November gaan voor 2de of 3de kindje :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mdlm, 12 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    ik zit ook bij wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje.
    Daar schrijven meer mensen mee, vind het prima om daar te blijven hoor. Ik weet niet of het hier zo drukker wordt oid. haha

2. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Zaterdag testen 😱😱😱

3. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    spannend thea!...Duimen draaien,
    Hier net aan de ovutesten begonnen. Ik ben benieuwd..Volgens mij heb ik bijna mijn ei. ff zien wat de testen zeggen..haha

4. Sjotefle

Sjotefle Actief lid

14 aug 2011
    301
    0
    0
    Fulltime huismama!
    Fryslan Boppe
    Ik doe ook mee! In het andere clubje zijn best al wat zwanger, dus die lullen al over die kwaaltjes enzovoort, maar ja zover ben ik nog niet...Implanon is er net uit, dus nu is het wachten op mn ongi.

5. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Spannende tijd komt er dus aa. VOOR ons dames !! Ja vind ik ook hoor tevens ook erg moeilijk om ertussen te komen ! Hopelijk snel zwangerschaps banners te zien in deze groep

6. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    spannend weer Sjotefle, wat ben je eigenlijk nog jong zeg voor al twee kinderen (niet vervelend bedoeld) je leest het niet zo vaak dat iemand van 25 al twee heeft he? De gemiddelde leeftijd is tegenwoordig 29,5 1e kind..Dus ja.. Ik was 26 toen ik de eerste kreeg hoor ;)
    Gingen de vorige zwangerschappen snel? En ben je helemaal klaar voor een derde? Of moet er wel t een en ander in huis aangepast worden? Genoeg kamers enzo?

7. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Hier eerste toen ik 17 was nummer 2 was ik 25 nummer 3 was ik 27

8. Sjotefle

Sjotefle Actief lid

14 aug 2011
    301
    0
    0
    Fulltime huismama!
    Fryslan Boppe
    De kinderwens was er ook al heel vroeg, en we hadden de middelen zeg maar om die wens in vervulling te laten gaan, dus waarom niet? De tweede is ons eerlijk gezegd eigenlijk overkomen, vanwege borstvoeding ging ik aan de minipil, ik weet dus dat ik dat niet weer hoef te doen, want die beschermde mij niet genoeg. Gezellig druk is het wel, denk alleen niet dat ik het iedereen aan zou raden zo kort op elkaar ;) We zitten op dit moment in een huurhuis, willen we een extra kamer maken zouden we de zolder moeten verbouwen, maar aangezien we weten dat we hier niet al te lang meer blijven zien we wel hoe het komt. Baby kan altijd nog een hele poos bij ons op de kamer slapen, heb ik met de anderen ook gedaan. We zijn nu druk bezig om ons te orienteren op een koophuis, en dan verhuizen we ook nog eens naar mijn geboorteplaats :D
    Soms slaan de twijfels nog weleens toe als ik denk aan een derde, maar het gevoel is zo sterk...Met de eerste was ik binnen 3 rondes zwanger, de tweede heeft 4 rondes geduurd dus ik ben heel erg benieuwd hoe het nu gaat lopen. Ben jij er ook al klaar voor sumshine? Hoe snel was jij zwanger van de andere 2?

@Thea23 Jij gaat voor een vierde? Leuk! Dat was ook mijn ideaalbeeld van een compleet gezin, maar denk dat ik het eerst maar moet zien als de derde er is. Was je de andere keren snel zwanger?

9. Mellle

Mellle Actief lid

26 jun 2012
    168
    0
    16
    Hallo dames.

Ik kom mij ook even melden hier.
    We zitten nu in ronde 1 voor mijn 3e kindje (2 kindje voor mij vriend).

Nu een te hoog bmi dus benieuwd hoe het gaat lopen.
    vorige zwangerschap was het in ronde 1 al raak.
    en van mijn eerste was ik al 27 weken zwanger toen ik erachter kwam. Ik heb een dochter van 8 en een zoontje van 20 maanden.

10. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Wat leuk dat er steeds meer bijkomen. Kom ik weer hoor....maar is het voor het overzicht niet handiger als we een lijstje starten??

Leuk hoor zo jong kinderen. Vind ik altijd leuk! Hier was ik 25 toen de eerste kwam.

Ik lees dat de eerste testen komen...spannend!! Hopelijk gaan we snel veel positieve zien! Hier heb ik over een week m'n eisprong (denk ik, ben nog maar 2 x ongesteld geweest na stoppen met borstvoeding)

Ik zal duimen!!!

