Ik had de testen nog even bewaard. Tot vanmorgen en ineens was daar 2 dikke strepen en op die andere waar niks zat een lichte streep.. Nou weet ik dat je daar niet meer naar moet kijken maar eerder bleven ze ook echt spierwit na het weekend maar nog keer proberen
Ja dat vind ik eigenlijk ook😊 Maar ik durf er niet teveel op te hopen 😁 Vind het erg spannend zeg 😄
@Alle zwangergen: Fijn dat klachtjes hier en daar al wat afnemen en vooral dat jullie nog altijd lekker zwanger zijn van het wondertje in jullie buik ! Spannend de aankomende afspraken bij de vk's dan word het weer ineens zo echt allemaal ! We super leuk dat jullie nog mee kletsen. Zitten jullie ook al in een andere groepje? @mamm86: Mmmm tsja moeilijk. Indroog streepjes mag je niet meerekenen maar idd wat milapalou ook zegt waarom komen ze er nu ineens wel te staan. Ik zou het morgen ochtend nog eens doen met ochtend urine. Op de onderste zie ik zelf niks de bovenste over duidelijk ! Nog even afwachten meis frustrerend he dit. @All: Hier aan de klusser de klus haha. Verder hopen en afwachten. Mijn werk laten we er niet tussen komen. Ik ga eerst afwachten waar het werk mee komt er of er iets anders passends voor mij is. En wanneer dat allemaal rond is ga ik eventueel wel of niet op zoek naar wat anders. Mocht ik echt zonder werk komen te zitten en geen ww meer heb word het krap. Mijn omgeving verklaard me wel voor gek ook omdat ik slecht met spanning en tegenslagen om kan gaan. Hoe zijn jullie hierin? Maar we wachten het gewoon af meer kunnen we nu niet doen. Ik mag straks weer werken van 3 tot 9 en daarna weeeeeekend! X fijn weekend meiden geniet ervan met jullie gezinnetjes
Hey hoiiiiiii! Jeeeee mdlm! Wat een lap tekst Ik praat ook mee in een zwangerschapsclub ( oktober2015) Echt heel erg spannend die aankomende afspraken. Krijg er gewoon de kriebels van. .. Kan ergens wel begrijpen dat sommige mensen je zogezegd voor gek verklaren, maar ik vind ook dat het geheel aan jullie is en niet aan hen. Zolang jullie er zelf compleet achter staan , ,is het goed toch! Ik heb zelf nog liever spijt van wat ik gedaan heb dan spijt van wat ik gelaten heb.. zeker onder invloed van anderen. Nooit doen... En echt zeker zijn van de toekomst is echt niemand.. Zolang de keus maar bij jullie ligt en jullie ervoor gaan @everyone: fijn weekend!! Kijk uit als je naar buiten moet!! Hier is het niet tof, zo glad.. X!
Dag meiden, Ja zeker! Heb 2 testen gedaan en ja allebei echt weer positief😄😄😄😄 Kan het bijna niet geloven hoor😊
Even snelle reactie voor het slapen gaan. .. Gefeliciteerd Mamm86! zag er veelbelovend uit, al ben ik niet van later aflezen. En geen ervaring met die test maar vandaag weer positief dus we gaan uit van goed nieuws! Even digitale tegenaan en je weet het zeker! Fijn weekend allemaal!
Dankje mamasamm! Nou ik moet eerlijk zeggen ik twijfel niet meer☺️ Heb inmiddels 5 positieve testen haha En voel me ook echt zwanger. Heel moe en misselijk ☺️
Deze week hebben we de echo. Ik denk dat als alles goed is, ik het niet meer zo lang voor me ga houden
mamm86 geweldig! Heb je je NOD al gehad? Gefeliciteerd iig! Lekker genieten en heerlijk misselijk zijn voor t goede doel haha
Gefeliciteerd mamm86. Hier gister getest, negatief. Maar cyclus erg onregelmatig nog, maar aardig last van me rug, dus denk één deze dagen weer op rood. Morgen mijn dochter alweer 9 volgens jaar al een tiener in huis. Over 2 weken zoontje alweer 2. Waar blijft de tijd.
@mamm86: Jeeeeeh gefeliciteerd meis super! Geniet ervan maak je nog mooie foto s van je testen! @all: Hier alles prima klussen zit er weer een eindje op. Vanavond nog maar een keer want heb misschien wel late innesteling wie zal het zeggen Hier volop carnaval doen jullie daar ook aan? Xxx liefs
Dankjulliewel! Spannend @ mamapilou! Ik duim voor je dat alles goed gaat. @ sumshine morgen is mij nod haha Vanmorgen ook nog 2x gestest😊 kon t niet laten hoor maar ook positief haha Had ook zo clearblue digital maar heb denk iets verkeerds gedaan hij geeft alleen een test met boekje aan, echt irritant. @ mellle tijd vliegt zeker voorbij! Ik hoop dat jullie ook snel aan de beurt zijn weer! @ mdlm ik had wel fotos maar van de eerste testen. Verder helemaal niet aangedacht. Spannend voor jullie ik hoop dat t goed gegaan is en jij straks ook mooie positieve testen krijgt!! @all ik heb wel zo rommelig gevoel onder in mn buik steeds en moet heel erg vaak plassen.
@All: Zou iemand ons lijstje aan willen passen? Volgens mij nog maar 2 niet zwangeren sumshine en ik Ze gaan hier als een speer haha. Ik gun het jullie natuurlijk van harte. Hoe dan ook word dit waarschijnlijk een winter kindje en dat lijkt me ook wel eens leuk. Nu hebben we mei en juli en met die warmte hield ik veel vocht vast. En bevallen in snik heette kamertjes ook geen succes haha! Liefs, x