@Ilse84 wat lief van je! Het gaat goed met mij! Maar ben erg druk met R, gelukkig bestaan er zetpillen want ze heeft wel pijn maar dat gebruiken wij 2x per dag. En alleen als het nodig is. Ik moet haar wondjes 3a4 x per dag masseren en dat is zo zielig! Mijn man doet het niet en snap ik ook want je baby pijn doen is echt niet fijn. Daarnaast ook druk bezig met haar opnieuw leren drinken op de juiste manier. door de pijn/onrust en ook krampjes slaapt ze slecht maar dinsdag gaan wij ook naar de fysio. En in de nacht baker ik haar wel in, dat geeft haar ook meer rust. ik ben kapot maar voel mij verder goed! Het is geen zoeken meer van wat kan het zijn of wat kunnen wij allemaal nog doen! Het kost tijd maar wij hebben echt wat meer vertrouwen erin. schoonouders waren er ook gister en normaal slaapt ze dan als ze er zijn. Maar toen hadden ze eindelijk gezien hoe het hier elke dag/nacht gaat. Hoeveel werk wij ermee hebben. verder is ze super vrolijk en alert. Sinds kort maakt ze ook meer geluiden en ze volgt nu mij ook met haar ogen. Ze was al vroeg met kleine lachjes maar nu lacht ze echt meer en met ook beetje geluid! Echt zo bijzonder. Ze was gister 1 maand. Weten jullie waar ik hele fijne zachte omslagdoeken kan bestellen? Ik kom eigenlijk nu te kort. En ik ga ook een inbakerdoek bestellen, wat zouden jullie aanraden? iedereen hele fijne feestdagen met jullie mooie gezinnen❤️
Fijne dagen! Gister gezellig avondje gehad met onwijs veel cadeautjes en lekker eten! F heeft zich super gedragen en geen kik gegeven tijdens het eten. Daarna nog een prima nacht gehad en aangezien we morgen hier gaan eten met vrienden doen we vandaag een lekker dagje niks ❤️
Vervelend is dat masseren hé. Hoe lang moet dat ook al weer? Ik heb een swaddle me. Alleen als J. Erg onrustig is trekt ze bijna die zak open. Mijn zus is verpleegkundige op een cb en daar raden ze de pacco aan. Dan wordt je volgens mij erg strak ingebakerd. Je hebt ook de puckababy en dan word je net iets minder strak ingebakerd. Die kan je ook ombouwen tot een normale slaapzak dat is een voordeel. Ben benieuwd welke inbakerzakken gebruikt worden!
hier ook een puckababy is niet strak maar ze kunnen niet met de armpjes slaan en maaien. Werkt voor j beter dan inbakerdoeken want dan word hij woest dat hij niet kan bewegen
Welke heb je? De piep of de mini. Geen idee hoe lang ze nu is. Ze was 56 cm bij de geboorte. En heb je de zomer of wintervariant?
ik heb de piep omdat wij m in de 1e week hebben aangeschaft. Hij past m voorlopig nog wel. Heb de zomer variant want bij ons is t nooit kouder dan 18 graden en hij heeft gewoon zn pyjama en romper aan erin. De winter variant is gelijk heel dik. Zodra hij de piep niet meer past ga ik zeker over op de mini! ben enorm fan van deze slaapzakjes. Btw als je nog niet zeker bent zou je is op vinted kunnen kijken. Scheelt enorm soms en heb je niet gelijk 50-60 euro uitgegeven als t toch niks blijkt te zijn voor jullie
3 tot 4 weken masseren, echt super lang! Ze is wel heel bewegelijk met haar armpjes, maar vindt het heel lastig om te kiezen. Maar de prijs maakt mij echt niet uit, heb nog kadobonnen haha
Wij gebruiken ook eigenlijk vanaf het begin af aan al de puckababy piep. Als ze daar niet in slaapt dan slaat ze zichzelf wakker. Eerder was het overdags nog niet nodig maar nu wel. Inderdaad fijn dat ze nog bewegingsruimte hebben want ze ligt graag met haar vuistjes onder haar kin (zagen we op de echo ook altijd) Maar ze slaapt overdags ook nog regelmatig in de draagzak.
Ja ik vind dat een enorm voordeel van de puckababy dat ze niet vast liggen! Als ik zn zak open maak is t altijd een verassing hoe zn handjes liggen.
Wij hebben sinds donderdag de puckababy piep. De 'tussenvariant'. Dus niet de winter of zomer uitvoering, maar de volledig katoenen. Ik vind het heel fijn en de kleine ook! Slaapt er heel goed in. Ik moet er nog aan wennen, want ik lig nog halve nachten wakker, terwijl de mannen liggen te slapen.. gelukkig is bij ons de rust wedergekeerd. Geen chocolade of melk producten voor mij meer en ook geen koolsoorten. Of het was een sprongetje, of het lag aan de ingrediënten.. geen idee maar ik durf voorlopig geen chocolade meer aan te raken.
Pff J is zo onrustig momenteel. Net kerst afgezegd. Zit alleen thuis man en kinderen zijn wel bij mijn ouders gaan eten.... Hoop dat J toch zo even gaat slapen zodat ik me kan douchen... Even een baalmomentje.
Hier duidelijk te merken dat het 1e sprongetje voorbij is. Ze is veel meer wakker overdag en begint dan lekker tegen knuffeltjes in de box te kraaien, zo schattig. Ze kan zich ook beter focussen op iets, ze kijkt niet meer scheel . Haar krampjes zijn ook afgenomen, ze laat ook niet meer zoveel scheetjes. Hier lekker de kerstboom alweer opgeruimd, heerlijk die ruimte. De 1e ongesteldheid is trouwens een ramp hier, ik loop helemaal leeg , echt verschrikkelijk. (Ik herken dit niet van eerdere keren) Hopelijk wordt het snel minder.