November 2020 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door mum2be2, 15 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.853
    18.598
    113
    Vrouw
    Wij gaan denk ik ook nog een fotoshoot doen als Y. een paar maanden is.. met de oudste ook gedaan en is toch wel een leuk aandenken.. plus hebben een nieuwe canvas nodig voor aan de muur van ons 4en ;)

Slapen overdag is hier nog steeds niks. Vanmiddag was het bijna een uur in haar eigen bedje, daarna heeft ze in de draagzak geslapen bij mij... nu net ook in haar bedje te slapen gelegd, maar ze was na 10 minuten alweer wakker en aan het huilen. Laten huilen ook geen optie want ze blijft echt door huilen en m'n zoontje ligt ook op bed. Dus maar weer beneden op de arm. ;) het zal vanzelf vast goedkomen, hoop ik :p

Maev, mum2be2 en miikka vinden dit leuk.
  2. miikka

miikka Bekend lid

7 feb 2020
    520
    1.019
    93
    Vrouw
    @Areca dat is niet fijn! Hopelijk gaat het snel beter!

@Maev wat fijn dat het nu goed is gegaan bij de arts! En dat je nu wel serieus wordt genomen!

@hibiscusje wij doen dit nu ook een tijdje. Wij gebruiken nu van onze buren. Wat totaal niet mag is een elektrische voetenzak. Netals een elektrische deken maar klein. Het bedje wordt nu wat verspreider verwarmd en niet super warm. Maar zet het natuurlijk wel uit zodra R erin ligt. En ik hoef geen kruiken meer op te warmen. Ideel. Is op stroom.

ik begin een beetje structuur te krijgen. Maar nog wel in haar wiegje. Zeis nog te onrustig om alleen op haar kamer te slapen. En in de nachten is het ook fijn dat ze naast mij slaapt.

Ze blijft nog steeds overdag om de 3 uur melden. In de nacht iets langer maar pff ik hoop dat ze keer doorslaapt in de nacht. Maar ze zit nu ook tegen haar sprongetje aan. Dus hopelijk gaat het straks beter.

En mijn man heeft net een poging gedaan om haar naar bed te brengen. Nou drama. Ze wou niet slapen. r was helemaal overstuur. Ik kom boven en ze was neteen rustiger. Maar ze wou niet slapen. Nou ik heb even vals gezongen, luier verschoond, in haar bedje gelegd en ze sliep vrijwel direct. Ik zo tegen mijn man, je moet haar vaker naar bed brengen.
    Anders kan ik nooit keer weg! Ach hij heeft haar wel voor het eerst ingebakerd. Haha

2 maart is mijn eerste werkdag. Ik neem nog extra weekje vakantie.

Labby, Maev, Spectre en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Ik krijg net een herinnering van fb, 8 jaar geleden sneeuwde het dermate en was het dermate glad dat het afgeraden werd om de weg op te gaan tenzij strikt noodzakelijk. Ik zat toen gedetacheerd en had mijn inkomen heel hard nodig vanwege de schuldsanering dus ben toch gaan werken. Waar ik met file er normaal 1 tot 1,5 uur erover deed, deed ik over de heenweg toen 2,5 uur. Op de terugweg werd ik vervolgens aangereden waardoor mijn leven compleet veranderde vanwege blijvend letsel terwijl ik er toen nog vanuit ging dat het vanzelf wel weer over ging. Het is gewoon al 8 jaar geleden, waarvan ik er 6 in een rolstoel zit om de klachten binnen de perken te houden. :eek:
    Het heeft me overigens ook echt wel veel moois gebracht, ik kwam er door het ongeluk achter dat mijn toenmalige vriend wel een relatie met mij wilde maar D er niet bij wilde, leerde vervolgens mijn man kennen, ben getrouwd en heb 2 prachtige dochters gekregen. Heb ondertussen geen nachtmerries meer van het ongeluk maar in de auto stappen met glad weer of sneeuw vermijd ik liever. En dus niet omdat ik zelf niet goed weet te handelen maar omdat het ongeluk gebeurde doordat een ander niet anticipeerde op de staat van de weg en het weer.

