Voor diegene die mijn berichtje een paar weken geleden hadden gezien in het algemene deel van het forum. Na veel praten is alles op tafel gegooid en blijkt hij met meerdere vrouwen contact te hebben gehad, digitaal en nooit fysiek maar dus wel wat verder dan alleen kletsen zo gezegd. Hij heeft hulp gezocht en we proberen er wel samen uit te komen, hij wil mij en ons niet kwijt. Vandaag kwam hij met de vraag, op dezelfde manier als ik 6 jaar geleden de hint gaf via een 'briefje van de sint' om onze trouwgeloftes te vernieuwen. (Dan weet de rest ook wat er speelt hier)
Ohh wat heftig zeg! Ik heb je berichtje niet gezien in dat topic, daar lees ik vrijwel nooit. Veel sterkte met alles en ik hoop dat jullie er samen uit kunnen komen.
Heel krom gezegd, ik had het gevoel dat er iets niet klopte. Voor mijn gevoel was hij bezig om te zorgen dat de relatie op een nette manier te beëindigen. Heb dat ook een aantal keer besproken met hem en toen ontkende hij dat. Uiteindelijk heb ik tegen mijn principes in, in zijn telefoon gekeken. Daar schrok ik van dus gestopt. Weer een gesprek met wat hints gehad maar hij begon niet over wat ik had gezien. Toen ben ik nogmaals in zijn telefoon gaan kijken en heb er met mijn telefoon foto's van gemaakt en toen zonder de foto's met enkele uitspraken geconfronteerd. Toen biechtte hij (bijna) alles op, maar had nog niet het gevoel dat het alles was. Dus had afgelopen weekend nog eens in zijn telefoon gekeken en vond toen bij afbeeldingen het een en ander wat hij niet verteld had en hij had blijkbaar zelf ook het idee dat het nog tussen ons herstel van ons in stond, dus toen ik hem wilde confronteren begon hij er zelf alsnog over en biechte ook dat deel op. Was dus wel van voor ik erachter kwam, hij dacht ook dat hij alles geblokkeerd en gewist had maar had dus iets vergeten en toevallig precies hetgeen wat hij niet opgebiecht had. Hij heeft overigens serieus heel zijn telefoon nageplozen en kon het niet vinden, dus vroeg mij waar het dan nog stond. Lang verhaal sorrie daarvoor
jeetje wat een verhaal en wat erg dat hij jou eerst laat twijfelen terwijl je hem de kans geeft open kaart te spelen. Pfoe ik weet niet wat ik zou doen hoor. Knap dat jullie er samen aan willen werken. Ik hoop dat hij oprecht is en serieus dit wil oplossen voor jou en je kids. Sterkte niet leuk om zo de feestmaand in te moeten.
Daar had en heb ik dus ook de meeste moeite mee, naast het stukje niet eerlijk zijn over contact met een andere vrouw. Kijk we hebben niet zo'n grote sociale kring buiten de families dus als hij behoefte heeft om eens met iemand anders te praten, dikke prima maar ben er eerlijk over (niet alle contacten waren sexueel) en doe het niet stiekem. Ik heb ook een tijdje contact gehad met een ex, kwam van die ex af, maar heb dat altijd besproken met mijn man. Zeker toen die ineens berichtjes begon te sturen waarin hij eigenlijk aan gaf mij terug te willen incl mijn reactie dat ik er niet van gediend was en 0,0 interesse had in een relatie met hem. Sporadisch een keer een vriendelijk berichtje vond ik meer dan genoeg.
@Ilse84 Jij was dat toch die zei dat je "luie" kids had die laat gingen rollen en zitten enz? Hoe gaat dat nu ? ik moest er ineens aan denken omdat je ook bij de fysio enz was geweest.
Ja j is nog steeds lui . Ze tijgert en kruipt nog niet. Schuiven achteruit lukt wel en draaien op haar plek ook. Dus kleine stapjes. Buik liggen vindt ze ook echt niet leuk meer..ze speelt liever zittend, maar ja dan gaat ze het nooit leren. Je zegt ook bij de fysio, gaat jij ook met J?
Nee sorry beetje verwarrend. Bekende van mij met dochter van een maand ouder die gaat omdat ze bij heb CB te horen had gekregen dat ze achter liep omdat ze nog niet wijst klapt zwaait kruipt enz. Daardoor moest ik aan jou denken en vroeg me af hoe het ondertussen ging. Maakt de fysio zich zorgen om j?
Zwaaien en klappen doet ze inmiddels wel, maar alleen omdat we het sinds twee weken oefenen. Maand geleden zaten we ook bij het CB en ze zagen een afbuigende curve. 'daar hoeft u zich geen zorgen over te maken, volkomen normaal als met het kruipen en misschien al lopen? Ik: euhh nou.. bewegen doet ze nog niet echt. Dan klapt ze en zwaait ze vast wel. Mmmnn nee niet echt nog. Verder vond ze ook dat ze te grof beweegt in jaar fijne motoriek en dat klappen en zwaaien moest ook maar komen. Gelukkig is het m'n derde en niet heel snel meer van m'n stuk te krijgen. Deze vrouw vroeg letterlijk: wat kan ze al wel? Dus ben het bewust met haar gaan oefenen, n bevestigd dat ik me geen zorgen hoef te maken. Fysio maakt zich niet echt zorgen geloof ik. We hebben haar een keer gezien en verder telefonisch contact en via de mail. Maakt zij zich zorgen?
Ja het is haar 1e dus ze weet ook niet wat "normaal" is. Ze hoort alleen maar van alle kanten "oh kan ze dit nog niet ?" best verdrietig. Ik zal haar jouw bericht even laten lezen misschien dat het haar gerust stelt.
Ja het is ook niet leuk om te horen. Alsof er iets met je kind mis is. Ik weet dat het goed komt maar het maakt me soms nog zeker onzeker. En een voordeel: als ze wat later lopen en bewegen, kiezen ze er waarschijnlijk voor eerder te kletsen. En... Niet geheel onbelangrijk. Als ze wat ouder gaan lopen, zijn ze wat makkelijker te sturen en snappen ze het woord 'nee'. Dus we zitten ook voordelen aan...
Pffft Y. zit momenteel in een slaapregressie fase ofzo.. en dan ook nog doorkomende tandjes zo sneu en de nachten zijn echt bagger.... in haar eigen bed wil ze niet, bij ons in bed is het feest en slaapt ze ook niet.. ik ben gesloopt! Ben dit niet meer gewend