Hallo dames, Ik zal hier wat minder actief worden en me meer gaan richten op de club die is aangemaakt. Ik vind het heel leuk en gezellig maar merk dat ik niet altijd tijd heb om terug te reageren op beide topic en club. En dat vind ik jammer. Ik lees wel steeds mee maar heb niet genoeg tijd om dan terug te reageren terwijl ik dat wel wil natuurlijk. @svv: ik krijg dinsdag een kijk operatie omdat ik veel pijn heb en afgelopen maandag bleek op de echo nog iets in Mn baarmoeder te zijn achter gebleven. Dus vandaar dat ik me een beetje druk maakt over dinsdag. Maar hoop het beste natuurlijk. Verder gaat het goed hier. Tot in de club mama"s.
ik lees ook amper hier vanwege het feit dat ik het te druk heb, blijf dan enkel de club volgen... @echt niet veel sterkte wat een schrik zeg!
Heeeeeey, er is al een kletsclubje van ons oude zwangerschapsclubbie!! Helemaal niet gezien . Ow lees nu dat iedereen weer weg is? Waar naartoe? hahaah
Zo dan dames, het is al weer ff geleden sinds ik er was. Onze wouter heeft al heel wat voor zn kiesjes gehad met dat rs virus. Ik wil wel weer meekletsen maar kheb geen idee waar dat clubje is? Als iemand me dat kan vertellen geef ik daar onze update