11. Sjotefle

Sjotefle Actief lid

14 aug 2011
    301
    0
    0
    Fulltime huismama!
    Fryslan Boppe
    Mellle welkom! Leuk dat je mee komt kletsen :D

Bloem85, lijstje is leuk. Dan kunnen we het tenminste onthouden van elkaar. Kan jij hem in elkaar zetten? Dan mag je er bij mij neerzetten 25 en 2 dochters.

Ben benieuwd of er nog meer gaan volgen :)

12. Mellle

Mellle Actief lid

26 jun 2012
    168
    0
    16
    Je mag mij ook op het lijstje zetten.
    mellle. 32 jaar. 1e ronde. Dochter van 8 en zoontje van 20 maanden. Nod 4 dec.

13. mdlm

mdlm Actief lid

19 mei 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeeeeh eindelijk meer meiden leukkkk we zijn nu een clubje hihi!
    Wij zijn een midweekje weg morgen weer naar huis :(
    Zit nu in DE periode hopelijk werkt het zenn gevoel van vakantie haha.
    .
    Maken jullie je geen zorgen over de financiele situaties? En de ruimte in huis? Bij ons moet de zolder worden verbouwd en waarschijnlijk nieuwe auto!
    En zijn julloe relaxte moeders? Ik ben zo af en toe best wel een kort naar de kindjeszeker als ze vervelend zijn, ben dan bang kan ok er wel drie aan. Ook wij kennen veel angsten en twijfels maar gevoel is zoooo sterk.

Ik was 24 bijna 25 toen ons dochtertje geboren werd. En na vijf maandjes was ik gepland zwanger van ons zoontje. De wens was om het bewust snel achter elkaar te doen en dat mocht zo zijn. Bei beide ronde drie zwanger dit is nu ronde 1 spannend!

Hopelijk geven jullie reactie op de vragen! Voor het lijstje: leeftijd 28 dochtertje 11-05-2011 Zoontje 09-07-2012 ronde 1

Liefs mdlm

14. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Goedenavond dames! Hier pas ik beter tussen denk ik, nog niet te veel mensen en allemaal nog bezig.
    Ik zal me voorstellen ik ben Samm 25 jaar en heb 2 kids(4 jaar en 8 maand) en dit is onze eerste ronde!

Dus nog een moeder van 25 met twee kids ;) Wou altijd op m'n 20e moeder worden omdat mijn moeder ook 20 was, maar nooit verwacht dat het me ook nog bijna zou lukken! Ik was de 14e uitgerekend maar de kleine man bleef zitten tot na m'n 21e verjaardag :p We vonden het zo heerlijk dat we al snel zeiden dat we graag een groot gezin wouden. In de planning ligt 4 kids, maar we kijken het per kind even aan. De zwangerschappen zijn niet echt een pretje, maar je doet het voor zoiets moois! Helaas hebben we ook een zwangerschap moeten afbreken met 23 weken zwangerschap. Daarna een lange herstelperiode, toen we eindelijk besloten voor een volgende te gaan duurde het 9 maand voordat het raak was:( (eerste twee zwangerschappen waren vrijwel meteen raak) en nu met onze dochter van 8 maand hebben we besloten om weer voor een kleine te gaan! Het is nog niet helemaal zeker of het deze maand al gaat gebeuren, maar ik ben al helemaal hyper van blijdschap.
    Sorry voor de preek!

15. Mellle

Mellle Actief lid

26 jun 2012
    168
    0
    16
    Hmm, volgens mij ben ik ongi geworden, terwijl ik toch echt dacht dat ik gister mijn ei had?! Dan had ik vast 2 weken geleden een onttrekingsbloeding nog. We gaan dus nu ronde 1 in:)

Qua ruimte? Wij hebben 5 slaapkamers, onze bovenverdieping is gewoon heel groot, op zolder ook 2 slaapkamers, waarvan we 1 grote hebben gemaakt voor mijn dochter. Qua financiën, we sparen elke maand voor de kinderen + opa/oma. Maak ik me niet druk om. Qua auto ook, we hebben alles op Loop afstand, dus vriendlief heeft auto door de week mee.

@ samm, ook welkom
    Jeetje, wat erg om jullie zwangerschap te moeten afbreken! Mag ik vragen waarom?

Fijne avond dames, alle kids liggen al lekker plat, dus lekker hangavondje nu.

16. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    @Mellle tuurlijk mag dat, ons kindje had maar een half ontwikkeld hartje (Hlhs). Nu kunnen ze tegenwoordig heel veel, maar met de bijkomende zaken hebben we er toch voor gekozen om het kindje rust te geven en dus de zwangerschap afgebroken.