Sorrie moest het even kwijt, had er namelijk voor het eerst niet bij stil gestaan tot ik de herinnering zag.

4. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @Maev, wat een aangrijpend verhaal zeg, dan wordt je leven zomaar even op de kop gegooid. :( Geluk bij een ongeluk heeft het je ook veel moois opgebracht. Daar nu lekker van genieten, dikke knuffel!

Maev vindt dit leuk.
  5. miikka

miikka Bekend lid

7 feb 2020
    520
    1.019
    93
    Vrouw
    @Maev wat een heftig verhaal zeg! Is ook niet niks. Maar gelukkig heb je geen nachtmerries meer en je hebt nu een heel mooi gezinnetje❤️

6. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.853
    18.598
    113
    Vrouw
    @Maev wat heftig zeg, begrijpelijk op zo'n dag als vandaag dat het allemaal weer even terugkomt.. knuffel!

7. Ilse84

Ilse84 Fanatiek lid

25 nov 2016
    1.278
    755
    113
    Heftig @Maev... Lekker genieten van je gezinnetje!

8. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.853
    18.598
    113
    Vrouw
    Hoe lang duurt sprong 2? Ik vraag dit voor een vriend:|:roflmao:
    Nee maar denk serieus dat Y er middenin zit. Vanaf het middaguur tot haar laatste fles om 22u is het drama. Ze wil dan alleen maar vastgeplakt zitten aan je en is heel humeurig. Goed nu is ze altijd al een plak baby geweest, maar momenteel nog wat erger. :o:

86Hoop, Labby en Sado vinden dit leuk.
  9. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Ik geloof ongeveer 2 weken. Hier was het de ene dag meer dan de andere gedurende de dag maar vanaf eind van de middag tot in de avond was het wel steeds raak met een langdurig huil uurtje :|

Heb er gisteren eigenlijk niet meer zo bij stil gestaan, wel nog even over gepraat met mijn ouders toen ik langsging maar meer vanuit een positieve kijk. En met mijn man die zijn eigen herinneringen heeft omdat hij met zijn auto die dag niet uit kon rijden omdat de sneeuwschuivers van de gemeente het sneeuw naar de geparkeerde auto's hadden geschoven :roflmao:

86Hoop en Spectre vinden dit leuk.
  10. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.087
    17.065
    113
    Die duurde hier echt héél lang, vond ‘m ook echt heftiger dan sprong 1:o: Denk dat we er zeker 3 weken in meer of mindere mate last van hebben gehad.
    Inderdaad erg humeurig, jammerig, alleen bij een van ons willen liggen, eeuwig durend huiluurtje elke avond.

Maar het gaat voorbij! :D Merk sindsdien ook wel echt verschil, meer ‘kletsen’, meer lachen, speelgoed proberen te pakken en tegen dingen aan slaan, huiluurtje ‘s avonds komt bijna niet meer voor, ‘s nachts nog langer slapen.

Ilse84, miikka, Labby en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    :roflmao: Erg he...
    Wel rete gezellig hij babbelt de oren van me hoofd en is redelijk goed te vermaken met een dom dansje en een rammelaar.
    Maar t is alles of niets!
    Huilen of lachen.
    Slapen of druk.
    continue willen knuffelen of boos worden dat je m verschoont.

T is een beetje jantje huilt jantje lacht hier... :|

Bijgevoegde bestanden:

• giphy.gif
      giphy.gif
      Bestandsgrootte:
      426,4 KB
      Weergaven:
      12
    86Hoop, miikka, mum2be2 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    Ik kom er voor uit.
    Ik kan t niet meer onderdrukken.
    En kan er niet meer over liegen.

Ik heb een koop verslaving.

