November 2020 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door mum2be2, 15 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    #2361 mum2be2, 29 dec 2021
    Laatst bewerkt: 29 dec 2021
    Hier maat 18 voor F, nieuwe leren slofjes besteld van babysteps die zitten heerlijk bij haar.

Ze wandelt langs alle meubels maar los staan vind ze nog eng. Ze ging gisteren wel met de salontafel door de kamer als loopwagen :D.
    Achter haar loopwagentje gaat ze ook als een tierelier, maar los echt niet.:roflmao:

We zijn eindelijk een beetje gezond hier nu.
    Volgens mij zijn we echt een maand lang ziek geweest met zijn allen, om de beurt.
    Geen corona overigens, gewoon echt een goede griep :confused:.

Maev en Spectre vinden dit leuk.
  2. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Ah zo zielig zijn ze dan he, sterkte! Veel knuffelen dan maar.

Sado vindt dit leuk.
  3. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.832
    18.554
    113
    Vrouw
    Ach dat is minder :( hopelijk knapt ze snel op, beterschap!

Sado vindt dit leuk.
  4. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.067
    17.022
    113
    Nou, de schoenen kwamen na vertraging vandaag binnen en ik zat er ff goed naast. Maat 19 en 20 allebei vet te klein:o::o:

Volgens het meetapparaat zou ze maat 21/22 hebben, dus die nu maar allebei besteld.

Mijn oudsten begonnen beide met 19/20 en die liepen maanden later pas:roflmao:
    Of ik herinner het me echt compleet verkeerd…

5. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    Ik wou het niet zeggen maar ik had voor J ook geweldige shoesme laarzen gekocht maat 19 en die kreeg ik met geen mogelijkheid aan.
    Shoesme valt wel wat kleiner want zijn vans past hij wel in maat 20.

En uiteraard beterschap met de prikjes !

Sado vindt dit leuk.
  6. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    Zo fijn dat ze de babysteps aan laat! J trekt ze ala minute uit. Wij hebben nu voor binnen de bisgaard slofjes. Ook een harde zool dat is wel fijn.

mum2be2 vindt dit leuk.
  7. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.067
    17.022
    113
    Haha ik zal het me wel verkeerd herinneren van de oudsten :p Die zullen ook wel grotere maten gehad hebben dan 19/20 toen ze net konden lopen (die waren ook beide een paar maanden ouder dan E nu en ook bovengemiddeld lang, dus meerdere maten kleiner dan haar nu is eigenlijk onmogelijk). Misschien dat ze dan slofjes in die maten hadden, geen idee :D
    Ze hadden in elk geval wel Shoesme’s allebei, zeker het eerste jaar dat ze konden lopen.

Vanavond komen maat 21 en 22 binnen, dus dan poging 2. Hopelijk kan ze morgen dan eindelijk buiten lopen:roflmao:

8. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.067
    17.022
    113
    Ho, daar ging iets mis met quoteno_O

E is sinds gisteravond gelukkig weer helemaal de oude. De oudsten hadden dit dus helemaal niet, maar E is van alle prikjes tot nu toe echt wel 2 dagen ziek geweest.
    En dan moet ze straks in februari weer :( Gelukkig dan voorlopig de laatste

9. Areca

Areca Bekend lid

20 mrt 2020
    807
    1.338
    93
    Vrouw
    R heeft maat 21! Ook al best groot metteen. :p merkte wel dat bepaalde schoentjes echt belachelijk duur zijn zeg

10. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Ik zeg na H en D niks meer over de prijs van schoenen :rolleyes: H heeft dermate smalle voetjes en onderbenen dat we al bij de merken uitkomen van zomer €80+ en winter €100+ :|
    D ging dermate snel met zijn groei dat hij nu met 13 jaar in maat 45 zit (en herenkledingmaat M/L) die prijzen zijn echt niet leuk meer.
    Ik heb serieus pas met man zitten kijken wat ik nu qua kleding voor de meiden kwijt was in verhouding met D, maar tot nu toe zijn de meiden samen nog goedkoper als D alleen :| terwijl ik nu echt wel meer merk kleding koop, toen veel 2e hands kleding kreeg voor hem (schuldsanering en zijn groei ging sneller dan de kinderbijslag). Al gaat L wel overduidelijk sneller door haar kleding dan H. Bij H hebben we vooral het probleem dat haar maat vaak nog met een pamperkontje is terwijl ze al zindelijk is en extreem smal (qua kont kan ze er dan dus letterlijk 2x in).:|