Qua ruimte hebben wij ook een zolder die als slaapkamer gebruikt kan worden. Maak me meer druk om de auto. We hebben wel een grote auto, maar toch lijkt het me wel krap met al die autostoeltjes :(

17. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Mamasamm leuk dat je meekletst. Wat moet dat vreselijk zijn om voor je eigen kindje in je buik een keuze van leven en dood te moeten maken...ik denk dat dat niet voor te stellen is...maar wat ontzettend fijn dat je nu opnieuw een kind heb mogen krijgen!

De kids liggen net in bed...zit nog boven om de oudste steeds weer in bed te leggen..!

Met de financien ben ik niet erg bezig eigenlijk. We hebben het goed en ik ben zelf van mening dat waar een (echte) wil is er zeker een weg is. En qua huis hebben we 4 slaapkamers. Ik zou het ook helemaalniet gek vinden als kinderen samen slapen...

Ik zal zo even een lijstje maken. Dan hebben we toch wat meer overzicht!

18. mdlm

mdlm Actief lid

19 mei 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ mamasamm: Welkom leuk dat je mee komt kletsen. Je hebt al veel moeten maken lees is heftig hoor. En wat fijn dat jullie de draad weer hebben opgepakt en nu weer voor een kindje gaan. Spannend he ik stuiter er soms ook van terwijl ik iedere dag van 2 gezonde kindjes kan genieten :) En wij moeten ook een andere auto nu een opel astra station maar de achterbank is te klein voor twee stoelen en een maxi cosi. Onze kindjes zijn nog maar 2 en 3 dus zitten nog lang in een stoel.

@ Melle: Maar als je nou weg gaat met je gezin moeten ze toch wel allemaal in de auto hihi.

@Bloem85: Ja waar een wil is daar is zeker een weg. Ben ik helemaal met je eens maar maakt de onzekerheden niet minder hihi.

@ All: Wat sparen jullie pm voor de kindjes? Wij 10 euro en opa en oma geven af en toe een spaarpot centje :) Sommige dingen kunnen me zo onzeker maken en wil al mn kindjes het zelfde geven natuurlijk.
    Zijn jullie erg voor de merk kleding bv of dure spullen? Wij totaal niet merken kleding wel maar vaak gewoon collectie van jaar ervoor oid haha.
    Wij gaan de zolder verbouwen komt een grote dakkapel op ben benieuwd.

We zijn weer lekker terug thuis en de kindjes slapen. Ze waren lekker moe van het midweekje weg.
    Fijn weekend allemaal! Liefs

19. Sjotefle

Sjotefle Actief lid

14 aug 2011
    301
    0
    0
    Fulltime huismama!
    Fryslan Boppe
    mdlm ik maak me niet zoveel zorgen, qua financien en ruimte moet het allemaal lukken, als de derde ook een meisje wordt scheelt het sws al, want dan hoef ik ook geen kleertjes te kopen :D Dat kortaf zijn herken ik wel, ik heb mijn kids ook snel op elkaar, en dat brengt soms een lading stress met zich mee. Die twijfel knaagt dan nog weleens aan mij, omdat een derde erbij toch ook weer wat meer 'werk' oplevert. Fijn trouwens om een 'lotgenootje' gevonden te hebben! :D De oudste is uit logeren, dus ik heb de laatste daagjes de jongste eventjes alleen gehad, ik moet zeggen dat dat best lekker was. Heb jij dat ook weleens?

Mamasamm jij ook welkom! Leuk dat we allemaal net begonnen zijn, ben heel benieuwd hoe dit gaat lopen. We zijn even oud, dus ik ben gelukkig niet alleen de jongste hier :D

Mellle spannende tijd breekt nu aan! Heb je een regelmatige cyclus?

Hier verder niet echt nieuws, duurt nog wel ff voor ik ongi word (of niet natuurlijk...) vind het alleen allemaal zolang duren! Daarom zit ik graag op dit forum, is een leuke afleiding :D

20. Sjotefle

Sjotefle Actief lid

14 aug 2011
    301
    0
    0
    Fulltime huismama!
    Fryslan Boppe
    Onze kids krijgen elke maand 10 euro op hun spaarrekening, en soms wat extra's van de kinderbijslag. Qua kleding dat koop ik eigenlijk overal, het hoeft echt geen merk te zijn. Het goedkope spul zoals bij de Zeeman en wibra is net zo leuk en een stuk goedkoper! We lopen ook graag rommelmarkten over, ook daar kopen we weleens wat. Leuk dat jullie de zolder gaan verbouwen! Wanneer gaat het gebeuren?

Deel Deze Pagina