Morgen eindelijk intake en echo!! maar eerst met de kleine meid naar cb. Natuurlijk is de schat vandaag ineens snot verkouden. Hier ook een drama weekend met onze zoon. Niet luisteren, grote mond.. Geen idee waar dit nu weer weg komt. Maar nog wil ik graag veel kindjes! Hier geen carnaval. M'n ouders deden wel een paar jaar mee en wel eens mee geweest. Maar dat is dus verleden tijd. Inmiddels alweer posi testjes????
Jaaaaaaaaaaaaaa raaaaak we did it <3 2 gewone testen gedaan en 1 cb digitaal daar staat 1-2 Had dit nooit durven dromen nog zo mooi geschenk. De angt slaat stiekem wel toe voor mk maar dat hebben jullie vast ook?! Hoe plaats ik foto hier? Fijne dag allemaal xxx liefs
@loontje83: Welkommmm je kletste hier nog niet mee toch of word ik gek hahaha zou vandaag zomaar kunnen hoor. Iig leuk dat je erbjj komt gezellieeeeee.
Hoe kan het dat de cb test zegt 1-2 en de banner 3 weken en 3 dagen? Kijkt de cb test naar je hcg gehalte zeker en aan de hand daarvan stelt hij het aantal weken vast?! Ik kan het nog steeds niet geloven haha ook nog moe van de carnaval. Mijn moeder sliep bij ons om op te passen dus heb haar vanmorgen verrast met het boek van Carry Slee ik word oma. En toen ik het gaf zei ik dat is voor het oppassen en het woordje "Word" moet zijn "weer" haha. Ze was super enthousiast en kreeg het warm haha. De rest van de omgeving moet nog even wachten eerst zelf het besef nog maar eens krijgen. Liefs
Jaaaah mdlm! dat is super!! Je krijgt altijd 2 bonus weken, dus zou je een week geleden ongeveer je innesteling hebben gehad. (Denk ik) Foto voeg je toe door op paperclip te drukken (naast icoon voor letter kleur) O en bang zijn dat er wat misgaat is inderdaad heel normaal. Zo zit je in afwachting van wanneer het raak ik, dan een moment van enorme blijdschap en al snel komen de zorgen Bedankt Loontje! Inderdaad spannend! En welkom nog!
Gefeliciteerd mdlm. Super. Welkom loontje. Mamasamm, alvast succes voor morgen. Hopen op een mooie echo. Hier verder alles nog rustig, baal van mijn lange cyclus deze maand. Schiet niet op zo
@Mamasamm: Haha idd klopt en achteraf wist ik dit wel hoor maar was zo overdonderd dat mn hersenen uitsloegen hihi. @Melle: Meis jou tijd komt ook en daarbij ook ik ben de 12 weken nog lang niet voorbij. Het is altijd ook erg spannend nu denk ik weer ooh nee die zorgen over het feit dat je natuurlijk niet wilt dat het een mk word zijn toch wel groot. En dan duren de weken erg lang. Weet niet of het bij jou aan de orde is maar de eerste drie maanden was ik er best het obsessief mee bezig. met ml erover gehad dat ik het echt meer moest gaan loslaten. En misschien heeft me dat toch beetje geholpen. @Alle zwangeren: Hebben of hadden jullie ook echt een buik als een ballon. En ik gisteren in de spiegel en viel bijna van mn stokkie haha. Leek wel een luchtballon op pootjes! Vanmorgen wakker geworden met vreselijke hoofdpijn. Mijn angst dat ik weer zwangerschap migraine krijg is dan ook groot. Zijn jullie daar bekend mee? @All:Nog plannen vandaag? Ik niet zo beetje wasjes draaien en knutselen met de kids denk ik. Liefs,
Dag meiden, Gefeliciteerd mdlm!! Super hoor! Mamapilou fijn dat je een goeie echo gehad heb. Welkom loontje83 Hier gaat het goed. Ontzettend moe. Me borsten zijn ook druk heb zelfs al wat wit vocht erin.. Misselijkheid valt reuze mee jn vergelijking bij me 2 andere kids, soms maak ik me daar wel is zorgen om omdat ik niet anders weet in de eerste weken van zwangerschap. Ik hoooop echt maar dat het goed blijft gaan. 9 maart krijgen wij onze echo😄 Ik wil graag ook zo banner doen maar hoe doe ik dat?😳
Super mooie echo gehad! Kleine lag eerst mooi rustig zodat ze meteen kon meten. En je zag het hartje al duidelijk kloppen. Kom op 9+6 uit. Daarna helemaal beginnen te draaien en doen. Zo lief, zo klein en al zo menselijk! Eerdere zwangerschappen kreeg ik eerder al echo en dan zag je alleen nog een vruchtje, maar dit was al echt een inimini mensje helemaal verliefd! Vanochtend ook nog naar cb met de kleine meid, die doet het ook goed alleen moeten we haar wat gaan volproppen met suikers. Ze is juist afgevallen maar ze eet wel veel, alleen weinig waar ze schijnbaar van aankomt. Nu is het ook een drukke dame dus dat schiet ook niet op. Helaas kon ze geen prikjes krijgen aangezien ze net weer ziekjes wordt. Dus dat wordt weer terugkomen @mdlm dat zou vervelend zijn als je zwangerschapsmigraine krijgt. Hoop dat het meevalt en die ballonbuik.. Gelukkig geen last van. Hij voelt soms wel erg opgeblazen maar valt allemaal nog mee vind ik. @mamm86 haha het is je gelukt! wel vervelend dat je zo met je borsten zit. Had je er andere zs ook last van? En snap helemaal je gevoel nu je minder ziek bent ik had hetzelfde. Maar hier zoiets zolang ik ziek ben weet ik dat er wat zit.
@alle zwangeren: voor iedereen die uitgerekend is in oktober ik heb bijzwangerschaps clubs een topic gemaakt. Uitgerekend oktober 3de kindje. Hoop jullie daar te zien.
Toevallig mdlm ik zat daar ook aan te denken. Alleen wou ik een groep openen voor " zwanger van 3e in 2015 " weet alleen niet of daar animo voor is. Mij zul je helaas niet zien bij oktober
@mamasamm Wat fijn en een geruststelling dat je een mooie echo heb gehad! Nu genieten! Vervelend van je dochter zeg! Hopelijk word ze niet heel ziek en is ze snel weer beter!! Ik had er bij de andere zs niet zo erg last van wat ik me kan herinneren. Ik was toen heel erg misselijk en hield niks binnen. Afkloppen dat heb ik nu niet. Maar daardoor ga ik inderdaad soms beetje twijfelen of alles wel goed gaat. Kan me niet snel genoeg 9 maart zijn!
@mamasamm fijn dat je een goede echo hebt gehad. @mamm86 hoop dat de tijd niet te traag voor je gevoel gaat @mdlm oktober haal ik zo ie zo niet. Hopend op November
Super Mamasamm! Gaat alle zwangeren nu weg uit dit topic nu jullie zwanger zijn? Hier nog steeds niks in aantocht. Verder genieten van het heerlijke zonnetje vandaag dames!