Netjes! E was 2 weken geleden 7,2kg en 69cm Volgende weegmoment bij het CB is in oktober pas. Normaal ging ik tussendoor nog weleens meten/wegen maar dat mag ivm corona helaas niet
He wat jammer! Bij ons nog je wel op afspraak tussendoor komen wegen en meten, maar niet meer op inloop
Afspraak maken tussendoor mag hier ook, maar ze zijn - omdat ze minder afspraken op een dag mogen doen - best kritisch. “Voor de fun” meten en wegen zijn ze dus niet zo happig op Mijn zoon moet over een aantal weken voor de oogtest, kan vragen of ik haar mee mag nemen.
Oh ik ben even heel blij voor de oudste, ze gaan alsnog op kamp de 4 dagen na pinksteren. En ook de musical gaan ze doen maar nog niet bekend hoe de uitvoering precies gaat zijn.
Ja hier dus ook. Als ik me zorgen zou maken om de groei zou ik zeker langs mogen komen, hoor! Maar omdat het dus puur uit nieuwsgierigheid zou zijn, dus niet
Hier wilde ze eerst geen afspraak maken, ze mocht pas weer komen met 3,5 jaar (ze is nu bijna 2,5). Dus heb mijn gal gespuit bij de cb arts aangezien we de gegevens nodig hebben voor de diëtist en die heeft nogmaals expliciet in het dossier gezet dat ze ten alle tijden op ons verzoek gewogen en gemeten wordt en gelijk opdracht gegeven om dit bij L haar afspraak sowieso te combineren. Wanneer de cb arts dat niet had gedaan dan had de diëtist er achteraan gebeld.
Oh help... Sprong 5 is volgens mij begonnen... Ze slaapt slecht.. is minder vrolijk. Wil alleen bij je zijn. vandaag wou ze niet eens wortels eten. Schema is ook daardoor in de war. Zodra ze eindelijk slaapt laat ik haar slapen. al 2 nachten niet geslapen en zijn de buren ook nog de badkamer aan het verbouwen. (Wisten wij ook niet. Lijkt mij toch dat je het doorgeeft aan de buren die een baby hebben.) zo ff mijn klaagmomentje haha R was vorige week 6kg en 62 cm. Ze is nu ook iets boven haar eigen lijn. Maar ik denk dat ze vd week een flinke groeispurt heeft gehad.
@Sado wat vervelend dat je oudste dochter weer een aanval heeft gehad, Fijn dat het wel een milde was. Zal ook de werking van de medicatie zijn denk ik? Dat is wel een goed teken. En wat goed dat de middelste al zindelijk is! Weer 1 uit de luiers haha
@mum2be2 hier gaan potjes er ook beter in merk ik haha. Achja voor mij maakt het niet uit. Heb wat potjes in voorraad en ook nog wat in de vriezer. Houden het nu wel even bij max 3 smaken tot dat het echt goed gaat. Bloemkool lijkt ze nu gewend te zijn. Vandaag zelfs een half potje van op.
Hier is Y de laatste dagen ook wat onrustig. Ze is flink verkouden en heeft moeite met in slaap komen. Ze heeft daarvoor echt haar speentje nodig, maar dat is wat lastig met een verstopte neus. Verder gelukkig niet echt ziek en nog steeds vrolijk. Ze heeft een paar keer omgerold van rug naar buik, maar ze probeert liever vanuit lig houding te gaan zitten net als bij @Maev echt, ze zal behoorlijk wat buikspieren hebben inmiddels met al die sit ups Over 2 weken hebben we weer een afspraak bij het CB, ik ben benieuwd wat ze nu weegt.
Ja de medicatie lijkt te doen wat het moet doen, dus dat is heel fijn! Super goed, inderdaad, we zijn trots
Hahaha E doet ook steeds van die sit-ups, ik vind het er zo akelig uitzien, arm kind, arme buikspieren
Hier ook een meisje met hele sterke buikspieren, ze tikt zichzelf zo uit de domoo seat omhoog, zo'n gek gezicht . @Sado, zo sneu dat er weer een aanval is geweest voor je dochter, hopelijk is de dosering nu weer zo dat het weer even duurt voor er weer een aanval komt. En wat knap dat je zoontje zindelijk is, heel fijn! @miikka , sterkte met de sprong en hopelijk snel minder lawaai van je buren, niet fijn dat ze het niet even gemeld hebben.
Oh en F heeft gisteren haar 1e staartje in gehad, zo'n palmboompje op haar hoofdje zo uberschattig!!!!
Vind het biet erg hoor Maar we hebben vooraf afgesproken bij het cb en de arts dat we starten met prefea, na 2 weken probeerde over te gaan op standaard en als we reactie merkte we direct over zouden gaan naar kma voeding. Vanwege de ervaring met H, vond het alleen een beetje doelloos om er maandag voor te bellen terwijl we vandaag een afspraak hadden. Vandaag besproken en ze gaat nu over op nutramigen ipv pepti zoals H. Ook het cb hier heeft de ervaring dat er met pepti te vaak twijfels zijn bij het provoceren. L was 66,5 cm en 6,9 kilo dus daar maken we ons absoluut geen zorgen over. Alle metingen zitten ondertussen netjes op de 0 lijn dus ook prima qua verhoudingen. H was helaas vandaag weer foute boel die is sinds 10 oktober slechts 600 gram aangekomen en 1,6 cm gegroeid. Dus dat gaat echt wel een dingetje worden met de diëtist en kinderarts komende week (is telefonisch vandaar dat de metingen bij het cb zijn). Het is nu niet alleen haar gewicht wat afbuigt maar ook haar lengte. @Spectre in de wipstoel en dat newbornding van de stokke gaat ze zelfstandig rechtop zitten zodra de riempjes los zijn. Maar ze zit ook al behoorlijk goed zelfstandig.