11. Ilse84

Ilse84 Fanatiek lid

25 nov 2016
    1.278
    755
    113
    Hier nog steeds geen schoenen avontuur laat staan een kruip avontuur. Ze is inmiddels toch gefrustreerd geworden erom, dus woensdag komt de fysio, tot op heden voornamelijk via de mail consult gehad!

Verder probeert ze wel alles na te zeggen en lukt het haar om dierengeluiden na te zeggen en aaien te zeggen. Ze begrijpt al best veel wat we zeggen, en wil alleen nog maar met bestek eten haha. Zo schattig.

@Maev welke merken schoenen gaan jullie voor h? Hier ook een dame met extreem smalle voeten.

Jullie allemaal een fijne jaarwisseling.

86Hoop en Spectre vinden dit leuk.
  12. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Jochie-freaks en piedro hebben we hier al een paar keer gehad en een italiaans merk met een R (weet zo even niet meer hoe die heet).
    Bij wilmo kun je online ook filteren op smal en extra smal. Niet alle schoenen van dat merk zijn dan extra smal. Ze hebben er nu bijvoorbeeld uberhaupt maar 5 extra smal en niet allemaal in haar maat. Begreep dat als ze een grotere maat heeft er ook weer wat meer aanbod komt. Smal is vaak ook nog te wijd bij H.

Ilse84 vindt dit leuk.
  13. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Fijne jaarwisseling allemaal!

Sado vindt dit leuk.
  14. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.067
    17.022
    113
    Goede jaarwisseling allemaal en een prachtig 2022 gewenst! :)

Maev vindt dit leuk.
  15. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Ik had gehoopt deze dag snel door te komen met een strakke planning (is de overlijdensdag van mijn schoonmoeder). In plaats daarvan zit ik met H bij de huisarts met een spoedafspraak vanwege vermoeden ketoacidose.:eek: ging haar urine laten checken op blaasontsteking vanmorgen, geen ontsteking maar wel sterk verhoogde ketonen.

16. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    Bobbi shoes van van haren zijn ook hele goede schoentjes met juiste steun e.d.
    Wel betaalbaarder!
    Heeft ze veel gespuugd toevallig?
    Hopelijk is dat het niet want dan is de kans op suikerziekte ook enorm verhoogd.

17. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    Fijne jaarwisseling gelukkig nieuw jaar.jpg

Spectre, Ilse84 en Sado vinden dit leuk.
  18. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.067
    17.022
    113
    Voor E is het maat 21 geworden, zit perfect met een beetje groeiruimte :D
    Helemaal leuk, de eerste schoentjes.

@Ilse84 Komt ze op een andere manier vooruit? Of is het vooralsnog rollen/zitten? Hopelijk kan de fysio haar helpen, frustratie is niet fijn.
    Wat knap van het nazeggen en het met bestek eten! :D

@Maev Sterkte in het ziekenhuis en met deze dag!

19. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Sinds november gelukkig niet meer gespuugd wel blijft ze aangeven dat ze moet spugen.
    @Sado er is net vanuit de huisarts spoedoverleg met de kinderarts geweest hier, toen ik met H daar was. We hebben nu een lijstje gekregen wanneer we direct moeten bellen en niet af mogen wachten en als ze maandag nog steeds telkens aangeeft dat ze moet spugen moeten we haar urine bij het zkh inleveren (onze huisarts is er volgende week niet). Voor nu mogen we thuis blijven en heeft ze movolocon zakjes voorgeschreven 1x in de 2 dagen in de hoop dat het haar buikpijn verminderd (snap alleen niet zo goed waarom, kind eet 4/5 bruin volkoren boterhammen per dag :confused: dus vezels zijn het probleem niet gluten ook niet want daar is ze ondertussen al meerdere keren op getest).

20. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    is haar suiker wel getest?

Deel Deze Pagina