'S morgens van 10-11 ongeveer en 's middags van half 2 tot half 4 ongeveer. (Kan per dag wat verschillen)
@hibiscusje, fijn dat je mannen wat opknappen maar wel lastig dat jij dat nog niet doet, gelukkig geen embolie. Hopelijk snel wat aan de betere hand.
@hibiscusje gelukkig geen embolie, maar wat rot dat je je nog zo beroerd voelt. Hopelijk mag het snel beter gaan.
@hibiscusje hoe gaat het nu? wij gaan naar een andere kinderarts toe! Waar ik wel een klik mee had. En die romy leuk behandelde vorige keer op de spoedpost. verder super druk. Net begonnen aan mijn nieuwe baan! hier heeft romy nog echt behoefte aan 3 slaapjes. Maar verschilt per dat hoe lang ze slaapt. Meestal ochtend 1 uurtje tot 1,5 uur. Middag 1,5 tot 2 uurtjes. in de avond ligt ze tussen 6-7 in bed. Maar zal binnenkort wel veranderen na de volgende sprongetje. Ik merkte ineens aan romy volgens mij zit er weer een sprong aan te komen. Kijk ik in de oei ik groei app… ja hoor over 6 dagen(meestal is romy wat eerder).. joepiee
Oh en de afspraak bij de nieuwe kinderarts duurt nog een maand! Wij moeten zelf proberen af te bouwen met de forlax maar als ik maar iets afbouw heeft ze al verstopping. Maar zit er zelf over na te denken om probiotica te proberen! Ik las daar toevallig iets over bij iemand die ook forlax gebruikte bij haar baby en hiermee kon afbouwen.
Jeetje wat schrikken @hibiscusje … Gaat het inmiddels de goede kant op? Hoe bevalt je nieuwe baan @miikka? Welke voeding geven jullie nu? Pepti, of hadden jullie wel nog Nutramigen/Neocate gekregen? Hopelijk hebben jullie baat bij de probiotica! Jaloers op de verhalen over 3 (en 2) slaapjes E zit de meeste dagen op 1 slaapje per dag nu (+/- 12.30-15.30). De dagen dat ze er wel 2 doet, duurt het slaapje in de ochtend max een half uur/40min. Het geeft wat meer vrijheid om ergens heen te gaan, maar soms zijn de dagen met 3 kinderen onder de 5 jaar ehm, druk en zou een extra slaapje van 1 van hen wel prettig zijn, haha!
Ja bevalt goed. Lang verhaal maar krijgen nu geen recept. Over maand pas meer duidelijkheid. Maar kopen zelf pepti! jaa ik kan mij niet voorstellen hoe het is met 3 kids onder 5…. Ik vind 1 al veel werk haha Gelukkig gaat de tijd snel en worden ze langzamerhand meer zelfstandiger… nog even en zijn onze baby’s al 1 jaar
@miikka fijn dat jullie nu bij de andere / vriendelijkere arts mogen langskomen! Hopelijk werkt dat beter. Hier vandaag voor het eerst 2 slaapjes; 10.00 - 11.30 en 14.30 - 16.00. Dat ging prima! Dus denk dat we voorlopig dit schema aanhouden, en ze heeft het ook echt nog nodig.
Hier gaat Lune steeds vaker naar 1 slaapje, maar dan wel een lang slaapje. Maar goed die slaapt ook rustig tot 9 uur uit behalve als ze bij opa en oma is want dan is ze om 8 uur of eerder wakker
Hier 2 slaapjes. Sochtends slaapt ze van 11:00-13:00 (als ik geluk heb) en smiddags van 16:00-17:00. Hoe gaat t bij jullie? Hier zit ze in een sprong ofzo. Kind doet alles wat NIET mag.
zijn ruim 2.5 week heel ziek geweest 2 ziekenhuis bezoekjes met zuurstof verder en eindelijk merk ik verbetering. sinds 2 dagen koorts vrij en dat scheelt de helft.
E loopt inmiddels sinds vanmorgen opeens vrolijk aan 2 handen met ons mee, zo schattig! Nog even en het is tijd voor de eerste schoentjes Ben benieuwd in welke maat E straks begint. De oudsten hadden meen ik beide maat 19 als eerste schoenmaat, maar zij liepen “pas” los met 16 en 15 maanden. Verwacht dat E wel een stuk eerder dan haar broer en zus toentertijd volledig los kan lopen. Los opstaan doet ze nog niet, maar zich aan meubels enzo optrekken en staan doet ze nu eigenlijk de hele dag door. En als je speelgoed op bijv de salontafel legt, gaat ze daar lief een minuut of 10 oid staand mee spelen Ze laat ook gerust één hand (en soms twee handen) los als ze eenmaal stabiel staat. Zo leuk, deze fase! We zijn deze week 3 dagen naar de Efteling geweest. Was onwijs leuk (maar warmmmmm!) en E heeft echt haar ogen uit gekeken, ze vond het allemaal prachtig. Natuurlijk waren de Droomvlucht en Carnaval Festival favoriet
Jeetje @hibiscusje, hoop dat je er niet lang rest verschijnselen aan over houdt Hier een primeur. J is vandaag van haar rug naar haar buik gerold!! Hoezee!! Super trots op haar. Verder alles goed. Helaas te horen gekregen dat mijn vader kanker heeft. Dus dat was wel even een flinke klap om te verwerken.... morgen begint de chemo en dan zullen we zien. Deze kanker is niet te genezen (bloedkanker) maar de palliatieve behandeling slaat vaak goed aan en dan kan hij nog een paar jaar mee.
Jaaa wat goed van J!!! Wat een vreselijk nieuws van je vader… Heel veel sterkte! Ik hoop dat de palliatieve chemo goed aanslaat en jullie nog onder de beste omstandigheden lange tijd samen mogen zijnn