Ike hoe gaat het met je?? En met de rest van de meiden?? Hier gaat het wat beter. Nog wel heel misselijk maar ik hou mijn vocht en eten in ieder geval binnen. Plassen gaat gelukkig ook beter!!
Gelukkig voel je je iets beter Dunnie, maar het klinkt nog steeds niet prettig... Hopelijk komt daar snel verandering in, zodat je lekker kunt genieten. En inderdaad: hoe is het met iedereen? Het is zo stil hier... Jullie liggen allemaal iets voor op mij: zijn er al termijnecho's geweest of gepland?
Gelukkig dat het ietsiepietsie beter gaan dunnie! Hoop dat Ike zich ook wat beter voelt. Volgens mij heeft Selina vandaag een echo? Ik heb afgelopen maandag de intake gehad bij de vk en kleine Hummie groeit als een malle Bijna 8mm in 5 dagen. VK zat maandag op 8+3, terwijl ik toen eigenlijk pas 7+6 was. Verder voel ik me wel goed! Alleen super super koud. Echt op het irritante af.. Verder heel moe. En ik ben zo onverzadigbaar qua eten!? Zijn jullie al aangekomen? Misschien alleen maar afgevallen met al dat overgeven.. Ik zit nu op +1 volgens mij. Afgelopen dinsdag was ik jarig en toen ik heb ik van mn moeder het eerste pakje gehad, super schattig. Mintgroen, van noppies. Mte bijpassende sokjes met op de onderkant "dancing feet". Meteen tranen natuurlijk Leuk joh, die hormonen! Hoe gaat het verder met iedereen?
Ik krijg vanuit het zkh met 12 weken mijn laatste echo, dus de vk wilde geen aparte termijnecho inplannen...
Had inderdaad een echo gisteren. Alles was goed. Ben weer iets vooruit gezet qua datum. Vond het heel erg spannend. Voor ons was volgens mij een echo waarbij iets niet goed was. Veel artsen erbij en liep heel erg uit. Uiteindelijk werd die vrouw mbv een rolstoel naar een ander kamertje gereden. Heftig om te zien en lijkt me zo heftig om mee te maken. Arme mensen. Ik moest daarna direct bloed laten prikken en urine inleveren. 4 mei de termijnecho. En dan rond elke 4 weken een echo en controle bij de gyn. Ze wilde nog niet de hartjes laten horen, dus daar kijk ik heel erg naar uit de volgende keer. Lijkt me zo bijzonder. Ze zei mij ook dat baby A als eerste geboren werd. Bijzonder om nu al te weten. Voel me verder nog steeds niet echt top. Vandaag weer veel misselijk en momenteel weer erg moe. Nu lekker 4 dagen weekend, dus ga rustig aan doen.
Ohh wauw, wat een prachtecho Selina. Vind het zo bijzonder! Zeiden ze ook waarom ze nu al weten dat baby A eerst geboren wordt? Hoe kan het eigenlijk dat we steeds iets vooruit gezet worden qua datum? Want wij weten allemaal heel precies wanneer de bevruchting heeft plaats gevonden toch.. Misschien een domme vraag hoor, voel me nog steeds een newbie in zwangerschapsland Lijkt me ook heel erg heftig om te zien als het voor je niet helemaal goed gaat. Erg confronterend.. Toen ik mijn punctie net gehad had lag ik wat uit te rusten op een bed, maar achter het gordijntje werd de volgende persoon klaar gemaakt. Die mevrouw was enorm zenuwachtig en viel flauw bij het infuus inbrengen. Dat vond ik ook al een beetje naar om van zo dichtbij mee te krijgen.. Geniet van je lange weekend!
Wauw wat een mooie echo!!! Wat bijzonder om 2 van die wormpjes te zien. Ik snap dat ook niet buko. Bij mij klopte het volgens mij wel. Volgende week weer een echo bij de VK en ben benieuwd wat voor uitgerekende datum ze gaat geven. Dat zal dan voor mij ook de termijn echo zijn met 11 weken. Ik ben zo benieuwd wanneer we hey hartje kunnen horen!! Ik ben in ieder geval blij dat ik voorlopig weg ben uit dat rot ziekenhuis. Hebben jullie ook al een stukje besef? Bij mij begint dat nu een beetje te komen en soms vind ik dat best eng....ik kan dan in tranen uitbarsten. Mijn lichaam veranderd en ook dat vind ik lastig. Toen we in het traject zaten kon ik niet wachten om een buik te krijgen, maar nu vind ik het best eng....herkent iemand dit ook??
Mijn volgende echo is bij 12.4 weken. De termijnecho dus. Mijn verloskundige heeft zelf geen echo apparaat moet dus ook ergens anders naar toe. Heb begrepen dat als de verloskundige een echo apparaat heeft de vrouwen bij elke afspraak een echo krijgen. Dat lijkt me super fijn. Ben blij dat het goed gaat met jullie.
