November 2020 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door mum2be2, 15 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mum2be2

    mum2be2 Fanatiek lid

    4 jan 2010
    3.896
    3.378
    113
    Vrouw
    @Labby, sterkte vrijdag, daarna is hij gelukkig wel van de pijn af, hopelijk valt de operatie mee.

    @Maev, he getsie, wat vervelend zeg, hopelijk blijft het bij milde klachten voor je oom en zijn vrouw.
     
    Labby vindt dit leuk.
  2. miikka

    miikka Bekend lid

    7 feb 2020
    520
    1.017
    93
    Vrouw
    Lief dat je het vraagt,

    hier gaat het niet zo fijn... sorry maar heb 2 nachten niet geslapen... hoe kan je het overleven op geen slaap.. laatste week gaan de nachten wat minder helaas.
    R heeft denk ik last van een hele fijne combinatie, beetje reflux(heb toch het idee dat ze daar last van heeft want ze spuugt laatste tijd ook maagzuur), tandje, krampjes, sprongetje.....

    daarna helpt mijn man super goed (NIET).... hij is morgen/vandaag ook vrij. Ben echt zo boos geweest. Mannen zijn soms zo makkelijk..
    Dus hij is morgen lekker de hele dag zoet met R. Ik ga de hele dag in bed liggen. Ben kapot.

    maar ze slaapt nu in haar eigen kamertje. Ik heb vannacht van alles uitgeprobeerd maar ze wou alleen maar bij mij liggen. Na een flinke poepluier en voeding. Maar natuurlijk heeft het nu geen zin om te slapen want tussen 7-8 komt onze nieuwe bed!

    en verder ontzettend druk geweest. Met R en nog dingen er omheen.

    Ik hoop dat het verder met iedereen goed gaat!❤️

    ik heb weer even mijn frustraties geuit en hopen dat ik straks kan slapen! Want ben echt nu een zombie
     
  3. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.035
    17.046
    113
    Vrouw
    Wat vervelend dat het ff wat minder gaat.. lijkt me slopend als je zo weinig nachtrust krijgt :( en tja, die mannen... soms hebben ze gewoon even een schop onder hun kont nodig! ;)
    Hopelijk krijg je snel wat meer rust.. knuffel
     
    miikka vindt dit leuk.
  4. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.920
    15.366
    113
    Wat heftig @miikka... Zeker dat je geen steun aan je man hebt is heel naar :( Hoop dat je vandaag een beetje hebt kunnen bijtanken en het gauw beter mag gaan voor jullie!
     
    miikka vindt dit leuk.
  5. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.920
    15.366
    113
    Alvast succes en sterkte voor morgen @Labby!
     
  6. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    @miikka wat enorm naar dat je geen steun van je man ervaart hierin. Ik hoop dat je vandaag een beetje hebt kunnen bijkomen en dat het vanaf je man bijdraagt aan meer steun naar jou.

    @Labby heel veel succes morgen, we denken aan jullie.

    Hier heeft L vannacht van 21.00 tot 7.00 geslapen :eek: toen hebben we haar maar wakker gemaakt :| en we hebben een nieuwe mijlpaal, we zijn voorbij het termijn waarbij mijn borstvoeding bij D niet meer voldoende was. Volgende week gaat L een dagje naar opa en oma zodat wij even een paar keer naar de stort kunnen, we moeten die vrijdag de auto inleveren en de tijdelijke auto is kleiner :| de nieuwe kon pas in mei geleverd worden :cry: maar daar zit dan wel alles op en aan qua luxe zo ongeveer.
     
    Spectre, miikka en Sado vinden dit leuk.
  7. miikka

    miikka Bekend lid

    7 feb 2020
    520
    1.017
    93
    Vrouw
    Mijn man is al de hele dag voor R aan het zorgen! En hij is nu super lief. Dus dit is op zijn manier van goedmaken.

    Ik heb al de hele dag geen flesje en luier gezien. Eigenlijk is dat echt super fijn! Even een dag voor mij zelf.

    Verder helpt hij wel hoor maar op dat soort momenten had ik hem even nodig dus ik zat er doorheen. Maar hij doet nu alles dus heb lekker kunnen bijtanken!
     
    86Hoop, hibiscusje, Spectre en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. Ilse84

    Ilse84 Fanatiek lid

    25 nov 2016
    1.278
    755
    113
    Super fijn om te horen @miikka dat je even hebt bij kunnen tanken.

    @meav jee wat bne ik jaloers op je!

    Hier is mijn onderbuikgevoel goed geweest. Vandaag een extra weegmoment gehad en J. Is het te weinig aangekomen.. Ben de hele dag aan het janken. Mijn middelste heeft het eerste jaar een sonde gehad vanwege te weinig groei, heb allemaal flashbacks van die tijd. Ik ervaar dat alles weinig positiefs heeft... Oudste is bijna zes, heeft zindelijkheidsproblemen en liegt momenteel over haar natte en vieze broeken. Middelste heeft spraak taal problemen. Jongste groeit niet goed....... Jeetje waar ben ik aan begonnen....:cry:
     
    miikka vindt dit leuk.
  9. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Roep niet te snel want momenteel is het drama :|

    Kan me overigens wel voorstellen dat je even zoiets hebt van waar ben ik aan begonnen. Dikke knuffel

    @miikka fijn dat je echt even hebt kunnen bijkomen.
     
    miikka vindt dit leuk.
  10. mum2be2

    mum2be2 Fanatiek lid

    4 jan 2010
    3.896
    3.378
    113
    Vrouw
    Ach, dat is ook allemaal niet niks, dikke knuffel!
    En nu dan? Wat moet je doen qua groei voor J?
    Hebben ze advies gegeven?

