Hier is het voor de 3e avond op rij drama... vanaf een uur of 6 is niks meer goed bij L en krijst ze het uit. Wil steeds aan de borst om het vervolgens op te spugen.
Eerste sprongetjes? Meh... Niet fijn. Hier nog een uberzoete baby die slaapt. Veeeeeeeel slaapt. Voor een derde is dat op zich niet heel verkeerd, wanneer ze wat meer om zich heen gaan meekrijgen zal dat waarschijnlijk wel veranderen.
Helaas kan H er vannacht ook wat van, die heeft sinds L eindelijk rustig is (lees 12 uur), moeten spugen. Heb net voor de zoveelste keer haar bed verschoont en haar gewassen. en ik verwacht L ook binnen afzienbare tijd voor een voeding.
Aiii, da’s ook rot... Komt dat door haar allergie? Of heeft ze iets naars als buikgriep oid? Sterkte/beterschap!
J had gisteren overdag een mopper dagje veel wakker en moeite met slaapjes doen. om vervolgens boos te worden van vermoeidheid. Vannacht wel heel goed geslapen dus hoop op een gezelligere baby vandaag van 22:00 tot 01:00 en van 02:00 tot 07:00 heerlijk geslapen. Ga zo nog kijken of we nog 2 uurtjes mogen pakken van m.
Na mijn berichtje was H gelukkig klaar met spugen. @Sado we vermoeden dat het door haar dieetdrankje komt, dat heeft ze van de week in overleg met de diëtist pas weer gekregen sinds de bevalling, voor de bevalling was het namelijk ook ineens dat ze dan in de nacht moest spugen. @Spectre in principe redelijk rustig we moeten alleen een offerte laten maken van een nieuwe auto, man heeft een voorstel gehad van de nieuwe werkgever en zoals het er nu naar uitziet gaat hij akkoord. En de vraag voor de offerte komt bij hen vandaan. Barst alleen van de hoofdpijn.
@mum2be2 Hoe gaat het verhuizen? Wil het inpakken een beetje vlotten? @Puckebell Ik moest opeens aan de eczeem/uitslag van je kleintje denken! Hoe gaat het daarmee? @hibiscusje Netjes, de nacht! Hoop met je mee op een gezelligere baby vandaag! @Maev Oef, da’s vervelend... Is er een alternatief waar ze niet van gaat spugen? Of is dat nog even uitvogelen? @Ilse84 Hoe gaat het met de borstontsteking? Al beter hoop ik?
@Sado Dat is gelukkig helemaal weg nu heeft ie berg op zijn hoofd en in zijn wenkbrauwen (ook al weer een stuk afgezakt) blijft bezig op zijn hoofdje maargoed trekt ook wel weer bij allemaal
@Sado dat moeten we gaan overleggen met de diëtist, via sorgente weten we dat er iets is wat door de melkflessen kan. En door haar gewone drinken maar we weten niet of ze die mag omdat haar flessen volledig ingedikt worden (ipv 6 schepjes op 180 water, 8 schepjes op 180 water) en omdat ze ook niet tegen soya kan. Maar het dus ook hetzelfde effect kan hebben als de huidige dieetdrankjes. Wat dat betreft ben ik blij dat haar voeding nu via sorgente gaat en niet meer via de apotheek, die hadden nooit tijd om mee te denken of verder te kijken naar mogelijkheden.
@Sado ja gaat beter. Enorme hoofdpijn van gehad en nog steeds een beurs gevoel. Heb wel een knobbel in m'n borst ontdekt. Niet op de plek van de ontsteking Dus toch even laten checken bij de huisarts. Hopen op een verstopt kanaaltje... Maar met kolven en voeden gaat het simpelweg niet weg.
@Maev, fijn dat de controle CB goed was, ze groeit goed dus, top! Ik vind het trouwens best erg dat er gegevens door elkaar zijn gehaald, zou dat niet leuk vinden. Balen dat de avonden niet zo lekker gaan. Niet fijn dat H zo moest spugen. @Sado, fijn dat je maandag een plekje hebt bij de fysio, hopelijk kunnen, ze wat doen aan je stuitje. En fijn dat het hoofdstuk nu afgesloten is, nacontrole gehad, mooi. @hibiscusje, balen van de koekjes, wij krijgen ze ook niet op, dus helaas. En jij gaat lekker met afvallen, super! Wat fijn dat J zo lekker heeft geslapen. @Ilse84, ik ben de kilo's nog niet kwijt, moet nog 8 kilo zelfs.... zal nog wel ff duren. Buik is wel weg, alleen die bovenbenen en billen...daar heeft het zich opgeslagen bij mij. Wat fijn dat de kleine lekker slaapt. Hopelijk niks ergs dat knobbeltje. @miikka, doen wat je moedergevoel zegt dus hopelijk gaat het snel beter. Wel sneu van die erge reflux aanval, hopelijk komt het niet weer zo erg voor. Wel balen van je bekken nog, hopelijk geen blijvende klachten. Hopelijk ook snel een plekje bij de Osteopaat voor jullie. @Labby, balen van de darmkrampjes, helaas hoort het erbij, heb geen tips, ene baby heeft er meer last van dan de ander. F heeft ook 's avonds af en toe last, gaat hier wel beter als ik voor de avondfles van 18 uur 1 pipetje Infacol geef. @Puckebell, hebben jullie bewust voor voeding op basis van geit gekozen, gewoon nieuwsgierig hoor, ik had er nog nooit van gehoord namelijk. (Heb het even gegoogled) En wat fijn dat het eczeem weg is, wel jammer van de berg. @Areca, jij ook sterkte met de kleine. Hier gaat ie lekker met inpakken voor de verhuizing, merk wel dat ik te veel doe waardoor ik 's middags wel wat last van buik/keizersnee heb. Doe dit weekend dus lekker niks, even bijkomen. F vandaag gewogen en ze weegt nu 3425 gram, top! Gisteravond heeft ze na de fles van 22 uur tot 5 uur vanmorgen geslapen, schrok ervan. Na de fles van 5 nog tot 9 uur geslapen, oh wat heerlijk was dat vanochtend
Heeeeerlijk zo’n nacht @mum2be2 Hier gaat het ook super, gisteren laatste fles 20.30 en toen 04.15 pas weer Daarna tot 08.15 ook nog lekker geslapen. Hopelijk vannacht weer zo’n mooie nacht Wanneer gaan jullie verhuizen?
drukke dag vandaag ik ga morgen even de tijd nemen alles terug te lezen. Btw weten jullie nog leuke kerst cadeautjes voor de baby?
Ik heb een kleding setje van z8 besteld, vond hem zó mooi en dacht ik pak het gewoon in voor onder de kerstboom verder nog geen idee.. met sinterklaas hadden we een bad boekje, bad speeltje + pyjama's + soft baby born popje.