Ik ben 18-12 uitgerekend, ik hoop op 9 juli te weten wat het geslacht zal zijn. Ik heb totaal geen voorkeur maar mijn gevoel zegt erg sterk een zoontje. Ben zo benieuwd!!!
Wij hebben vanochtend onze 20 wkn echo gehad! Ik ben op 10 november uitgerekend en wij verwachten een jongen!
Nieuwe tussenstand November: 16 jongens 16 meisjes December: 1 jongen 3 meisjes Zelf hebben wij komende zaterdag de geslachtsbepaling staan, met 15w2d. Ben dus heel benieuwd of ze het kunnen zien.
Wij zijn 23 november uitgerekend en krijgen een jongen! Het is nu 2 maal bevestigd, dus kan niet missen..
Jeeeej vandaag geslachtsecho gehad... En er was na een beetje gespring heeeeel duidelihk een jongetje te zien!!! Uitgerekent op 29 november
29-11 uitgerekend, 16-7 pas de 20weken echo, hopelijk kan ik daarna meer vertellen. Ik wilde het eerst niet weten, maar papa wel. Hij denkt een meisje, ik zeg telkens "hij" over beeb, dus denk ik blijkbaar een jongetje. We zien wel, als beeb maar gezond is.
28 juni 2013 20w & 03 juli 2013 De echo. Iedereen denkt en jongen maar ik weet bijna zeker een meisje dat voel ik! Uitgerekend 15 novemer 2013
Ik ben ook 15 november uitgerekend, wij krijgen een jongen. Ps. Volgens mij klopt mijn banner niet, 1 dag verschil
Wij krijgen ook een december meisje 8-12 als het goed is. Wist ik wel mijn dromen vertellen mij meestal al dingen en iedereen dacht een jongen echt iedereen.
November: 21 jongens 16 meisjes December: 5 jongen 7 meisjes Ik heb het lijstje weer even bijgewerkt. Zelf weet ik sinds zaterdag dat wij een meisje verwachten in december.