November gaan voor 2de of 3de kindje :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mdlm, 12 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Zie al okt 😂

2. Mellle

Mellle Actief lid

26 jun 2012
    168
    0
    16
    Jammer Thea. Op naar de volgende ronde.

Hier ook werkzoekende, valt niet mee iets zoeken qua tijden ivm kids. Maar het is geen must, wel bezig met een opleiding financieel administratie medewerker.

Hier allemaal al ziek geweest, gaat erg rond hier.

Ik heb geen ervaring met ovulatie testen, we zien wel hoe het loopt allemaal, we hopen net als iedereen wel snel zwanger te zijn natuurlijk.

3. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Ik werk als zzper bij een uitzendbureau 😂moet ik kijken of we nog wat leuks hebben ? 😊😊😊 ikzelf heb ook geen idee hoe dat allemaal werkt maar ach komen we snel genoeg achter 😍😍 op baar de eerste maand officieel proberen hahha vind het zo rete spannend en hoop dat het snel raak is hahahah zelfs man lief heeft de baby kriebels haha die was terleugesteld dat het deze maand nog niet raak was hahahah dus vanaf deze maan gaan we er helemaal voor

4. mdlm

mdlm Actief lid

19 mei 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    @thea: Balen is dat dan he :( ook al is het ronde 1 dat gevoel zal ik over paar dagen ook hebben hoor in de eerste ronde is niet heel standaard dat het dan raak is.

@all: Ja was weer helemaal zenn als ben je de dag erna als je kids wakker zijn alles ook weer snel vergeten haha. Dan gaat het zorgen en boterhammetjes smeren weer van start. Verder hebben we gisteren de verjaardag van man lief gevierd is 29 geworden. Maar was zelf niet zo lekker had verhoging :(

En die ovu testen van action mmm weet het niet hoor ze bleven bij mij 7 dagen aan een stuk een licht streepje geven terwijl ik duidelijk mn ei voel. Je kan ook tempen als die hoger is dan normaal komt je ei er schijnbaar ook aan. Maar ik ga denk ik nie verder met ovu testen want beide kindjes zijn hier ook na die periode verwerkt. Want ook dan is de kans gewoon aanwezig. En sex hebben we rond de ei om de dag en verder om de twee. Ben zelf van mening dat veel sex hebben geejnzin heeft dan worden het moetjes vinden wij. En tot nu toe heeft dat goed uitgepakt hihi. Ga gewoon weer uit van een jaar en zien het wel. Ga wel altijd met mn benen de lucht in om het te laten zakken haha dat dan weer wel :p

Werk: Ik werk 18,5 uur op een woning voor mensen met een beperking. Heftig en zwaar maar erg leuk. En vind het heerlijk om even wat anders te doen en samen met collega s te zijn. Maar als het financieel zou kunnen zou ik best wel willen minderen hoor zeker nu er een derde aan komt :)

Fijne dag allemaal! Liefs

5. Sjotefle

Sjotefle Actief lid

14 aug 2011
    301
    0
    0
    Fulltime huismama!
    Fryslan Boppe
    Jammer thea23, maar op naar de volgende ronde!
    Mdlm lekker even ontspannen in de sauna, mag ik ook graag doen alleen doe het niet zo heel vaak.
    @werken heb een poosje een baan gehad, was seizoenswerk en was me eerlijk gezegd wel bevallen, alleen na toen wat rekenwerk zagen we eigenlijk direct al dat het niet uit kon. Voor zolang het duurde vond ik het fijn, maar zolang we het zo redden en ik voor de kindjes kan zorgen ben ik blij.
    Ovulatietesten heb ik nog nooit gebruikt en denk ook niet dat ik het van plan ben, het moet allemaal tenslotte wel leuk blijven, we willen er uiteindelijk geen moeten van maken, want dan gaat het snel vervelen. We zien wel hoe het loopt :D
    Hier duurt het wachten nog steeds lang, maar ach we komen de daagjes wel door. Van het weekend staat ons een leuk feestje te wachten, kids lekker aan het logeren en man en ik even wat qualitytime. Doen jullie ook weleens wat samen met partner?

6. mdlm

mdlm Actief lid

19 mei 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sumshine: Ik vind doorgaan tot mijn 35ste prima :) Ik ben zelf 27 en mn vriend net 29 dus ik hoop dat het voor die tijd toch wel lukken mag.

