@Sado haha wat fijn! Al was het hier wel echt een slechte nacht dus er valt hier en daar nog wat te spijkeren aan de nacht wensen
Mijn baby is vandaag 8 weken oud, halloooo!!! Dinsdag is ze alweer 2 maanden oud, bizar, het gaat zó snel! Het wordt steeds leuker nu: het slapen ‘s nachts gaat goed (in principe minimaal 8-9 uur aaneengesloten), ze begint heerlijk te kraaien als reactie als je tegen haar praat, ze is overdag vaker en langer wakker, ze reageert super lief met gekraai en lachjes op haar broer en zus, lacht naar ons elke dag wel een paar keer. Genieten❤️
@Sado wij hadden het er vannacht tijdens de voeding nog over dat L vandaag gewoon al 6 weken is tijd gaat snel. Gisteren gewogen en ze woog al 3870 gram, en de borstvoeding loopt nog goed bij H kreeg ik het met dit termijn niet meer bij elkaar gekolfd dus ik ben blij dat het nog goed loopt, op naar het volgende termijn die van D, toen ging het rond de 9 weken fout qua bv.
Ja verschrikkelijk onrustig, werd ineens krijsend wakker van de krampjes Toen hij eenmaal rustig was heb ik em lekker naast me neergelegd ipv in zijn eigen wiegje. Wel veilig natuurlijk! Maar hij bleef toch de hele nacht wat kreunen en steunen dus ik ben moe Ooh het gaat zo snel he wat heerlijk dat ze zo goed slaapt! En zo fijn dat kraaien en de lachjes. Wij gaan vandaag kerst vieren met mijn familie. Nu nog even lui op t bankje en dan straks maar allemaal klaar maken en die kant op. Gaan jullie nog iets doen deze kerstavond?
@Maev Fijn dat de borstvoeding goed gaat! @Puckebell He rot van die krampjes.... Veel plezier alvast! Wij zijn vandaag gewoon thuis. Morgen gaan we ‘s morgens bij mijn ouders op bezoek en ‘s avonds met z’n viertjes pizzarrette-n (die ligt onder de boom, ben benieuwd of het wat is!) 2e kerstdag op de koffie bij m’n schoonouders. ‘S avonds laten we lekker een 3gangenmenu bezorgen als onze oudste 2 op bed liggen Wilde het eerst doen als E ook op bed ligt, gezien ze tussen 20.15/20.30 naar bed gaat, maar denk dat ik dan al omgekomen ben van de honger
@miikka hoe is het met je? Wanneer zijn jullie baby's gaan lachen? Hier gaat slapen onwijs verschillend. In de nacht komt ze nog wel twee keer voor voeding maar ze drinkt snel en slaapt relatief snel en rustig weer in... Tenminste vannacht.
Hier lacht Riley sinds 3 weken al! Ze is heel alert en helder. Kan elke dag wel lachende foto's maken van haar hihi!
Oh hier is het echt drama. Ben kapot.. onze kleine heeft zooveel last van krampjes echt niet normaal.. gelukkig slaapt hij snachts redelijk, maar overdag helemaal niet meer. Onze blij baby is veranderd in krijsende baby. En als hij dan 10 scheten heeft gelaten is het weer ff rustig.. hij slaapt ook enorm onrustig, maakt veel geluid. Wordt soms krijsend wakker en valt dan 30 sec later weer in slaap.. f ysio is al geweest. Verder niks aan de hand met hem. Hopelijk naar de osteopathie als die weer open mag...
@Labby lastig hé.. herkenbaar helaas. Vandaag cinababy druppels gehaald, (ja je probeert wat ) en ze ligt nu op haar buik te slapen in de box.. dat scheelt heel veel met rugligging. Maar goed, dat durf ik alleen zo overdag als we haar in de gaten kunnen houden. Osteopaat heb ik ook over zitten denken, mss dat we dat ook gaan proberen. Cb niet meer kunnen bellen vanmorgen, spreekuur was tot half 11 en ik belde net na die tijd.
Wat enorm rot voor jullie Zou hij geen koemelkallergie kunnen hebben? Dat kan bij borstvoeding ook, dacht ik? (Als in: dat ze het via bv uit het eten van de moeder binnenkrijgen)
Oh ben heel benieuwd of het bij jullie gaat helpen! Buik doen wij nu ook, maar inderdaad alleen als wij erbij zijn.
Klopt bij een kma kan de baby reageren op hetgeen wat moeder hiervan eet en drinkt. Een mogelijke oplossing is dan om een koemelkvrij dieet te volgen of wanneer je dat niet wilt of kan over te stappen op kv zoqls pepti, neocate etc. Betreffende op de buik liggen is hier momenteel ook de enige manier overdag, in de nacht zou ik dat ook niet durven. Overdag ook alleen wanneer we er zicht op kunnen houden.