November gaan voor 2de of 3de kindje :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mdlm, 12 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mellle

Mellle Actief lid

26 jun 2012
    168
    0
    16
    @ samm. Wat moet dat een moeilijke beslissing zijn geweest zeg. Heftig zeg!

@ bloem. Hier ligt de jongste elke nacht bij ons te slapen, zijn nachtritme is verstoord, en we hebben nu niet de puf om daar wat aan te doen.

@mdlm. Haha, dat gaat lukken in onze auto. De oudste kan in het midden, die hoeft niet meer in een stoel, en dan aan beide kanten een stoel.

@ sjotefle. Ik heb altijd eigenlijk wel een regelmatige cyclus, dus heel spannend allemaal weer.

@sparen. Wij hoeven ons ook geen zorgen te maken dankzij oma/opa en overgrootoma/opa. Zelf vullen we de spaar ook bij als we wat extra over hebben.

@kleding. Voor mijn dochter komen we meestal wel bij de coolcat uit, voor zoontje halen we echt overal nu nog kleding weg.

Mijn ongi zet nog niet echt door, heeft 1 van jullie ervaring met een bloeding van de eisprong? Hoeveel dat kan zijn?

2. mdlm

mdlm Actief lid

19 mei 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sjotefle: Wat grappig we hebben veel gemeen zeg. Hier ook 10 euro per kind en af en toe wat van de kinderbijslag haha. Ook de kindjes dicht op elkaar. Hou oud zijn ze nou ook al weer bij jou?
    En daarbij ga ik ook regelmatig snuffelmarkten af ik vind het ideaal. En zelf sta ik er ook zo 2x per jaar met mijn spulletjes.
    Kleding haal ik ook overal en zeeman heeft ook nog eens goede kwaliteit. Het meeste wel noppies en name it maar altijd uitverkoop. En voor onze dame zijn de sprijkerbroekjes van name it en c&a goed want ze is heel slank dus heeft beetje skinny nodig.

@Melle: Nog nooit mee te maken gehad. Wel een innestelings bloeding of bedoel je dat ook?

@All: Hebben jullie veel kilo s overgehouden aan de vorige zwangerschappen? Ik niet gelukkig alleen wel een ander figuur. Wil nog wel wat afvallen want dan heb ik toch een lager start gewicht. Nemen jullie ook zwangerschaps vitaminen? Ik heb er van vitaminestore ideale website overigens :)

Mijn cycles is altijd heel regelmatig ik voel gelukkig mijn ei sprong ook altijd vrij goed.

Vind het zo leuk dat we een kletst clubje hebben! Kunnen we ons ei kwijt whahaha. Fijn weekend allemaal. Hier vanavond de verjaardag van mijn mams en morgen denk ik boswandeling met gezinnetje.

Liefs

3. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    mdlm was je snel zwanger de vorige keren ivm ei voelen enzo? Wanneer heb je deze maand je ei gehad?

financieen: wij hebben een goed salaris, allebei maar toch staan we geregeld rood (oops) we hebben een duur (oud) huis, dat is wel eens lastig. (dure tijd gekocht) ook heb ik een oppas aan huis, ipv kinderopvang. dat kost ons ook veel geld. (geen toeslag terug) desal niet te min sparen we maandelijks en opa en oma ook. De kinderen hebben een spaarrekening voor later: studeren.
    Wij, zouden wel wat meer reserves mogen hebben. Als ik het Nibud raadpleeg moeten we minimaal 8000 euro achter de hand hebben voor ons gezin. (kun je berekenen..) dat lukt helaas niet hahaha..

4. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Hoi Allemaal, als het mag sluit ik me graag bij jullie aan!

Wij hebben besloten voor een tweede kindje te gaan, ALS dit ons gegeven is. Bij Thies duurde het meer dan een jaar door PCOS, uiteindelijk toch spontaan zwanger geworden zonder daarvoor medicatie als clomid of iets dergelijks te gebruiken.

In mijn handtekening mijn cyclus van de afgelopen maanden, redelijk regelmatig toch wel? Ik heb al die tijd geen anticonceptie meer gebruikt omdat ik bang was dat het weer zolang zou gaan duren bij een eventuele volgende.