@Sjotefle: Wij doen zeker regelmatig leuke dingen samen vind dat ook belangrijk. Winkelen, uit eten, of gewoon s avonds als kids op bed liggen meer tijd voor elkaar nemen dan normaal haha ik hoor jullie denken. Nee niet persee inc sex :)

@All: Het is hier wel rustig ondanks dat we met veel zijn. We hebben natuurlijk ook al allemaal kindjes die tijd vragen :) Bij onze eerste zat ik geloof alleen maar op zp. Bleeeh morgen weer gaan werken na 14 dagen thuis vind opstarten altijd moeilijk. Heb een ochtend van 7:15 tot 11:45 en jullie plannen morgen?

Fijne avond allemaal x

7. Mellle

Mellle Actief lid

26 jun 2012
    168
    0
    16
    Haha Thea. Er is wel werk, maar ik ben aardig van de passende tijden☺. Geen zin om alleen aan het werk te zijn voor de opvang.

Wij gaan niet jaren door proberen, we hopen voordat de jongste 2,5 is wel zwanger te zijn. We willen er niet constant mee bezig zijn. Maar we hebben al 2 kids, voor een eerste kind is het allemaal wel anders denk ik.

Wij gaan ook regelmatig naar de bios, uit eten, festivals met z'n 2-en en met vrienden, ook zelf doen we apart nog leuke dingen met vrienden, vinden we wel erg belangrijk. Al moet ik zeggen dat het de laaste jaar wel wat minder is. Vriend zit door de weeks op de kazerne, dus in het weekend thuis met gezinnetje vinden we nu ook heerlijk.

8. mdlm

mdlm Actief lid

19 mei 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Melle: Ja zelf doe ik ook nog altijd dingetjes met vriendinnen heeeeeerlijk vind ik dat haha. Uit eten, filmpje, dagje welness, overnachting :)! Heb ik ook wel nodig hoor zo af en toe.

@All: Bleeeh nog altijd niet top fit en mega hoofdpijn vaak een teken van the red monster :) Maar we gaan het gewoon zien hebben geen haast. Maar toch denk ik al stiekem zou het misschien haha. Vanavond weer over mijn lijk maar ga het terug kijken is altijd zo laat. Kijken jullie dat ook?
    Er zou toch nog iemand een lijstje maken met leeftijd enz?

Greetzzzz

9. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    ❤ Mama overzicht November gaan voor 2e of 3e kindje ❤

Mdlm, 27 jaar, Zeeland, ronde 1 voor 3e kindje

Bloem85, 29 jaar, Zuid-Holland, ronde 1 voor 3e kindje

Sumshine, ? Jaar, ?, ronde ? voor 3e kindje

Thea23, 29 jaar, ?, ronde ? voor 4e kindje

Sjotefle, 25 jaar, Friesland, ronde 1 voor 3e kindje

Mellle, 32 jaar, Drenthe, ronde 1 voor 3e kindje

MamaSamm, 25 jaar, Drenthe, ronde 1 voor 3e kindje

Blijevrouw21, 24 jaar, ?, ronde 1 voor 2e kindje

Zwanger (0), ongesteld (0), MMM(0), Negatieve test (0), Twijfel/tuurtest (0)

10. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Lijstje goed? Ben geen expert erin, maar dan hebben we even wat.
    Of moet het ook op NOD volgorde? Dan graag even je NOD dag melden.
    Als ik wat ben vergeten moet je het maar even melden of aanpassen ;)

11. Mellle

Mellle Actief lid

26 jun 2012
    168
    0
    16
    Lijstje prima.
    Mijn nod weet ik niet precies deze maand.
    vorige week 2 dagen wat verlies en 2 weken daarvoor ook 2 dagen. Gooi over 2 weken er wel een testje in:)

We gaan zo naar peutergym, even rondhuppelen, en vanmiddag sinterklaas feest van de buurt.

Fijne dag vandaag

12. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Leuk Mellle! Zoonlief heeft vanmiddag pietengym en kan dan zijn pietendiploma halen. Hoop alleen dat hij zich fit genoeg voelt hij heeft er namelijk zoveel zin in! Maar vertoont wat griep symptomen , evenals onze kleine meid. Zelf voel ik me ook niet 100% dus vandaag lekker rustig aan doen.

13. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Gisteren hier pietenochtend gehad 😂 kleine mam helemaal trots op zijn pieten diploma 😊. Zoals nu uitziet rond 5-6-7 dec eisprong 👍even kijken rond die periode met ovu test waneer die er nou echt is

14. mdlm

mdlm Actief lid

19 mei 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lijstje is prima hoor zo :)!
    Hier straks de kindjes naar het kdv en ik om 15:00 werken tot 21:00.
    Ons dochtertje mag vanavond weer naar de voetbal van 18:00 tot 18:45 dat vind ze toch wel zo geweldig. Is voor kindjes van 3 tot 4 jaar. Een meisje meisje op voetbal hihi en ze is nog links ook en trapt als een grote vent :)

Leuk zeg die pieten gym kunnen de kids even lekker der energie kwijt.