    Hier ook al een aantal dagen een huiluurtje precies tijdens etenstijd....ook leuk voor papa :confused:, als hij thuiskomt treft ie elke dag een huilende baby aan terwijl ze de rest van de dag niet huilt.:|

    @miikka, fijn dat vandaag beter ging, en hopelijk kun je even bijtanken in jullie nieuwe bed ;).
     
    miikka vindt dit leuk.
  11. Ilse84

    Ilse84 Fanatiek lid

    25 nov 2016
    1.278
    755
    113
    Omdat ze spruw heeft dat behandelen. Ze weigert inmiddels ook de borst. Dus proberen te voeden, nakolven en de fles nageven. Helaas pakt ze de fles ook niet goed. Ze klakt enorm.... Vraag is dus: drinkt ze niet goed vanwege de spruw of is er iets anders aan de hand..
     
  12. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.920
    15.366
    113
    Pfff dat klinkt allemaal helemaal niet fijn :( Knuffel!
     
  13. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.035
    17.046
    113
    Vrouw
    Wat vervelend die onzekerheid :( snap heel goed dat je er even doorheen zit... knuffel! Hopelijk is de spruw snel weg en gaat ze weer beter drinken.
     
  14. hibiscusje

    hibiscusje Fanatiek lid

    31 mrt 2020
    2.201
    3.255
    113
    Vrouw
    Oh meiden ik heb net even terug zitten lezen, had de laatste dagen een beetje flut gevoel vandaar dat ik niet t fut had te reageren.

    @Labby vandaag is de operatie toch? heel veel betersvhap voor de kleine man!

    @miikka Fijn dat je even heb kunnen bijtanken dat hebben we allemaal wel s nodig.

    @Ilse84 Oh jeetje wat vervelend dat je dit allemaal in 1 keer op je bordje krijgt!


    @mum2be2 Zo herkenbaar die huil uurtjes! J wil overdag ook niet zo graag slapen en na 4 uur is die gewoon oververmoeid en gaat hij gigantisch lopen mopperen.

    @Maev Zo die L lekker uitgeslapen! was dat 1 malig? En fijn dat je borstvoeding zo goed loopt

    Zoals ik al zei ging t bij mij de laatste dagen niet zo heel lekker. Het liep allemaal wel maar voelde me niet goed en hoeveelheid borstvoeding liep al een week niet optimaal.
    Rarara gister avond ineens bloedverlies.
    Hallo menstruatie heb ik jouw ff NIET gemist.
    Maakte wel gelijk duidelijk waarom J niet zo lekker meer dronk mijn productie minder was en ik me blegh voelde.

    Had van de week de ziekenhuis kolf gehuurd omdat ik hoop dat ik t daarmee weer omhoog kan krijgen.
    En vandaag een lactatiekundige gesproken waar ik de medela symphony voor praktisch de helft mag huren zo lang als dat ik wil !
    Dus dat is mijn lichtpuntje deze week!
    J doet t verder naast dat hij mn melk niet zo lekker vind nu en nog in z'n sprongetje zit best goed.
    Hij slaapt overdag wel heel slecht maar snachts doet hij t super. Vannacht van 9 tot 5! dus 8 uurtjes slaap in 1 ruk. Wie weet heeft t m goed gedaan. Van 5 tot 9 was hij heel onrustig.

    We gaan vandaag maar lekker even boodschappen doen bij t winkelcentrum iets verderop. Dan slaapt hij iig in de kinderwagen lekker :)
     
    miikka, mum2be2, Labby en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.035
    17.046
    113
    Vrouw
    @hibiscusje balen van je 1e menstruatie..iets wat ik niet heb gemist haha, bij mij nog steeds niet doorgebroken (Gelukkig):|maar wel echt al dagen zo'n gevoel dus heb nu ook zoiets; kom maar door dan zijn we daar vanaf.

    Fijn dat het met J. wel goed gaat verder en heerlijk zo'n lange nacht doorslapen! Wie weet heeft hij nu de smaak te pakken ;)
     
  16. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.035
    17.046
    113
    Vrouw
    @Labby vandaag de operatie lees ik.. veel sterkte en beterschap voor de kleine man. Hopelijk hersteld hij snel.
     
  17. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    @hibiscusje het lijkt steeds een eenmalige nacht helaas :( vannacht kwam ze gewoon om half 4. Maar goed alles beter dan iedere 2/3 uur in de nacht.
    Maar ze wurmt ondertussen haar armen zelfs uit de swaddle. Dus gaan nu toch de puckababy piep weer proberen, dat was vorige keer geen succes dus ben benieuwd.
     
  18. Labby

    Labby Actief lid

    16 mrt 2020
    345
    742
    93
    Vrouw
    Dank je wel! Zitten nu te wachten tot hij eruit is...
     
    Sado, hibiscusje en Spectre vinden dit leuk.
  19. mum2be2

    mum2be2 Fanatiek lid

    4 jan 2010
    3.896
    3.378
    113
    Vrouw
    @Labby, en heb je hem alweer lekker kunnen knuffelen? Hopelijk is alles goed gegaan.

    Hier gisteren 19 uur flesje gegeven en gewoon laten slapen tot ze wakker werd, werd ze gewoon half 5 wakker vanochtend, wow....schrok er wel even van.
     
    Labby, 86Hoop, Maev en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Hopelijk kun je hem snel weer lekker knuffelen en is alles goed gegaan.
     
    Labby vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina