt nu beetje afgebouwd. Bij de opname is een extra echo gemaakt. De baby doet het goed! Dunnie werkt de emesafene een beetje? Bij mij dus helaas niet wat in de opname resulteerde.
Jeetje ike! Wat rot!!! Hopelijk gaat het bij mij niet zover komen. Ik heb er per dag voorgeschreven gekregen. Eigenlijk moet ik die in de avond nemen...maar dan heb ik er overdag niks aan. Gisteren ging het overdag goed. Het spugen in de ochtend blijft. En gisteren avond alsnog mijn avond maal eruit gegooid. Ik heb wel het idee dat ik veel te weinig plas. Terwijl ik toch aardig wat drink. Vandaag ging het zozo. Niet helemaal top, maar goed genoeg om erop uit te gaan.
Woow wat heftig Ike!! Pff ik schrik er gewoon van.. Lees het ook best veel op het forum. Lijkt me vreselijk om zo'n last te hebben. Krijgt zwanger zijn ineens een hele nare bijsmaak! Gelukkig gaat het wel goed met jullie baby'tje. Hopelijk ga jij je ook beter voelen Dunnie! Hou je veel vocht vast misschien!?
Dat idee heb ik niet. Voel me niet opgezwolle en heb ook geen dikke voeten of benen. Ik ga nu bijhouden wat ik drink en wat ik plas.
Ike, heftig is dat he. Heb bij mijn dochter 4 dagen aan het infuus gelegen met 15 weken. Kon helemaal niks meer. Voordeel bij mij was dat de misselijkheid daarna over was. Het genieten kon toen optimaal beginnen. Hopelijk voel jij je snel beter en mag je weer lekker naar huis. Goed op je zelf letten. Dunnie, ik gebruikte er 3 op een dag. Heb nu de polsbandjes van seabeads om tegen misselijkheid en neem er nu alleen nog 1 s ochtends en dan hou ik het redelijk vol. De dokter kan ook makkelijk je urine even checken qua uitdroging. Zou ik voor de zekerheid wel even laten doen. Goed aangeven dat het zo niet langer kan. Ik lees elke keer nog mee, maar weinig energie om wat te schrijven. Ben alleen met de kindjes, want man zit in het buitenland voor het werk. Valt me wel zwaar. Donderdag echo. Kijk er wel naar uit.
Oh jee Ike, wat heftig zeg. Dat is niet echt een roze wolk zo... Maar gelukkig gaat het goed met de kleine. En nu maar hopen dat jij hetzelfde hebt als Selina en dat je als dit achter de rug is nergens meer last van hebt! Hier vandaag een goede echo met kloppend hartje gezien. Ik ben zo blij!