November 2020 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door mum2be2, 15 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mum2be2

    mum2be2 Fanatiek lid

    4 jan 2010
    3.896
    3.378
    113
    Vrouw
    @Maev, hier heb ik in de nacht ook de meeste moeite met uit bed komen dan voel ik het inderdaad onderin mijn buik. Ik kan F wel uit bedje halen, vind even staan wel fijn eigenlijk en mijn man maakt dan het flesje.
    Hopelijk kan je nog wat diclofenac krijgen voor de ontsteking.

    Hier gaat mijn man morgen weer aan het werk, hij heeft bewust geen extra dagen vrij ivm onze aanstaande verhuizing, hij wil dan extra vrij.
    Ik vind het helemaal prima, over 4 weken heeft ie ook 2 weken vakantie dus dan zijn we dan lekker met zijn vijfjes.
     
    Puckebell vindt dit leuk.
  2. mum2be2

    mum2be2 Fanatiek lid

    4 jan 2010
    3.896
    3.378
    113
    Vrouw
    Oh zo'n klus is wel fijn natuurlijk, misschien kunnen jullie iets huren? Op een vakantiepark ofzo?
     
    Puckebell vindt dit leuk.
  3. Puckebell

    Puckebell Fanatiek lid

    30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ja zou zeker niet verkeerd zijn natuurlijk.

    ja dat doen we dus nu ook al, maar het huisje is al weer verhuurd vanaf 1 maart dus kunnen we het dan niet langer huren. Als het goed is horen we snel of de klus door gaat, dan kunnen we verder zoeken en plannen
     
  4. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    @mum2be2 ik kan haar wel uit haar wiegje halen dat staat naast mij, maar het staan en lopen wordt momenteel ook behoorlijk belemmerd door mijn heup, al is die pijn wel duidelijk minder dan vorige week.
    Het is hier al weer raak sinds 8 uur met de krampjes, merk dat het in combi met de vermoeidheid me nu wel even opbreekt. :cry:
     
  5. Puckebell

    Puckebell Fanatiek lid

    30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    F is deze nacht weer erg onrustig :(
    Ik zit ondertussen ook al weer een uur in de woonkamer met em en ben helemaal kapot. Mijn lichaam reageert ook heftig op F aangezien ik nog steeds naweeën heb
     
  6. mum2be2

    mum2be2 Fanatiek lid

    4 jan 2010
    3.896
    3.378
    113
    Vrouw
    Dat is vervelend zeg :(
    Hopelijk kun je vandaag nog wat bijtanken.

    Hier had F gisteravond wat krampjes, ze borrelde ontzettend wat resulteerde in een flinke poepbroek.

    Hier nog steeds stuwing....jeetje wat duurt dat lang o_O het wordt wel iets minder denk ik maar voel het toch nog regelmatig erin schieten :confused:.
     
  7. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.915
    15.362
    113
    Brrr, rot van de krampjes....
    Hier *afkloppen* nog nauwelijks last gehad van krampjes, hadden mijn oudste twee toch een stuk meer.
     
  8. mum2be2

    mum2be2 Fanatiek lid

    4 jan 2010
    3.896
    3.378
    113
    Vrouw
    Krampjes zijn zo sneu he :(, hopelijk hebben jullie nog wat kunnen slapen.
     
  9. Puckebell

    Puckebell Fanatiek lid

    30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    Heb van 7 tot 9 nog wat geslapen en ga vanmiddag sowieso nog liggen want anders trek ik het niet.

    Ga denk ik toch een bezoekje osteopaat doen met F, kan in ieder geval nooit kwaad.

    ooh die stuwing duurt wel lang bij je zeg :eek: wat naar!
     
  10. mum2be2

    mum2be2 Fanatiek lid

    4 jan 2010
    3.896
    3.378
    113
    Vrouw
    Ja denk toch dat het nu wat afneemt... eindelijk....

    Hier de VK voor het laatst gehad. Was zo'n lieve meid, alles gaat goed hier dus we hebben het afgesloten.

    Heb F net in badje gedaan, vond ze heerlijk, bij mijn moeder (kraamhulp) niet ;), LOL.

    Ze is nu 2790 gram :thumup:
     
    Maev, Puckebell en Sado vinden dit leuk.
  11. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.915
    15.362
    113
    Fijn dat de stuwing afneemt @mum2be2! Zo rottig...
    Net gewicht ook! :) E was vanmorgen alweer 3670gr!

    Morgen zouden we eigenlijk een thuisbezoek krijgen van het consultatiebureau maar ze belden net om aan te geven dat het ivm Corona maatregelen toch telefonisch wordt:rolleyes: Ben dus blij dat ik voorlopig nog zelf wegen kan. Vind het nog wel even fijn om in de gaten te houden.

