November gaan voor 2de of 3de kindje :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mdlm, 12 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. milapalou

milapalou Actief lid

25 jul 2011
    254
    0
    16
    fulltime thuismoeder ;-)
    Zuid Holland
    Geweldig Mamasamm!!!! Van harte Gefeliiiii; -)
    @Sjotefle; dank je voor je duimen;) heel erg lief. Maarre 11 dagen wachten is wel heul erg lang..
    @mamm86 : snap je pfff heel goed.. geduldig zijn is zooooo vervelend!

2. Mellle

Mellle Actief lid

26 jun 2012
    168
    0
    16
    Gefeliciteerd nieuwe zwangeren! Weet zo de namen niet precies meer:D. Dus maar even zo.

Wanneer was jou nod bloem?
    Hier ook nog steed geen ongi, spannend. Had 2 dagen geleden wel last van mn rug. We wachten nog even af.

3. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Mooi mamasamm!!! Nu genieten!

Melle; m'n nod is pas na t weekend! Ben weer eens te vroeg ;) Ben niet zo geduldig!! We wachten gewoon af! Mocht het echt iets zijn dan moet het morgen toch wel zichtbaar zijn lijkt me.... nou ja!! Jullie horen van mij!

Mamm86; dat is wel irritant! Ben je teruggebeld?? En?? Wachten duurt altijd te lang als je iets wilt....

4. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Bedankt allemaal! :D:D

@bloem gewoon inderdaad even wachten en dan weer testje doen! Vind streep toch streep. Alleen afwachten of het blijft zitten. Daar was ik dus bang voor dat het met NOD gewoon mis zou gaan.

@mamm86 al bericht?

@mellle spannend! Wanneer ga je testen

5. mdlm

mdlm Actief lid

19 mei 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alle zwangere meiden nogmaals GE-FE-LI-CI-TEERDDDDDDD! Blijven jullie wel gezellig hier kletsen? Hopelijk zijn we allemaal binnen 3 maanden zwanger dan schelen we allemaal helemaal niet zo veel en kunnen we verder met dingen delen :)!

@Milapalou: wat een ontzettend mooie zin van jou: dat ik liever" spijt "heb van wat ik gedaan heb dan dat ik spijt heb van wat ik gelaten heb. Op een gegeven moment is het te laat..
    Deze hou ik goed bij me :)
    Ik vind het juist dapper en stoer om je gezinsuitbreiding door te zetten. Je kinderen zullen idd alleen maar heel veel leren van elkaar en straks veel meer begrip hebben voor mensen met een beperking. Ik werk zelf met een tweeling die zware autisme heeft en niet thuis woont, ze zijn 13 maar geestelijk 2/3 en wat vind ik mijn werk leuk doe het echt met passie.

@Mamasamm: Jeeeeh hier kun je niet meer onderuit. En ook echt al eindje op weg. Bij mijn dochtertje zei cb ook 2-3 bij mijn zoontje 1-2. Ik doe er ook altijd 1 als ik het zeker weet vind het zo mooi dat er dan zwanger komt te staan hihi.

@Evaatje: Rennnnn naar de kv haha zelfs ik word er nieuwsgierig van ;)

@Bloem85:
    Licht streepje is licht streepje hou de moed erin meid!

Liefs vanuit het mooie koude zeeland haha

6. Evaaatje

Evaaatje Actief lid

17 mei 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nog steeds geen testen binnen, dus net een cb gehaald... Nu maar wachten tot ik moet plassen!

7. Evaaatje

Evaaatje Actief lid

17 mei 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    De buurman had het pakketje, kwam ze net brengen...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,3 KB
      Weergaven:
      1
  8. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Dames gefeliciteerd! Wat een zwangeren zeg!
    Whoehoe!!1

Bloem al weer getest?

Hier: Bezig met studie, werk en het huis e.d. van mijn moeder leeghalen. genoeg ellende..Maar ik voel me eigenlijk heel krachtig!..Ik hoop dat het zo blijft (sterk voelen).. 2015 wordt gewoon mijn jaar en idd een zwangerschap erbij (al zie ik wel tegen die zwangerschap op..ik houd niet van zwanger zijn, wel van t resultaat ;)

9. milapalou

milapalou Actief lid

25 jul 2011
    254
    0
    16
    fulltime thuismoeder ;-)
    Zuid Holland
    #249 milapalou, 9 jan 2015
    Laatst bewerkt: 9 jan 2015
    Hey hoiiii!!
    Nou inderdaad wat een boel gelukkigen hier!! Geweldig! Van ♡♡♡♡♡

@Evaaatje :Wauw! Als er toch ooit eens een mooie test was, is het die van jou!!! Zuuuuuucht.. Zo een wil ik ook;)
    @mdlm: bloos ervan joh! Dankje..wij weten niet beter dan dat we hiermee leven en het is dan ook heel normaal...pas als ik met andere mensen dingen bespreek sta ik er bij stil... Er gaan dagen voorbij waarin ik het woord autisme niet hoor of zelfs niet aan denk. Hij is ook geweldig; -)
    Hou ervan als mensen passie hebben in wat ze doen. Zeker als het gaat om werken met mensen . Heel toffff mdlm!!!!
    @ everybody: Hoe lang van tevoren kan je testen? 10 dagen duurt nog zo lang, mn ovulatie sticks doen niks en t voelt alsof t raak is...(tussen de oren of niet)
    En ik heb altijd engelengeduld , voor mn jongens ,mn man, de kat en de buren en wie dan ook eigenlijk...maar nu... grrrrrr
    Hoe komen jullie die dagen wachten door????? Kierewiet ;-p ;-p ;-p;-p;-p;-p
    Kus!!

