November 2020 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door mum2be2, 15 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hibiscusje

    hibiscusje Fanatiek lid

    31 mrt 2020
    2.201
    3.255
    113
    Vrouw
    Spannend de 1e echo!

    Hier word het nijntje thema. Sinds we in het nijntje museum zijn geweest is alles met nijntje leuk.
     
    Sado en Spectre vinden dit leuk.
  2. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.029
    17.045
    113
    Vrouw
    Dat ziet er goed uit!! :)
     
    miikka vindt dit leuk.
  3. miikka

    miikka Bekend lid

    7 feb 2020
    520
    1.017
    93
    Vrouw
    Ik heb nog geen idee wat voor kadootjes wij gaan geven of moeten vragen..
    Zo lastig..
    Ze heeft al van alles haha van ons krijgt ze iig een opgepimpt ikea keuken. Huidige keuken is een onstabiel ding.
    Maar een leertoren lijkt ons ook ideaal want ze wil altijd meekijken met alles..
     
    Sado vindt dit leuk.
  4. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.917
    15.362
    113
    Heerlijk, die 2 jaar slaapregressie :rolleyes:
    Ik heb vannacht om 02:00 naar vrolijk “HI HI HI, HA HA HA” (uit ‘k zag twee buren, dus) gezang mogen luisteren.
    Om 05;00 naar geroep dat ongeveer zo ging “papaaaaa? mama? Maaaahaaaaamaaaaaaaaa! Papa? (Naam broer), MAMA!, (naam broer), papaaaaaaaaahaaaaa”. En dan hard lachen als je er naar toe gaat:rolleyes:
    En nu is ze erg boos, gezellig…

    Normaal slaapt ze van 19:00 tot +/- 08.15 en hoor je haar tussendoor niet. De laatste nachten gaan erg rommelig. Hopelijk gauw weer voorbij.
     
  5. hibiscusje

    hibiscusje Fanatiek lid

    31 mrt 2020
    2.201
    3.255
    113
    Vrouw

    Zullen we ze op 1 kamer leggen

    J vond 5 uur wel een prima tijd om te gaan schaterlachen en heen en weer te rennen in z'n bed.
     
    Spectre en Sado vinden dit leuk.
  6. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.917
    15.362
    113
    Goed plan. Kunnen ze lekker samen in alle vroegte gaan keten:roflmao::roflmao:
     
    hibiscusje vindt dit leuk.
  7. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.029
    17.045
    113
    Vrouw
    Ohhh hahaha vroege vogels.:o::roflmao:
    Y. had het laatst telkens met het naar bed brengen.. Wilde ze absoluut niet gaan slapen in haar eigen bed. Dat lijkt nu weer over (gelukkig). :o:
     
    Sado vindt dit leuk.
  8. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.917
    15.362
    113
    Ohh, die fase had mijn oudste ook, ook rond deze leeftijd indd, dat was echt een drama….

    Vooralsnog met E geen problemen mee, ze gaat blij naar bed, maar is dus al een paar nachten ‘s nachts aan het keten. :o:
    Een paar weken geleden ook al, maar dat ging voorbij, dus ik dacht dat dat het weer was, maar helaas:roflmao:
     
  9. miikka

    miikka Bekend lid

    7 feb 2020
    520
    1.017
    93
    Vrouw
    Merk hier ook met r dat de slaapjes onrustiger gaan! Meestal tot middennacht wordt ze vaak wakker.. daarna slaapt ze wel denk ik(of ik lig in coma haha)
    Maar daardoor slaap in wel later.. en ik kan nu echt wel slaap gebruiken!
    Middag slaapje is laatste dagen ook verschillend. En ik dut dan meestal ook even want ben extreem vermoeid

    Hopelijk gaat het slapen snel beter want ik kan het goed gebruiken
     
  10. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    @miikka super gaaf, ben benieuwd naar de echo.

    Hier is het momenteel een beetje chaos, morgen worden we verhuisd en het huis is nog niet klaar. Veel tegenslagen gehad en er zijn enorm veel restpunten niet gemeld door de oorspronkelijke kopers waardoor wij vertragingen opliepen en veel dingen zelf maar zijn gaan oplossen om nog meer vertraging te voorkomen. Helaas ook verborgen gebreken :(
    Beide meiden flink ziek geweest en nu weer ziek, maar wel lieve buren die af en toe even wat lekkers komen brengen en zover mogelijk mee proberen te helpen. Ook betreffende zaken die bij meerdere buren spelen, zoals overlast door de bouwkraan die er nog staat qua vogelstront op de auto's en de zonnepanelen. Op die laatste merken we nu namelijk al dat ze daardoor minder opbrengst hebben. (Maar goed mogen nog steeds niet klagen, heb nog geen 1 dag gehad dat we meer verbruikte dan opgebracht is, maar we wonen er natuurlijk nog niet). Ik ben momenteel al blij dat de vloer beneden en de 1e verdieping liggen. Op zolder moet er nog wel wat geverfd worden en dan kan daar de vloer ook gelegd worden. Alleen jammer dat de raamdecoratie nog niet binnen is :| leuke combi met de slaapregressie :cry:

    Dus... ik ben een beetje stil maar probeer tussendoor wel af en toe te reageren. Zal op fb proberen om wat foto's te plaatsen.
     
    miikka vindt dit leuk.
  11. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.029
    17.045
    113
    Vrouw
    @Maev wat vervelend dat er gebreken blijken te zijn aan jullie nieuwe huis. Dan is verhuizen al een hele gebeurtenis, maar kan me voorstellen dat het met zulke tegenslagen nog zwaarder voelt. Succes en sterkte en ik hoop dat het snel opgelost wordt voor jullie!
     