Hopeloos nu alles dicht is koop ik online zoveel dingen voor die kleine man dat ik van ellende niet meer weet wat er nog binnen komt :|

Net weer een shirtje binnen gekomen maat 74/80 :roflmao: WHY? 20210116_131637.jpg

Maev, 86Hoop, Ilse84 en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.853
    18.598
    113
    Vrouw
    HAHA herkenbaar.. sinds ik vinted heb ontdekt is er geen houden meer aan. En iedere keer denk ik, ohh ja nu heb ik wel genoeg in die maat.. en dan kom ik weer wat leuks tegen :|:o:
    Scheelt dat ik zelf ook aardig wat verkoop dus kan het gelijk weer uitgeven :roflmao:

Maev, miikka, Sado en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.853
    18.598
    113
    Vrouw
    Bij m'n zoontje gaat dat niet meer zo.. zit altijd wel een aantal maanden in een maat, dus vooruit kopen op de groei voor hem voor bijv de zomer durf ik niet. Met een baby is dat weer héél anders :D

miikka, mum2be2 en hibiscusje vinden dit leuk.
  15. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.087
    17.065
    113
    Ik heb het júist met de oudsten en vooral met m’n oudste dochter:roflmao: Allemaal mooie jurkjes en die moeten natuurlijk met matchende haarclipjes en -strikjes en schoenen gedragen worden:rolleyes:
    Ik zou voor de gein eens moeten tellen hoeveel jurken ze heeft, maar ik denk dat ik ga schrikken:roflmao:

Als ze zo klein zijn koop ik ook best wat maar vind ik het ergens zonde omdat ze er zo snel weer uit zijn, haha. :p Ik ga dus vooral los vanaf een jaar of 2-3 als het groeien minder sneller gaat.

Maev, miikka, mum2be2 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. Areca

Areca Bekend lid

20 mrt 2020
    807
    1.338
    93
    Vrouw
    Hahahaha welkom mede koop verslaafde. Ik ben net zo erg :p me vriend word gek van die postbode die elke dag voor de deur staat haaha

Labby, Maev, Spectre en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    Ik zal m dit even laten lezen dan ziet die dat t normaal is ;)

Maev, 86Hoop en miikka vinden dit leuk.
  18. Ilse84

Ilse84 Fanatiek lid

25 nov 2016
    1.278
    755
    113
    Hier ook hoor. Volgens mij gaat sprong 1 vlekkeloos over in sprong 2.

Maev, Sado en Spectre vinden dit leuk.
  19. 86Hoop

86Hoop Actief lid

8 feb 2020
    167
    318
    63
    Vrouw
    Herkenbaar! Het is gewoon heel leuk om spullen en kleren te kopen voor een ander vind ik, nog leuker dan voor jezelf ;)
    Maar al die kartonnen dozen waar het in arriveert.... Niet heel duurzaam :$ oeps

Maev, Sado en Spectre vinden dit leuk.
  20. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Ook hier herkenbaar, maar dan vooral voor de middelste die doet redelijk lang met haar kleding, heb dus enorm veel kleding voor de jongste en dan heb ik al veel weg gedaan :|
    Voor de oudste zijn we nu makkelijker maar daar moest ik voorheen zo ongeveer ieder kwartaal toch echt alles in een grotere maat voor. Maar hij past nu de kleren van mijn man ook :D dus zodra de lockdown over is gaan we met hem shoppen bij de outlet zoals we voor man ook doen. En dan mag ik ook een nieuwe garderobe uit zoeken :roflmao: de vrouw van een collega heeft een kledingzaak en daar mag ik los :D is niet in de buurt dus ze bezorgd nu niet bij ons, maar heb al zoveel leuke dingen gezien ondertussen.

Overigens wij hergebruiken de dozen van de bestellingen over het algemeen. Net als de pampers dozen, die vind ik ideaal om de te kleine of nog te grote kleding in te bewaren.

86Hoop en mum2be2 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina