November gaan voor 2de of 3de kindje :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mdlm, 12 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mdlm

mdlm Actief lid

19 mei 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    @milapalou: Wouwww dit ziet er heel hoopvol uit ik zeg voorzichtig gefeliciteerd hihi. Oh ja die site heb ik ook regelmatig besteld ideaal idd. Waar merkte je het aan want je was echt overtuigd :)! Gister toch witte test? Normaal word hch na 48 uur verdubbeld.

@all: Vraagje; heb het idee ongi te worden maar je kan toch alle ongi klachten hebben en toch zwanger zijn? Weet het al niet meer van vorige keren :(

2. mdlm

mdlm Actief lid

19 mei 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dom dom dom heb net testje gedaan en natuurlijk niks nada noppes te zien.
    Was ook geen oficiele ochtend urine maar heb ook nog ma 1x geplast.
    Ik zal wel ongi worden hoor het moed zakt me nu al in de schoenen met al die zwangeren hier haha. Al ben ik heeeeel blij voor jullie natuurlijk.
    Xxx

3. mdlm

mdlm Actief lid

19 mei 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    123 thuistesten heeft er die 6 dagen voor nod kunnen die ga ik nu bestellen hopelijk morgen in huis. Zou 5 dagen voor nod zijn.

Hebben jullie bij vorige zwangerschappen angels sound gebruikt? Ik niet na wil het nu wel gaan doen denk ik.

4. milapalou

milapalou Actief lid

25 jul 2011
    254
    0
    16
    fulltime thuismoeder ;-)
    Zuid Holland
    Hey hoiiiiii!

@mdlm: hoop houden hoor! Misschien was het gewoon te vroeg. . Ik durf ook nog niet te hard te juichen.. ik heb al een poos banden pijn.. En ik denk dan dat dat lichamelijk is en niet hormonaal...maar anders had ik door de borsten en het graag te willen ook al getest hoor.. lag niet perse aan de banden;-p
    Geduldig zijn pffff hou op! Geen doen!!:p

Duimen voor elkaarxxxx

5. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    @mdlm bij de eerste weet ik dat ik ervan overtuigd was dat ik ongi zou worden! Kramp enzo. Tot m'n moeder een paar dagen over tijd toch aandrong op een test. Ik had serieus niet getest, door wat ik voelde + was tweede maand gestopt met de pil.

Hier echt ziek :$ temp begint ineens op te lopen zat net op 38 onder de oksel gemeten. Ik heb nooit koorts :( dus toch maar even paracetamol genomen en hopen dat het wat helpt.

6. milapalou

milapalou Actief lid

25 jul 2011
    254
    0
    16
    fulltime thuismoeder ;-)
    Zuid Holland
    Hey hoiiiiii!

He getsie das niet fijn zon verhoging ..beterschap!!

Hier eigenlijk geen twijfel meer. Ik heb last van zeer vroege zwangerschapsjeuk. (P.U.P.P.P)
    Mijn arts zei bij elke volgende komt het steeds eerder. Hij loog niet!
    Maar voor nu is het wel een goed teken;) ( hoe irritant ook hahaha)

Bijgevoegde bestanden:

7. mamm86

mamm86 Actief lid

3 dec 2014
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor de felicitaties!
    onze dochter is 5 jaar geworden :)
    Gastouder zijn is erg leuk! ik zie het wel zitten hoor. gezellig thuis er voor me eigen kindjes zijn en tegelijk wat centjes verdienen en ook gezellig met andere kindjes erbij;)
    de kinderen hoeven geen eigen kamer. ik heb campingbedjes en dan slapen ze allemaal in een kamer.
    wij gaan voor de 3e :D

Afvallen: ik zou ook suuuuuuper graag willen afvallen!!!
    alleen moet ik er in me hoofd ook klaar voor zijn en dat heb ik nog niet al wil ik graag.
    ik ben 1.71 en weeg 85 :(

Kinderkleding: ik kijk ook bij amazingkids ;)
    ik kom bij H&M, name-it, WE, V&D en je heb hier een winkel die heet zoem (zoem-kids.nl) ook erg leuk!

meiden, nog even en jullie datum is er om te testen:D:D
    ben echt heel benieuwd hoor!!

mamapilou, wat spannend zeg! ik hoop voor je dat het echt is.. en heel snel met 2 hele mooie strepen op de test heb! t klinkt hoopvol :)

mamasamm, beterschap! hoop dat het snel zakt.

mdld; voor jou ook spannend, me duimen draaien (Y)

8. mdlm

mdlm Actief lid

19 mei 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Grrrr kan mezelf wel voor mn kop slaan. Weer getest met octend urine en waarom geeeeeen idee. Natuurlijk niks te zien. Moed zakt in mn schoenen waarschijnlijk ook omdat iedereen hier zo snel is haha. Wat is nou maand 3 das nog niks ik roep altijd geef het een jaar.
    Hoop maar dat de post snel komt met die extra vroege testen die wil ik dan overmorde doen als lukt. Sorry voor mn gezeur fijne dag allemaal xxx

9. milapalou

milapalou Actief lid

25 jul 2011
    254
    0
    16
    fulltime thuismoeder ;-)
    Zuid Holland
    Hey hoiiiiii!