Spannend!

5. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Blijevrouw: leuk dat je er bij komt! Spannend weer he? Hopelijk mag het nogmaals lukken!

Qua kleding is het hier vanalles. Maar merk dat ik voor de oudste van 3 toch liever merk heb. Dat blijft na het wassen toch meest mooier! De jongste van 11 maanden heeft ook wel merk maar ook h&m en c&a. Ik ben zelf niet meer echt weg van de kleding van de zeeman. Die blijft niet echt mooi in model terwijl ik vroeger best veel bij de zeeman kocht. Ik ben verder wel echt een koopjes jager!! Ilove koopjes! Ik betaal niet vaak de adviesprijs!

6. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

O ja....het lijstje! Dat komt nu echt vanavond!! Man is dan weg en dat gaat n stuk makkelijker op de tablet dan op de telefoon! Mocht iemand nog wat willen toevoegen op het lijstje..laat maar weten!!

7. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Je mag me er best bij zetten:) mama van 24, zoontje van 2, eerste ronde..

8. mdlm

mdlm Actief lid

19 mei 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sunshine: Bij beide ronde 3 dus dat is gelukkig heel snel. Maar beide buitenom de vruchtbare periode hoor haha.

@all: Lastig hoor ik heb na de 2de veel last van slijmverlies en vooral na gemeenschap. Een paragnost vertelde mij dat een derde lang opzich zou laten wachten omdat het door de slijm niet kan hechten ( en deze vrouw kende mij niet ). Het klinkt ook logisch natuurlijk dat het dan niet hecht maar maak me er wel zorgen om. Ze zei ook dat het meisje zou worden, dit is ook wel stiekem mijn wens eigenlijk. Meisje jongens meisje :)

Liefs x ( wij zijn op verjaardag maar kon het niet laten om ff alles te lezen )

9. Mellle

Mellle Actief lid

26 jun 2012
    168
    0
    16
    Nee, ik bedoel geen innestelings bloeding. Had gelezen dat je ook wel eens wat bloedverlies kunt hebben na een eisprong. Maar we zien wel hoe het gaat verlopen.

Heb nu 2 x om de 2 weken een 2 daagse bloeding gehad.
    Denk dat mijn lichaam nog niet helemaal op regel is dan.

Wat is het een heerlijk weertje vandaag zeg. Fijne dag allemaal

10. Sjotefle

Sjotefle Actief lid

14 aug 2011
    301
    0
    0
    Fulltime huismama!
    Fryslan Boppe
    Mdlm wat een toeval zeg! Het is idd fijn om een kletsclubje te hebben, het is nu al beregezellig hier :)

Blijevrouw21 welkom! Ik ga voor je duimen dat het snel raak is :)

Mellle ik kan je helaas niet helpen, heb daar nog nooit last van gehad. Misschien zijn het idd gewoon wat tussenbloedingen.

Hier verder geen nieuws, vandaag hebben we even een echte rustdag. Gister druk geweest met allemaal activiteiten in de stad en daarna zijn we ook nog eens bij een voorstelling geweest, dus de kids zijn een beetje moe. Leuke maar drukke tijd allemaal, en ik zal stiekem wel een beetje blij zijn als het weer januari is :D

11. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Mellle: vervelend van de kleine bloedingen. Het is vast ergens goed voor!! Ik denk dat je alleen kunt afwachten!

Hier ook een heerlijke rustdag! Net allemaal uit bed en gaan zo een rondje fietsen!

Ik zit nu een aantal dagen voor ovulatie! Vind het altijd fijn als de eerste 'lange 2 weken' van je cyclus er weer opzitten!

Fijne middag!

12. mdlm

mdlm Actief lid

19 mei 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bloem85: Gezellig en leuk dat je mee komt kletsen hier :)!

@Melle: Oh haha wist ik niet misschien is idd je cycles nog beetje in de war. Hoe was dat met je andere kindjes gegaan?

