@all: Heel gek heb totaal geen ongi gevoel meer. Wel pukkeltjes en wat eet buien maar geen hoofdpijn meer ook geen trekkinge in mn buik. Maar ik verwacht niks wil mezelf niet gek maken. Weekend plannen? Morge hier kinder carnaval en zondag avond carnavallen met vrienden zinnnnn in.... melle weet je al meer? Goed weekend allemaal xxx
Nog geen ongi in zicht. Zit nu op 33 dagen. Kan natuurlijk ook een langere cyclus zijn. Ik ga morgen testen. Maar verder niks geen klachten, alleen af en toe zere rug, maar zet nog niet door. Je zult zien, morgen zet het vast door. Duimen lady's☺
Vanmorgen een 6 dagen voor nod test gedaan maar spier spier wit ! Krijg ook wat meer buik klachten dus ik ga uit van ongi binnen nu en 6 dagen. Xxx
Mdlm: dat zou wel weer heel jammer zijn.. Misschien is het gewoon ook nog wat vroeg geweest om te testen..
@mellle enenenen? Al getest? @mdlm: nog geen buikje, misschien licht opgezet van de darmen. Heb wel al echt last als ik in bed op m'n zij lig. De hele boel trekt al alsof ik een dikke buik heb. Wel jammer van de test, maar zover voor NOD zegt dat natuurlijk nog niets. @milapalou hoe was de echo???
Hier negatief getest. word nog een langere cyclus dan vorige maand. We wachten maar af wanneer het door zet. Vorige zwangerschap testte ik voor de nod al positief, dus hopen en duimen dat het nog kan, doen we maar niet
Hoiiiii!!! @Sumshine : Dankjewellll!!! Voel me best wel okee eigenlijk. Wel last van jeuk en verminderde eetlust maar mn borsten voelen al minder pijnlijk en mn banden voelen ook niet meer zo naar. Weet niet hoe t kan want ik eet niet veel maar heb al zo'n buikje en 7 kilo erbij sinds oktober. . (Ben wel gestopt met roken) Maar goed dat is een klein offer krijg het er wel weer af..
@mammasamm: Ja wat pofferig maar dat heb ik rond ongi altijd. We wachten het maar af. @melle: Balen meis hoe was je cycles bij je andere kindjes? @milapalou: Super fijn meis! Wel lekker vroeg je echo
super Milapalou, dat de echo goed was. bij mijn zoon was ik in de 1ste ronde zwanger, en bij dochter 2 jaar heel onregelmatig ongi, was toen al 27 weken zwanger toen ik erachter kwam. Zit nu op 34 dagen, en nog niks in aantocht. Hiervoor 33 dagen, nov en dec rommelde het allemaal wat. Al met al kan ik niks anders doen dan afwachten.
Dankjewel Melle en mdlm Ja wel wat vroeg, mn termijn was onzeker.. Gelukkig niet te vroeg voor een kloppend hartje... Blijf duimen voor jullie hoor !!!!!! Dikke X!
@milapalou: Juist super fijn toch hihi. @all: Ik ga mezelf zo omkleden want manlief en ik gaan carnavallen ! Vandaag mt kids na grote optocht geweest en wat hebben ze genoten. Doet iemand van jullie ook aan carnaval? Ik ben ermee opgegroeid. Paar jaar nie meer gedaan maar sinds vorig jaar gaan we weer 1 avond. Vroeger ging ik 3 avonden haha. Voel me wel en niet ongi worde heel gek allemaal. De hoofdpijn komt en gaat ook. Lijkt wel of mijn lichaam niet weet welke kant het opmoed zegmaar. We wachten het maar af ga morgenochtend weer zo 6 dagen voor nod test doen. Xxxx
Hoi hoi Toen mijn man en ik in november hoorde dat mijn contract in juni niet verlengd werd hebben we besloten om meteen maar met de pil te stoppen. Eigenlijk zouden we pas in Januari stoppen. Hopen op een wat snellere zwangerschap al hij nummer 1. Toen had ik cyclus lengte van 5 tot op het laatst 7 weken. Ineens had ik het gevoel dat ik moest testen. En bleek ik al 5 weken te zijn
gefeliciteerd Loontje, wat super! Hier ben ik ongeveer op dag 10 ofzo van de cyclus, mag nog wel een dikke week ofzo tot eisprong. pff kids waren hier t weekeind echt stront en stront vervelend, alleen maar gejammer, gezeik, geruzie, geklieder etc. (echt een hel of a weekeind) dat je denkt..goh wil ik er echt nog 1???.... Herkenbaar? iig het is echt niet altijd leuk..de zoveelste snotneus, griepaanval, korte nacht en vooral geen rust overdag...gaap...
@sumsine ben bang dat je verkeerd gelezen hébt. Bij Tess mijn dochter was ik al 5 weken zwanger. Nu ben ik aan wachten tot nod. En ja erg jengelig kan die kleine van mij zijn