@mdlm : is geen gezeur hoor!! Snap het helemaal!! Voor je het weet zit je op de wc met een test, en je had jezelf nog zo voorgenomen geen test met te doen, noujaaaa zit er nu toch!! ( dat is mij meestvoorkomende gedachtenloop;-D)

Hopelijk komt de post snel en heb je een positieve test meis... ik ga voor je duimen ( en ja, er staat een jaar voor, maar als je er zelf op wacht is het toch wel iets lang..logisch!!! Wachten is gewoon naar.)

Komt goed!!!
    Kusssss

10. mdlm

mdlm Actief lid

19 mei 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou de testen die 6 dagen voor nod kunnen zijn binnen hoefd niet met ochtend urine. En jullie rade het al witter dan wit en ik zit op dag 5.
    Maar als ik late ei heb gehad en weinig hcg kan het toch nog?
    Ik had een vriendin die teste twee weke aan stuk negatief met alle kwaaldjes die e had. Maar ze bleek wel zwanger dus ik hou nog klein beetje moed.

@milapalou: thnx meis voor je begrip lief van je. Man lief snapt me niet. En waarom test je nou blablabla je zou et nie doen blablabla pffff. En met vriendinnen kan ik het er ook nog eens niet over hebben. Gelukkig heb ik jullie.
    kussss

11. milapalou

milapalou Actief lid

25 jul 2011
    254
    0
    16
    fulltime thuismoeder ;-)
    Zuid Holland
    @mdlm; tuurlijk snappen wij elkaar.. En een man die het niet snapt? ? Haha geen wonder. . Dat hoort zo denk ik. Hij zit niet in jouw lijf, voelt niet elk borreltje. . Hij kan het loslaten omdat hij er geen lijfelijk gevoel bij kan hebben. Das bij mij ook hoor;-D
    En troost je.. ik heb pas een beetje kleur op de tests sinds dinsdag avond. Dat was ook na vroege tests die niks deden. Ik had ook een laat ei. En op de vroege test van gister ( ook te testen vanaf 6 dagen voor N.O.D)zie je ook weinig. ( 3 dagen voor NOD voor mij)
    Zal ik tests laten zien ? Dan kun je zien hoe weinig het nu nog doet.
    Fingerrs crossed , hou vol!
    Kusssss

12. mdlm

mdlm Actief lid

19 mei 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    @milapalou: Oooh jij deed zes dagen voor nod vroege test en niks te zien?
    Ik had er van 4 dage voor nod en vandaag dus van 6 dage voor nod.
    Ik heb ook trekkingen rondom baarmoeder ma had ik maand hiervoor ook :(

Xx

13. milapalou

milapalou Actief lid

25 jul 2011
    254
    0
    16
    fulltime thuismoeder ;-)
    Zuid Holland
    @mdlm: ja. . En die eerste "goede"test had ik echt goed moeten kijken hoor. . Viel bijna niet op ( tuurders op deze site ingeschakeld hahaha)
    En die ene test die 6 dagen voor N.O.D kan( roze dop), kleurt bij mij ook amper 3 dagen ervoor.
    Van links naar rechts ;dinsdagavond, woe ochtend woe avond en vanmorgen.
    Niet echt dat je zegt dikke strepen hoor..

Bijgevoegde bestanden:

14. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    mdlm, ff wachten tot NOD meid, ervoor zegt echt niks...ik bedoel je kunt zelfs nu posi testen en toch ongesteld worden (vmk) ofzo. Pas echt duidelijheid krijg je rond je NOD, helaas maar waar. Kon je t maar eerder zien he? ff een groen vlekje op je buik ofzo haha.. Hoef je alleen naar je buik te kijken en weet je t...maarja...

hier: volgens mij heb ik begin feb. mijn NOD. (echt de eerste dagen) Dus volgend weekeind ergens.