Hier gisteren ook een goede echo gehad! De baby spartelde echt al, zo schattig! Bij mij zeiden ze juist omdat ik precies weet wanneer de bevruchting heeft plaats gevonden hoef ik geen termijnecho en kan ik wat later komem voor de volgende echo. Op 12.4 weken. Want dan konden we het meeste zien. Altijd leuk natuurlijk! De moeheid voert hier nog altijd de boventoon... echt lastig om energie te verdelen en goed voor mezelf te zorgen. Voel me ook zo schuldig dat ik zo weinig sport! Hoe is dat bij juliie?
Ohh wauw wat bijzonder zo'n spartelende baby op je echo! Ik sportte sowieso al amper hihi, dus weinig verandering Wil straks júist een beetje meer gaan bewegen. Maar zo lang ik extreem moe ben geef ik daar lekker aan toe. Lijf zal het wel nodig hebben.. Dunnie ik heb dat ook hoor. Vind het met vlagen heel spannend. Het idee dat je straks ook iets voelt in je buik lijkt me heel erg gek (en soms stiekem zelfs een beetje eng). Het is allemaal zo onbekend en we hebben er 0,0 controle over. Als ik me fijn voel en ik vertrouw op de natuur kan ik alles aan, als ik in m'n denk-modus zit en alleen maar in m'n hoofd vind ik alles eng..
Het is rustig op de groep he. Hier alles goed. Morgen weer een echo!! Weer wat meer zekerheid. Vandaag voel ik me iets beter. Heb nu weer wat voor tegen maagzuur gekregen omdat de zetpillen niet werken. Het lijkt 'even afkloppen ' redelijk te werken! Hoe is het met jou? Weinig last van kwaaltjes? Pregnancy is the happiest way to feel like crap!! Dat zei mijn scheurkalender vandaag hahah LOL
Hier gaat het met ups en downs. Sommige momenten voel ik me prima , alleen wat moe, en andere momenten spuug ik alles er uit. Morgen komt mijn man weer terug en dat is wel een hele fijne gedachte. Maar daarom ook wat stiller hier. Lees mee maar geen energie om wat te schrijven.
Wat fijn dat je man morgen weer thuis is Selina! Dat scheelt vast een hoop zorgen. Hopelijk krijg je dan een beetje meer rust. Lijkt om ontzettend zwaar om nu in je eentje voor twee kleine kindjes te moeten zorgen terwijl je je beroerd voelt. Veel plezier met de echo vandaag dunnie!! Is die bij de vk of in het zkh? Wij krijgen met 12 weken nog een laatste echo in het zkh namelijk en om die reden vond de vk het ook niet nodig een 'termijnecho' in te plannen. Hahaha heerlijke uitspraak Hoop echt dat je, als je de 12 weken voorbij bent, wat minder kwaaltjes krijgt. Met mij gaat het goed! Ik krijg morgen weer een echo (vanwege die predict studie). Heb echt súper weinig kwaaltjes, dus vind het wel een fijne bevestiging. Ik ga er tenminste vanuit dat hummie het vanbinnen goed doet.. Ben niet misselijk, geen zere borsten, niet humeurig (niet meer dan normaal ). Alleen 's avonds zo koudddd! En iets minder energie, maar niet zo uitgeput als de eerste weken. Daardoor blijft het wel heel onwerkelijk hoor..
Hallo dames, Hoe gaat het met jullie? Wat een mooie echo Selina! Zo bijzonder zo'n tweeling! Merk je ook dat je buik nu sneller groeit? Leuk om te lezen dat de echo's allemaal goed zijn. Dat is toch altijd een fijne bevestiging waarvoor je het allemaal doet. En de kwaaltjes? Ik geloof dat een aantal dames hier naarstig uitkijken naar het volgende trimester, toch? Hier is alles goed: ik mag niet klagen qua kwaaltjes. Het voornaamste dat ik merk is de moeheid: ik ben niet vooruit te branden... Ik heb deze week de intake gehad bij de verloskundige en ik mocht alweer de baby zien. Zo leuk: hij bewoog al flink. Als het goed is heb ik over twee weken de termijnecho in het ziekenhuis. Ben benieuwd! Fijne koningsdag allemaal!
Hoi allemaal, Ik ben zolang afwezig geweest door de hyperemesis. Ik ben 3x opgenomen geweest in het ziekenhuis. En omdat ik totaal niks binnen kan houden heb ik inmiddels sondevoeding gekregen. Groetjes, Ike
Jeetje ike! Schrik me rot!! Je krijgt deze zwangerschap echt niet voor niks hè... Lig je nu nog steeds in het ziekenhuis?
Oh Ike, wat een heftig begin van je zwangerschap. Gaat het inmiddels weer een beetje? Hou je weer wat binnen? Zouden deze klachten in het tweede trimester moeten ophouden? Of is het gewoon dikke pech? Heel veel sterkte in elk geval!