  12. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Hoop ook dat het snel opgelost wordt, de rechtsbijstand gaat in ieder geval inzetten voor een schadevergoeding naar de verkopers toe en de aannemer sommeren om de gebreken op te lossen. Op wat kleinere spullen na waren we vandaag in ieder geval zonder al te grote problemen wel over. Er mag ook wel eens iets meezitten. En de verhuizers waren erg streng naar mij, ik mocht echt pertinent niks dragen/tillen behalve kussens, voor de rest mocht ik alleen aanwijzingen geven in het engels :D
    Morgen weer een nieuwe dag om het meer ons thuis te laten worden, voor vandaag ga ik plat met de nodige pijnstilling.
     
  13. miikka

    miikka Bekend lid

    7 feb 2020
    520
    1.017
    93
    Vrouw
    Is dit normaal bij 6 weken zwangerschap o_O
    Is wel in de avond gemaakt.. en ik word gek van dat extreme vermoeidheid. Kom nergens aan toe. Dat misselijkheid dat is wel vol te houden. Af en toe overgeven maar voornamelijk als ik vettig of machtig heb gegeten.

    Begin nu pas beetje zenuwachtig te worden voor woensdag…
     

    Bijgevoegde bestanden:

  14. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.029
    17.045
    113
    Vrouw
    Je lichaam is hard aan het werk :) mooi beginnend (darmen)buikje. Bij een volgend kindje groeit de buik wel sneller is mijn ervaring dus kan zeker dat je het al eerder gaat zien.
    Woensdag de eerste echo? Spannend! Hopelijk een mooi kloppend hartje te zien op d echo.
     
  15. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.917
    15.362
    113
    @Maev Wat balen van de tegenslagen en de verborgen gebreken! Ik dacht juist uit je Facebook berichten te begrijpen dat het fijn voorspoedig ging, allemaal.
    Gelukkig ging het verhuizen vandaag goed. Hoop dat de rest gauw is opgelost:thumup:

    @miikka, wat @Spectre zegt: inderdaad hartstikke normaal :D Zeker in de avond en bij een volgende zwangerschap kan je echt wel een flink (darmen)buikje hebben.
    Alvast veel succes (en plezier!) voor woensdag, ik duim voor een mooie echo :)
     
    hibiscusje vindt dit leuk.
  16. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.917
    15.362
    113
    #2696 Sado, 23 okt 2022
    Laatst bewerkt: 23 okt 2022
    Hier lijkt de slaapregressie nu dan wel echt voorbij te zijn, fieuw :D Rustiger inslapen, niet meer ‘s nachts feesten en op een prettiger tijdstip wakker worden (lees; ergens tussen 08.00 en 09.00) :p

    De slaapregressie lijkt wel voor een goed doel te zijn geweest want er komt ineens een stortvloed aan nieuwe woordjes uit.
    En ook gebruikt ze nu enkele twee-woorden zinnetjes (zoals: die hebben, dag mama, hoi oma, banaan eten).
    Zo leuk! Ik hou van deze fase❤️
    Hoewel het boze, dwarse peuterpubergedrag ook steeds vaker de kop opsteekt, maar ach, hoort erbij:roflmao:

    Nog een kleine week, dan is ze alweer jarig!
    We zijn uiteindelijk voor de Vtech Ijscokar als cadeau gegaan. Voor kerst krijgt ze dan een Baby Born.
    Voor Sinterklaas wat kleine dingen hier en daar, voornamelijk van Peppa - ze is groot fan. De hele dag door “zingt” ze “Pepppaaaaa bi, ggg ggg” :D
     
    hibiscusje en Spectre vinden dit leuk.
  17. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Is wel redelijk normaal hoor, zeker bij een volgende zwangerschap. Ben heel benieuwd woensdag naar de echo.
     
  18. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    @Sado ik heb heel bewust niet steeds alle punten op facebook gezet, mijn moeder heeft de oma van de verkopers geloof ik op facebook (vrouw aanzienlijk op leeftijd) en die had bij het koor al het een en ander opgevangen en was heel boos geweest dat haar kleinzoon maar ook haar dochter en schoonzoon (die de verkoop regelde) het zo opgeleverd hadden en die weet bij lange na niet alles, maar maakte zich er wel druk om. ;) ik hoop dat alles voorspoedig geregeld wordt, of er een compensatie komt zodat we het zelf kunnen regelen en voor het gedeelte wat we al zelf geregeld hebben. Nu de keuken inruimen dan kan ik vanavond in ieder geval koken (als ik er puf voor heb):D
     
  19. miikka

    miikka Bekend lid

    7 feb 2020
    520
    1.017
    93
    Vrouw
    Hartje klopt ❤️

    ben 6.4 iets korter dan eigen berekening.
    23 nov dan termijnecho spannend

    verder ben ik ziek en beroerd en ook nog blaasontsteking dus heb nog niet een blij gevoel.
     
    Spectre, Maev, hibiscusje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.917
    15.362
    113
    Wat een super nieuws!!! :)

    Rot dat je je zo voelt, beterschap!
     
    miikka vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina