Fijn dat het beter gaat @miikka! Hopelijk alleen maar een mooie stijgende lijn vanaf nu Over overtijd gesproken, ik had het daar toevallig laatst met man over. Toen onze oudste zo oud was als E nu, was ik alweer 9/10 weken zwanger van onze zoon. Nu denk ik, wat bezielde ons toen
Dames even een vraagje, wat zeggen jullie een andere test doen? Ik twijfel... dacht dat deze regelmatig vals positief waren, zelf nooit gebruikt. Is overigens niet van mij, maar van mijn beste vriendin.
Zou aanraden een andere te doen, deze geeft inderdaad regelmatig een dun (vals positief) streepje. Ik zie een pennenstreepje en dus zeg ik negatief, maar zou voor de zekerheid een andere te doen.
Thnx, dacht al dat ik gek geworden was of verschillende testen door elkaar haalde. Had haar al geadviseerd om een andere test te halen, ze zou morgen de laatste pil hebben dus wacht haar periode dit weekend even af gaf ze aan.
helaas positief! ben ook goed ziek koorts hoesten duizelig hoofdpijn. Ik hoop dat ik gauw opknap. J heeft ook koorts en verkouden
Och jeetje, hopelijk krijgt J veel antistoffen via de bv, of was je daarmee gestopt ben het even kwijt. Dikke knuffel en beterschap.
ruk... koorts duizelig hoofdpijn hoesten spierpijn... het hele riedeltje Ik hoop zo dat ik me snel beter ga voelen dit is echt hopeloos.