Fijn dat hij met de sonde niet meer gespuugd heeft. Hopelijk knapt hij goed op als hij een goede nacht heeft gehad. En voor jullie misschien ook wel even fijn toch als hij zo ziek is.
slapen doe ik niet hoor ik lig op een stretcher te waken. En hoor allemaal huilende kindjes om me heen. Zo sneu. Maar papa is naar huis die kan nu even bij tanken. Ben inderdaad wel blij dat we nog een nachtje moeten blijven geeft iets meer rust
Triest he, zo’n kinderafdeling… Ik vind het ook hartbrekend Fijn dat hij niet meer gespuugd heeft. Hopelijk morgen genoeg opgeknapt om samen naar huis te kunnen.
@hibiscusje hoe is de nacht gegaan? Had ook niet verwacht dat je zou slapen, dat doe ik in het zkh doorgaans ook niet
Wij hebben de afspraak ontvangen. Pas einde vd maand. Ik ga vandaag even bellen want nog 4 weken wachten duurt te lang. Want het eerder slechter. r wil niet meer echt spelen in de box. Wil alleen rechtop. Slapen gaat slecht. Ze is onrustig. Poep is nu wel iets minder hard maar dan nog er is iets aan de hand.
Zo na hele ochtend bellen, vanmiddag naar de huisarts. Ggd arts die mij super fijn had geholpen was op andere locatie aan het werk dus zij kon helaas niet verder helpen. Maar er moet actie ondernomen worden. Dus nu gaat alles via de huisarts. ik ben het zo zat. Ben nu even potje aan het janken. gelukkig is mijn kleine meid geen klager. Maar je voelt dat er iets niet goed is. En dat doet pijn.
Nieuwe medicatie gekregen. Ik heb ook gevraagd om klysma’s. Hopelijk werkt dit! Als niet werkt dan wordt de afspraak vervroegd.
Is er rond de 8 maanden een mentale sprong? Sinds vorige week wil Y niet meer slapen. Zodra we haar in bed leggen, is het huilen... 's nachts wordt ze ook regelmatig wakker. Wij snappen niet helemaal waar het ineens vandaan komt.. dachten dat het kwam omdat haar 3e tandje door aan het komen is, maar verder is ze gewoon vrolijk en zodra we haar oppakken gaat ze lachen ? Jullie nog tips?
Volgens mij wel. Volgens mij begint verlatingsangst nu ook een beetje? De Oei Ik Groei app is handig voor het zien wanneer sprongetjes ong. plaats zullen vinden en wat het inhoudt/gedragsveranderingen die je dan kan zien, etc
Ik dacht, ik kijk ook eens, en volgens de app zit E nu in sprong 6. Herken best wat van de vaardigheden. Ze is nu inderdaad “kiekeboe” aan het spelen (met een doek, knuffeltje of bakje oid) en reageert duidelijk op bepaalde woorden (wordt bijv helemaal blij als je zegt “kom, we gaan yoghurt eten”) Het stukje imiteren is ook herkenbaar. Haar broer doet graag haar ‘taal’ na en zij imiteert hem dan weer. Zitten ze met z’n 2en dingen als “daaadaaaa”, “jaaaa” “ooooh ooooh” naar elkaar te roepen. En dan keihard lachen Of dingen als op tafel slaan nadoen
Ik heb even gekeken en het lijkt inderdaad de sprong met verlatingsangst. Ze wil het liefst bij je zijn, zodra je de kamer uitloopt is het brullen. Pittig, maar moeten we maar even doorheen hopelijk duurt deze fase niet te lang haha.
Wij zijn sinds gister middag weer thuis. Het leek eerst goed te gaan daardoor mochten we naar huis. Eenmaal thuis begon J weer met spugen en diarree. Na overleg met de kinderarts hebben we de nacht toch thuis even aangekeken. Gelukkig maar want tot nu toe blijft alles zitten. Hij is wel heel erg misselijk en boert veel ook een hoop buik geluiden, maar hij houd tot nu toe voldoende vocht binnen. Papalief is ook getroffen dus ik zit met 2 zieke mannen thuis. Maar ben blij dat we weer thuis zijn ik ben zo geschrokken van de sonde en het hele circus er omheen. Zijn fantastisch behandeld in het ziekenhuis en om elk dingetje waar ik aan twijfelde of zorgen maakte werd ook serieus naar gekeken en besproken. Niks werd weggewimpeld of als over bezorgd bestempeld. Hebben vannacht ook contact kunnen houden met de afdeling zodat we niet steeds in de wacht werden gezet als we wat moesten vragen. En de arts die J onder controle heeft voor zijn nier belde vanochtend zelf op om even te bespreken welke punten we in de gaten moeten houden. helemaal uitgeteld liggen we vandaag op bed met zn 3tjes. Hopelijk is de ergste piek geweest.
@hibiscusje fijn dat jullie weer thuis zijn en het beter lijkt te gaan! Kan me voorstellen dat het behoorlijk heftig is zo'n ziekenhuisopname. Fijn dat jullie goed behandelt zijn door het ziekenhuis. Nu maar bijkomen!