@all: Hier ook rustig dagje. Nog aan het bijkomen van onze geweldige midweek weg. Morgen gaat man lief weer werken en ik ga lekker met vriendin naar de sauna. Zou dat heel veel kwaad kunnen denken jullie? Ik kan pas over week testen. Fijne avond allemaal ik ga straks over mijn lijf terug kijken dus word weer janken geblazen.

13. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    @mdlm geen idee of het kwaad kan nu. Maar als je toch gaat, geniet er lekker van ;)

En de nieuwe week is weer begonnen! Ik ben zo verliefd!! Wil echt zo graag weer zwanger zijn ondanks de angsten maar dat overleef ik wel weer. Komende week beginnen met klussen. Ben blij dat ik niet eerst hoef te ontpillen oid. Ben ook al met foliumzuur begonnen dus kom maar op :D:D (Sorry beetje happy)

14. Mellle

Mellle Actief lid

26 jun 2012
    168
    0
    16
    Mdlm ook geen idee of het nu al niet mag, ik zeg ook lekker genieten!
    1ste zwangerschap was ik al 27 weken zwanger toen ik erachter kwam en met vorige zwangerschap was alles goed op regel, en 1ste ronde raak.

Thea? Al getest? Je kon zaterdag testen toch?

Weer genieten van het weer dames.

Net voor longfunctie geweest in het ziekenhuis, volgende week weer naar de longarts. Hoop dat alles nog goed is. Vorige zzwangerschap een week in het ziekenhuis gelegen, door zuurstofgebrek, hopelijk de volgende zwangerschap geen last van.

15. mdlm

mdlm Actief lid

19 mei 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dames ben heeeeerlijk naar de sauna geweest en heb genoten. Wij zijn in ridderkerk geweest iemand daar ook al eens geweest?

@Melle: Hopen idd dat alles goed is en dat het bij de volgende zwangerschap geen belemmering is.

Nu lekker slapen want het is al laat hihi.

16. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Heerlijk naar de sauna!! Je ben zeker weer helemaal uitgerust thuis gekomen??

Werken jullie ook nog naast je huishouden en de kids? Zo ja wat voor n werk doen jullie? Ik werk als leekracht int basisonderwijs voor 2,5 dag (nu nog ouderschapsverlof en maar 1,5 dag)

Hier is de eisprong weer een dagje dichterbij...ik
    Ik verwacht het binnen een aantal dagen! Iemand al een test gedaan?

17. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    @Mellle :( vervelend. Hoop dat je er de volgende zwangerschap geen last mee krijgt.

@mdlm mooi dat je even lekker hebt kunnen genieten. Even rust voor de spannende test dagen! Verder geen ervaring met die sauna. Ben alleen nog maar bij Leliehof geweest.

@bloem85 hier fulltime huis mama. Wou wel graag een baantje voor een paar uurtjes in de week, zodat ik er even uit ben maar helaas. Niets kunnen vinden.

Doen jullie allemaal ovu test? Ik heb het nog nooit gedaan, klusten gewoon standaard om de dag. Maar nu heb ik toevallig wel testen in huis liggen. Manlief een keer verkeerd gekocht (ipv zwangerschaps testen). Dus zat te denken om eens te proberen maar ik begrijp dat je dan moet testen wanneer je een beetje denkt dat je eisprong is?

18. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    ik deze ronde voor t eerste ovutesten van de action, gewoon proberen. Volgens de testen had ik mijn ovu rond t weekeind.

19. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    maar ik zocht nog een knaller dus niet echt op gereageerd, maar zaterdag waren de testen al wit.
    Woensdag getest roze, donderdag knal, vrijdag bijna niet meer, zaterdag wit.. Nu hebben we t niet echt gedaan rond die dagen..haha ( ma, do en zondag afgelopen week) Misschien zit er een goede lange wachter tussen ;) Naja iig geen haast! maar t hoeft ook geen jaren te duren, dan denk ik nog ff twee keer na.
    Hebben jullie ook een termijn voor ogen? (hoe lang wachten, of tot in eeuwigheid wachten?)

20. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Helaas negatief en rode monster de hoek om komen kijken dus op volgende ronde @ sunshine jou kindje nov 2012 geboren ?

Deel Deze Pagina