15. mdlm

mdlm Actief lid

19 mei 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    @milapalou: Oh nee idd die 6 dagen van te voren kan had dan bij jou idd ook geen streepje gehad. En hoeveel dagen van te voren was die eerste? Ik moet bij de eerste twee goed kijken maar daarna niet meer hoor. Wacht maar af over 4 dage een knaller. Kan je het al geloven? Vind je vroeg testen niet eng ivm bv hele vroege mk? Dat heb ik wel een beetje. Hoelang heb jij al vage klachtjes? Ik heb soort kriebels binnenin heel gek nooit eerder gevoeld.
    ik doe pas weer zo vroege test zaterdag ochtend.
    ik dacht trouwens op die plek van de test wel wat te zien ma ik dacht dat et streepje tussen die puntjes moest komen te staan haha.

16. mdlm

mdlm Actief lid

19 mei 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MILAPALOU: Welk merk is die van dinsdagavond kv2v5?

17. milapalou

milapalou Actief lid

25 jul 2011
    254
    0
    16
    fulltime thuismoeder ;-)
    Zuid Holland
    Hey hoiiiiii! @mdlm :
    Die van dinsdagavond was inderdaad van de kv 2 v5.
    Die was 4 dagen van te voren.

Ik durf het eigenlijk wel al te geloven vanwege de vroege zwangerschapsjeuk.. zit helemaal onder. Die bandenpijn heb ik al een week of anderhalf. En zere borsten een week...en die kriebels herken ik..dat heb ik ook!
    Heb zelf niet zo'n angst eigenlijk voor een mk. Hopelijk gebeurt dat nooit..

Ik kan wel zeggen tegen je dat je inderdaad moet wachten met testen tot NOD... Maar.. Ik vind dat zelf ook heel erg moeilijk:-D
    Dus. En wie weet meid!!Duim voor je!!!

Succes voor iedereen !!!;)X!

18. mdlm

mdlm Actief lid

19 mei 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Getest met action test en spier spier wit :(!
    Zouden jullie nog hoop houden 3 dagen voor nod?
    Straks met kids na binnenspeeltuin samen met vriendin en der kindjes.
    Jullie plannen? X

19. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Hallo dames,

Daar was ik weer!
    Wat spannend met de testen!! Na jullie NOD wil ik duidelijke testen zien :D:D dus mdlm hou hoop!! Zoals ik al eerder zei.. Bij m'n vorige zwangerschappen testte ik ook pas na m'n NOD positief!
    Hier eindelijk koortsvrij! Wat een hell was dat. Nu nog wel snotverkouden en kuch de longen uit m'n lijf. Niet echt ideaal als je ook nog eens hondsberoerd bent. Ik vraag me serieus al af waarom ik hier weer aan ben begonnen. Maar het is maar een paar weekjes hou ik mezelf voor. Bij jullie ook een mooie witte wonderland vanmorgen? Hier wel, was echt een verassing. Zoonlief kwam helemaal happy van zolder. "Papa,papa volgens mij heeft het gesneeuwd. Er ligt sneeuw op m'n raam!" En inderdaad, alles mooi wit. Dus de man en zoon hebben zich vandaag heerlijk buiten vermaakt:D

20. milapalou

milapalou Actief lid

25 jul 2011
    254
    0
    16
    fulltime thuismoeder ;-)
    Zuid Holland
    Hey hoiiiiii!

@mamasamm ,wat fijn dat beter gaat ! Hadden jullie sneeuw? ? Wij in t westen niet hoor! Vind het altijd mooi /schoon eruit zien maar als het smelt..een troepje haha:D

@ mdlm: niet wanhopen hoor.. ik lees vaak dat meides het pas op de dag zelf of een paar dagen erna op de test zien. Ik blijf voor je duimen! Mijn tests lopen ook maar heel langzaam op. Das geloof ik niet erg toch?
    Dat geduld-dingetje weer he.

@all:
    Soms heb ik van die pijnlijke steken (en geen bandenpijn das anders, dat heb ik ook) ergens achter mn schaambot .Herkent iemand dit??
    Gisteren de doktersassistente gebeld dat ik niet voor het bevolkingsonderzoek kan langskomen (baarmoederhalskanker onderzoek) gezien dat niet kan als je zwanger denkt te zijn..dat was heel apart! Ze feliciteerde me gelijk en ik schrok er gewoon van
    ! Hahaha er kan altijd nog iets misgaan, maar ik ga er gewoon niet van uit. Als het nodig is me daar zorgen over te maken merk ik dat vast snel genoeg..iedereen een heel fijn weekend, wij doen lekker niks!!!

Dikke kussssss

Deel Deze Pagina