    Morgen is E alweer 3 weken, wow!
     
    Maev, mum2be2 en Puckebell vinden dit leuk.
  12. mum2be2

    mum2be2 Fanatiek lid

    4 jan 2010
    3.896
    3.378
    113
    Vrouw
    Gaat hard he!
     
  13. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    @mum2be2 we hebben haar gisteravond de cinebaby gegeven 2x met een uur ertussen en de rest van de nacht heeft ze heerlijk geslapen en wij gelukkig ook.
    Hier lijkt de stuwing weer in alle hevigheid terug, 3 uur na de voeding staan ze gewoon echt enorm op klappen dus moet nu vaker gaan leegkolven ter voorkoming van borstontsteking. En heb nu al een flinke voorraad in de vriezer. Maar L drinkt ook serieus veel met een voeding, ze was heel erg aan het huilen toen we aan het rusten waren en had na het voeden leeg gekolfd 90cc dus die heeft de kraamzorg gegeven maar toen was ze nog niet voldaan dus hebben we haar nog aan de borst gelegd. 1,5 uur na haar vorige voeding. :eek:
    Ze zat nu op 2600 gram, als ze zo door blijft drinken zitten we vrijdag of zaterdag op haar geboorte gewicht. De kraamzorg vermoed vrijdag al.
    En H is momenteel helemaal into op de wc en het potje plassen. Niet heel praktisch aangezien ik niet kan tillen en bukken :|
     
    Banoe vindt dit leuk.
  14. mum2be2

    mum2be2 Fanatiek lid

    4 jan 2010
    3.896
    3.378
    113
    Vrouw
    Zo die drinkt lekker door zeg. Wel fijn dat je veel voeding hebt maar je bent er wel druk mee zeg. Wel fijn dat ze dan snel weer op gewicht is. Hier gaat dat ook hard.

    F drinkt nu 60 cc per keer, vandaag wat rommelig dagje, 1 x zelfs wat laten staan, ze heeft ook voor het eerst wat mondjes gespuugd.
     
    Sado vindt dit leuk.
  15. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    L had vannacht wat mondjes terug maar komt dus zelf echt om de 3 uur.
     
  16. mum2be2

    mum2be2 Fanatiek lid

    4 jan 2010
    3.896
    3.378
    113
    Vrouw
    Hier kwam F vannacht om 2.30 en vanochtend pas om 8 uur :eek:.
     
    Labby, Maev, Sado en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Puckebell

    Puckebell Fanatiek lid

    30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    Hier de hele nacht weer in de weer geweest met F o_O
    Morgenvroeg gaan we naar de Osteopaat om te kijken of die iets kan doen om het dragelijker te maken voor die kleine.

    Helaas zit sinds gister F zijn gezichtje helemaal onder de eczeem :cry: ziet er zo naar uit. Hoor zo van de dokter hoe of wat.
     
  18. mum2be2

    mum2be2 Fanatiek lid

    4 jan 2010
    3.896
    3.378
    113
    Vrouw
    Ah dat is sneu zeg.
    Ben benieuwd.
     
  19. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.915
    15.362
    113
    Rot van de slechte nacht!

    Is het niet “gewoon” babyacne wat hij heeft? Dat begint meestal ergens tussen de anderhalve week en drie weken oud.
     
  20. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.915
    15.362
    113
    #60 Sado, 19 nov 2020
    Laatst bewerkt: 19 nov 2020
    Woeee lekker :D

    Hier hadden we vannacht 21.30-02.00-07.00, met af en toe een speentje moeten geven. Minder mooi dan de nacht ervoor maar nog steeds hartstikke netjes :) We hebben sinds een aantal dagen in elk geval wel de regelmaat van 1x minstens 5-5,5 uur en 1x minstens 4-4,5 uur tussen de voedingen ‘s nachts, wel zo lekker:thumup:
    Net de eerste afspraak met het consultatiebureau gehad en we mogen zelfs al terug naar 5 flessen gezien E’s gewicht, hoe ze het doet en de hoeveelheid die ze per fles drinkt. Gaan we nu niet bewust doen, zodra ze ‘s nachts iets langer gaat slapen vervalt die 6e fles vanzelf wel.
    De 30e opnieuw een afspraak bij het consultatiebureau, dan wel op locatie en krijgt ze het eerste (lichamelijke) onderzoek :)

    Wilde vandaag uitgebreid gaan wandelen in het bos oid, maar helaas zit het weer niet helemaal mee:$ Morgen maar nog een poging en vandaag een beetje in huis rommelen en alleen een blokje om straks als het wat opklaart.
     
    mum2be2 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina