Bloem, wanneer kun jij testen? Welkom evaatje☺. Mamasamm, gefeliciteerd. Ik ben slecht in turen, dus ik zie er niks in. Jeeh al veel zwangeren zeg! Top.
Jeej mamasam ik zie m ook!! Spannend hoor! Zou super zijn, mooi kado voor het nieuwe jaar!! Melle, ik mag volgend weekend testen maar heb dr niet echt vertrouwen in...man is al n tijd ziek dus weinig gezelligheid wanneer mag jij?
Bloem, ik kan volgend weekend ook testen, mijn cyclus ook nog niet helemaal op regel, dus ook een beetje een hard hoofd in. We wachten af. Morgen weer over op de orde van de dag, dochter weer naar school, dagelijkse ritme gelukkig weer
@sumshine wat heftig zeg! Ik wil je bij deze ontzettend veel kracht toewensen! Evaaatje van harte welkom, leuk dat je ook komt meekletsen! Aan je banner te zien mag je bijna testen, spannend! Mamasamm ik denk dat ik ook wel een streepje zie, morgen maar weer even een testje doen, dan wordt die misschien wel duidelijker. Spannend hoor! Bij deze feliciteer ik je voorzichtig. Bedankt allemaal voor de felicitaties! Het gaat maar snel in dit groepje, we zijn gewoon super vruchtbaar Heb nog niet echt exact een idee hoelang ik heen ben, omdat ik mijn cyclus ook nog niet voor 100% wist, deze week maar even de vk bellen voor een eerste echo. Vind het allemaal toch best weer spannend hoor, ook omdat ik best wel vaak wat buikpijn heb, net alsof ik ongesteld moet worden, dat herken ik niet van mijn eerdere zwangerschappen...maar geen bloed geeft moed Nu weer in het normale ritme zien te komen, de feestdagen zijn gelukkig geweest, blij toe! De kids morgen naar de psz, dan kan ik lekker alle 'kersttroep' weer opruimen, en het weer eens wat schoonmaken hier, want dat blijft er in die tussentijd natuurlijk ook maar bij liggen...
Bedankt allemaal voor het meekijken. Vanochtend weer getest, een weer een lijntje. Alleen niet donkerder vind ik, misschien zelfs lichter? Vergelijken met de oude lukt niet echt want die is vergeeld en klopt dus niet meer maar ik hou ze toch telkens naast elkaar. Hoop zo dat het gewoon zo licht blijft omdat het nog vroeg is, maar ik weet niet Zo de gewone week is weer begonnen. Heerlijk weer een beetje tijd voor mezelf en alles weer op orde! Bij de vk bellen begint het pas echt sjotefle maar de onzekerheid zal nog wel blijven. Nadeel van pril zwanger zijn, je bent zo blij maar ook bang dat het misgaat.
mamasamm, welk merk test is het? Dat maakt soms wel verschil en wanneer was NOD? Ik kon nog niet echt wat zien, sorry.. (ligt denk ik aant scherm hoor) Hier, pfff heftig deze periode hoor. Ook ongesteld geworden (4week ipv 32 dagen dus flink vroeger, had er niet opg erekend, vandaar dat ik me zo depri voelde dus..haha) Nu nieuwe NOD vaststellen... Ik denk dat het 1 februari is dan. Ik weet niet zeker of dit het juiste moment is om wel of niet voor een derde te gaan dit ivm de heftige gebeurtenissen. Ik heb echter besloten de boel gewoon de boel te laten, geen ovutesten of wat dan ook, if its ment to be..itll be..
Mamasamm: Neeeee Dat is niet de bedoeling! Hopelijk was het gewoon minder geconcentreerde urine! Hopelijk is de test morgen donkerder! Sjotefle: mooi zo;n banner!! Spannend hoor!! Je kan helaas alleen maar afwachten en vertrouwen hebben! Sumshine: ik snap wel dat het zwanger worden nu niet je hoogste prioriteit heeft. Hopelijk kan je het een plekje geven en wie weet gaat de natuur zijn eigen gang wel.... Hier ziek thuis. Man en zoon waren ziek geweest in de vakantie en nu ben ik aan de beurt. Gelukkig heeft m'n moeder de kids even opgehaald zodat ik lekker kan slapen!
Spannend hoor! Ik hoop dat mijn testen morgen bezorgd worden. Dan waag ik het er denk ik maar eens op... Vandaag met de jongste naar Ballorig geweest. Was helemaal super Nu lekker de oudste thuis van school, vuurtje aan, heel gezellig. Morgen helaas weer aan het werk!
@Mamasamm: Ik zie op de eerste foto zeer zeker een streepje op die eronder dan weer niet. Dus voorzichtig gefeliciteerd meis. @Sjotefle: Ja zeker weer spanend dat gevoel kan ik ook zo weer oproepen hihi. En die buikpijn is heel normaal ik heb bij beide zwangerschappen steeds gedacht oh nee oh nee maar dat waren echt de banden enz. @All: Jeetje wat veel zwangeren mooi zeg, idd vruchtbaar clubje ! Hopelijk geld dat ook voor alle andere en mezelf. Ik had in mn vorige berichtje nog vraagje over moeheid Zijn jullie ook zovaak gewoon moe overdag. Terwijl je wel gewoon slaapt enz. Gaan jullie laat naar bed? Ik slaap zo tussen 22:30 en 23:30 ik vind het veel te laat maar lukt maar niet om vroeger te gaan. Wil nu om 21:30 na boven en dan zorgen dat ik 22:15 slaap en hopen dat ik mezelf dan eens wat fitter ga voelen haha. Fijne avond meiden!