Spannend mag over paar dagen testen maar denk dat ik het afwacht word altijd op woensdag ongi dus probeer gewoon af te wachten.

xx

15. Sjotefle

Sjotefle Actief lid

14 aug 2011
    301
    0
    0
    Fulltime huismama!
    Fryslan Boppe
    Ja dit lijstje is goed! Zo kunnen we mooi het overzicht houden, want wat een leden hebben we :D

Sinds gister is mn ongi al om de hoek komen kijken, vind het vrij snel dus ben benieuwd hoe mn cyclus gaat zijn. Was alleen even vergeten hoeveel pijn ik er altijd van heb...maar ja ik moet er wat voor over hebben :D

Mamasamm beterschap daar! Ik hoop dat dat voorlopig nog even ons deurtje voorbij gaat...

Mdlm lekker werken straks! En spannend hoor! Wat zegt je gevoel?

16. mdlm

mdlm Actief lid

19 mei 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sjotefle: Mijn gevoel zegt hard JA maar ook NEE haha. Het zo natuurlijk ook TE mooi wezen de eerste x raak. Het gebeurd meer niet dan wel dus zo denk ik dan ook maar weer. Ga zo weg geen zin heb koppijn ( ongi teken )
    Balen dat je zo last hebt van je ongi! Heb je er niks voor?

@mamasamm: Heel veel beterschapjes en rustig aan!

Groetjes!

17. Sjotefle

Sjotefle Actief lid

14 aug 2011
    301
    0
    0
    Fulltime huismama!
    Fryslan Boppe
    Mdlm slik vaak wel een ibuprofen of iets anders want anders red ik het niet. Het is vaak een of twee dagen, net alsof het opstarten moet hihi. Heb wel een periode gehad dat de krampen niet te stuiten waren, dan moest ik op bed gaan liggen en moest ik overgeven van de pijn. Ik hoop niet dat dat weer terug komt...

Ik ben benieuwd woensdag hoe het er bij jou voor staat :D

18. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    ❤ Mama overzicht November gaan voor 2e of 3e kindje ❤

Mdlm, 27 jaar, Zeeland, ronde 1 voor 3e kindje

Bloem85, 29 jaar, Zuid-Holland, ronde 1 voor 3e kindje

Sumshine, ? Jaar, ?, ronde ? voor 3e kindje

Thea23, 29 jaar, ?, ronde ? voor 4e kindje

Sjotefle, 25 jaar, Friesland, ronde 1 voor 3e kindje

Mellle, 32 jaar, Drenthe, ronde 1 voor 3e kindje

MamaSamm, 25 jaar, Drenthe, ronde 1 voor 3e kindje

Blijevrouw21, 24 jaar, ?, ronde 1 voor 2e kindje

Zwanger (0), ongesteld (1), MMM(0), Negatieve test (0), Twijfel/tuurtest (0)

19. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Bah vervelend sjotefle. Hopen dat het nu dan nog een beetje meevalt!

Hier was de pietengym een groot succes, maar meneer kwam nog steeds helemaal hyper thuis. Haha elke week weer een feest met hem. Maar ben blij dat hij het zo leuk vind. Verder valt de griep hier mee... Hij blijft er een beetje tegenaan hangen.

Jullie al met ongi bezig, en ik nog druk aan het klussen! Manlief zei gister al, ik dacht dat ik nog een maandje wou wachten? (Op lachende toon) dus zei ik doodleuk dat hij niet verplicht is om eroverheen te gaan. Haha
    Vandaag weer rustig dagje, de man is aan het werk. Denk niet dat we veel gaan doen. Jullie nog plannen?

20. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Mooi zo'n lijstje!! Goed gedaan!!

Heb even een paar dagen gemist en jullie hebben weer lekker doorgekletst!

Leuk pietengym! Ben een aantal jaar gymleerkracht in het basisonderwijs geweest en dan mocht je je heerlijk uitleven qua fantasie! En geweldig dat die kinderen het vonden!! Gaan jullie ook zelf met een peuter?? Via wat is dat dan?? Mijn boefje van net 3 kan best wat beweging gebruiken;)

We gaan zo naar de housewarming/verjaardag van m'n broertje en even bij de ikea eten (zoon vindt dat op de een of andere manier erg leuk..)

Zo te voelen heb ik vandaag/morgen mijn eisprong! We proberen ons best te doenmaar m'n man is nog niet echt in de mood ... nou ja we gaan het zien!!

Fijne zonnige dag!! Tis hier heerlijk!!

Deel Deze Pagina