10. mdlm

mdlm Actief lid

19 mei 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Evaatje van harte gefeliciteerd wat een super leuk nieuws! Waar bestel jij je testen?

@all: Wie had hier nou het lijstje gemaakt? Misschien even aanpassen dan haha weer niet eens wie er nu eigenlijk zwanger zijn. Evaatje, mamasamm, sjotelefle maar toch nog meer? Hopelijk volgend de niet zwangeren allemaal ook snel. Hier zitten we in de klus periodes :) Gelukkig slapen de kindjes goed want soms ligt ernal 1 tussen in haha. Ik ga slapen meiden en hopen dat de kluszaadjes maar hard mogen zwemmen whahahha.

Fijn weekend allemaal xxx

11. Evaaatje

Evaaatje Actief lid

17 mei 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankjulliewel voor de lieve woorden. Tsja, ik durf er wel in te geloven met zo'n dikke streep 😊

Ik duim voor jullie!!!

Vandaag groot feest hier, we vieren de verjaardag van de jongste!

12. Evaaatje

Evaaatje Actief lid

17 mei 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    En mijn man en ik vieren stiekem nu dus ook wat anders 😜

13. Evaaatje

Evaaatje Actief lid

17 mei 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij 123thuistesten. Had er dus geen 10 nodig...
    Kan ik iemand blij maken met de overgebleven testen?
    En ik heb nu dus ook nog een cb liggen, nog in de verpakking. Laat maar weten als je ze wilt!

14. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Eva gefeliciteerd!! Als dat geen duidelijke test is...:D;)

@mdlm ik had het eerste lijstje gemaakt, maar had al gevraagd of iemand anders het deze ronde wou doen maar niemand heeft gereageerd.

@milapalou verschilt per persoon! Bij vorige zwangerschappen testte ik pas positief na NOD, deze keer was ik er vroeg bij maar had ook geen regelmatig cyclus deze keer. Plus vertrouw het pas op NOD. Anders kun je wel positief testen maar kan het alsnog fout gaan.

@sumshine geen beste tijd voor jou, maar het jaar is net begonnen en het kan alleen nog beter worden;) Ik vind het juist heerlijk om zwanger te zijn, behalve de eerste weken (alle drie de zwangerschappen HG gehad. Elke zwangerschap heftiger maar wel steeds korter)

15. mdlm

mdlm Actief lid

19 mei 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mamasamm: Ik zal me er eens over buigen als ik tijd heb hihi :)!

@Evaatje: Ik heb er tot nu toe nog genoeg liggen maar mocht ik er nodig hebben ( hoop het niet haha ) dan weet ik je te vinden mits je ze dan nog hebt natuurlijk.

@All: Hier komt zo gezellig dochtertje van vriendin logeren. Ze is ook 2,5 net als ons zoontje. Zij is van mei en ons zoontje van Juli we waren dus samen zwanger toen :). We gaan maar lekker knutselen en morgen willen we naar het bos toe!
    Fijn weekend allemaal! xxx

16. mamm86

mamm86 Actief lid

3 dec 2014
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Evaatje super gefeliciteerd!! Duidelijke test! :)

Ik heb reactie van de huisarts gehad. Ze namen me gelukkig wel serieus. Ik krijg woensdag een echo. Dan gaan ze even bekijken. Vind ik wel een fijn idee en hoop dat ze me gerustkunnen stellen.

Bloem al getest?

17. mamm86

mamm86 Actief lid

3 dec 2014
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    meiden,

ik ben net beetje geschrokken eerlijk gezegd... :S:$
    ik had ineens bloedverlies en kort daarna een stukje van 'vlees' ofzo iets t was in iedergeval geen propje slijm....
    wat moet ik hier nou mee *schaam* :S

18. mdlm

mdlm Actief lid

19 mei 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mamm86: Ik zou het aan de huisarts laten zien mits je het nog hebt. Beetje water erbij doen blijft het langer goed. Ben benieuwd komt vast goed meis!

19. milapalou

milapalou Actief lid

25 jul 2011
    254
    0
    16
    fulltime thuismoeder ;-)
    Zuid Holland
    @ mamm86: Hey joh. . Wat vervelend. . Zou ik ook van schrikken!
    Wat mdlm zegt.. Als je t kan bewaren,
    misschien een goed idee.
    Hopelijk is het niks bijzonders en gaat alles goed.
    Dikke kus!

20. Mellle

Mellle Actief lid

26 jun 2012
    168
    0
    16
    Mamm86 al contact met de huisarts gehad? Ik zou me ook rot schrikken, hopelijk is het niks.

Ik mag denk ik weer op rood. Hier ongi, maar wel weer heel weinig, terwijl ik vorige maand leeg liep.

Deel Deze Pagina