Hey hoiii!!! Nog ruimte voor mij?? Wij hebben ook in November besloten voor een derde te gaan. We hebben 2 zoons; 7 en 2 jaar oud. De oudste hebben we 6 maanden over gedaan en de jongste was meteen raak. Nu wil ik eigenlijk wel zo snel mogelijk (bijna iedereen geloof ik..) gezien ik heel graag voor mn 35e zwanger wil zijn Hopen op weer zo'n snelle!! Dit is ronde 1.. kus!
@sumshine ik gebruik action testen. Pas bij duidelijke lijn een predictor tegenaan gooien van cb. Volgens de app is m'n NOD donderdag pas, dus ben vroeg @mdlm moe? Helaas wel. Al jaren last van, verschillende bloed onderzoeken gehad maar kwam niets uit. Per ongeluk bij kno arts uitgekomen voor wat anders en onderzoekt nu m'n vermoeidheid. 27 dec slaapregistratie moeten doen, en donderdag heen voor de uitslag. @milapalou welkom! En heel veel succes met klussen @all... Zo naar bedje en dan morgen weer testen!! Trusten
Welkom milapalou! Mamasamm die van de kruidvat dan? Die deden het bij mij goed. Maar je bent nog vroeg. Ik duim! Weltrusten en hopen op een goede nachtrust. Hoe slapen jullie andere kindjes eigenlijk? HIer slaapt onze jongste van bijna 2 nog steeds niet de hele nacht door in z'n eigen bedje, we hebben het maar opgegeven en gaan ervan uit dat het ooit wel goed komt, gelukkig slaapt hij halverwege de nacht meteen weer verder bij ons, wat inhoud dat ik al bijna 2 jaar niet meer 1 ruk geslapen heb, af en toe wel als ze uit logeren zijn maar toch. Hier al wat rugpijn, dus denk dat ik weer op rood mag eind deze week
Spannend!! Ben benieuwd hoe t Nu is.. Hier nog geen verandering. Heb nog een dag gewacht maar morgen ga ik rcht even bellen
Goedemorgen! @mellle hier slapen de Kids eigenlijk vanaf het begin goed door. @all Ik weet het niet meer! Weer een licht streepje. Had verwacht dat hij donkerder zou zijn, of weg... maar ze zijn (vers) zo goed als gelijk!
mmmm mamasamm, k weet het niet, Er staat wel een goed zichtbaar lijntje. Zou die niet nog wat donkerder worden als hij opdroogt? Misschien over een uurtje nog eens zo'n foto van de 3 testen maken?? Spannend! VInd het er toch wel hoopvol uitzien hoor! Zeker omdat je redelijk vroeg nog bent! Moe: tsja... wie niet met kleine ukkies?!! Maar het valt best mee alleen met vlagen als de kids weer slecht slapen... Miloupilou, welkom!! Veel succes en hopelijk is het weer snel raak!
@mamasamm zou eventjes 2 dagen wachten met testen, ik had namelijk precies hetzelfde. Er veranderd namelijk binnen 24 uur niet zo heel veel, maar met 48 uur wel. Het hcg schijnt aan het begin niet zo snel te gaan is mij verteld. Zijn het btw testen van de action? Zal ik over 2 dagen maar eens een andere proberen, die van de action heeft bij mij ook geen donker streepje gegeven...
@Milapalou: Welkom gezellig dat je mee komt kletsen je bent zeker welkom Spannend zeg beide keren snel zwanger. Hopelijk deze keer ook. Wil je wat meer over jezelf vertellen? leeftijd/werk enz als je wil natuurlijk he hihi. @Mamasamm: Ik ze het ook meis! Waarschijnlijk vroege ei gehad en dan kun je makkelijk eerder posi testen Maar idd het klopt wel dan je om de 48 uur moet testen. Hoe uitte bij jou die moeheid zich enz? Slapen van de kids: Ons dochtertje ruim 3,5 die slaapt van 19:30/20:00 tot ongeveer 8:00. Ze kom enkele keren naar ons toe s nachts, of word wakker in paniek. Ons zoontje van 2,5 gaat om dezelfde tijd na bed. Word vaak vroeger wakker rond 6:00 maar slaapt dan verder bij ons tot ongeveer 8:00. En s middags slaapt hij nog 1,5 tot 2 uurtjes. Alleen ons dochtertje heeft echt last van vroeg wakker worden. Ze krijgt dan s middags na het eten een flinke dip en doet dutje op de bank. Word nog wat als ze naar school moet. Een derde kindje: Pfff twijfelen jullie soms ook ineens heel erg. Of als je weer eens woorden hebt met man lief. We hadden net ff woorden en dan denk ik oh stel je voor er komt een derde kindje nog minder me time enz hebben jullie dat ook? En dan gooi ik er in heetst van de strijd weer uit ik wil niet eens derde meer met jou enz haha. Fijne vond ladies, xxx