November gaan voor 2de of 3de kindje :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mdlm, 12 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

MamaSamm wel herkenbaar hoor! Je gaat er vanalles achter zoeken.ik was van de jongens ook zwanger in de maand dat ik niks voelde, alleen was mn eisprong toen beide keren pijnlijk. Nu de ze maand ook een pijnlijke eisprong gehad....dus tsja...dan ga je toch denken!! Maar we wachten gewoon af...heb geen haast, al zal het natuurlijk wel leuk zijn!! Nog 1,5 week geduld....

De sjaals en mutsen zijn hier ook geen succes
    Mn oudste wil geen strik in de sjaal....erg handig;)) en mn jongste doet altijd zn handschoenen gelijk uit.....kinderen?!?!!!

2. Mellle

Mellle Actief lid

26 jun 2012
    168
    0
    16
    Ik heb verder ook helemaal geen klachten, vorige zwangerschap ook geen klachten vooraf. Vind dat ook wel lastig hoor, ik weet dat je lichaam je aardig voor de gek kan houden

3. mdlm

mdlm Actief lid

19 mei 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zwangerschappenlachten en kwalen: Bij beide kindjes zwanger wanneer ik niks voelde. Maar achteraf wist ik wel dat ik zwanger was bij ons zoontje. Ik had weer wat troebele urine en zo een vlinder gevoel in mn buik. Maar durfde er geen gehoor aan te geven ivm teleurstelling maar was toch zwanger. Dit zelfde had ik dus bij de eerste ook.

sjaals en mutsen: Hier zijn de kids er ook geen fan van maar houden het wel redelijk aan en op. Ons dochtertj huilde vorig jaar ook ivm koude handjes.

pffff dochtertje gisteren avond/nacht 6x moeten spugen. En ons zoontje gister en vandaag water dunne luier :(

Nu lkkr bankhangen en na bed morge ochtend werken.

xx

4. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Nou ben gelukkig niet de enige:)
    We wachten rustig af. Als ik m'n temperatuur moet geloven had ik m'n eisprong toch gewoon op de 30e dus volgens m'n app is m'n NOD 14 dec. Dus we wachten braaf 10 dagen.

Pff zit je om 3.28 ook beneden op de bank :$:( kan niet slapen! Dochter was erg onrustig. Maar inmiddels slaapt mevrouw weer gewoon en mama kan maar niet in slaap komen. Blegh!

Werkse morgen Mdlm! En alle anderen die moeten werken vandaag ;)

5. mamm86

mamm86 Actief lid

3 dec 2014
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal, ik heb maandAg mijn spiraal verwijderd en wij gaan voor onze 3e kindje😄

6. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Mamasamm: leuk he kinderen?!?! Hier ook nog standaard iedere nacht 1 a 2 keer uit bed, maar val daarna gelukkig weer snel in slaap!

Mdlm: vreselijk! Heb je wel een rustige nacht gehad? Hopelijk was het van korte duur!

Mamm86, leuk dat je mee komt kletsen! Vind je het weer spannend? Hoe oud zijn je andere kinderen?

Hier vandaag een drukke dag met kadootjes kopen, gedicht maken etc. Niet mijn favo bezigheid maar natuurlijk wel heel leuk om het daarna te vieren. Wij vieren het 2x met de opa's en oma's. Jullie?

7. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Hallo iedereen, zou ik zo af en toe ook mogen mee praten. Wij zijn nu in de eerste ronde van onze 3e (eigenlijk 4e). Heb in oktober mijn spiraal laten verwijderen en had 2 dagen erna een bloeding en op 8 november denk ik mijn eerste ongi. Ik weet natuurlijk mijn cyclus nog niet.

8. Mellle

Mellle Actief lid

26 jun 2012
    168
    0
    16
    Welkom mamm86 en kwebbel1984, ook succes deze ronde😄

Mdlm, beterschap met je kindjes, hopen morgen weer wat beter met pakjesavond.

Mamasamm, wat een tijd om klaar wakker te zijn zeg!

Maar hier ook elke nacht zoontje wakker, waarna hij helaas nog elke nacht bij ons verder slaapt. We gaan in de kerstvakantie weer een poging wagen, dan is vriend ook 2 weken vrij:)

Wij vieren het dit jaar bij opa en oma, samen met zwager/schoonzusje en kids. Andere oma's en opa's komen vanavond en morgenmiddag al wat kadootjes brengen. Mijn dochter zaterdag nog met de opa en oma van haar vader, dus die heeft helemaal dubbelop, vind ze niet erg hoor,haha.

Werkse voor de mensen die aan het werk zijn

9. Sjotefle

Sjotefle Actief lid

14 aug 2011
    301
    0
    0
    Fulltime huismama!
    Fryslan Boppe
    Goedemorgen :D Sommigen van jullie waren er mooi op tijd bij zeg...gelukkig heb ik voor nu die periode gehad, tenzij er straks weer een kleintje bij is natuurlijk.

Praat me hier maar niet over sjaals en mutsen, zodra we de deur uit stappen hebben ze alles nog aan, maar zodra we op plaats van bestemming zijn is alles af behalve de sjaal, want die knoop krijgen ze niet los...Ik dacht echt dat ik de enige was, want kreeg laatst blikken naar me toegeworpen van zo die moeder zit lekker ingepakt en de kids hebben niks aan...tsja ik kan er ook niks aandoen :D

Mdlm hoe is het met de kids, zijn ze alweer wat beter? En hoe is het met de nod, nog geen testje gedaan?

Mamm86 en kwebbel1984 welkom!

Sinterklaas vieren we bij ons thuis met schoonouders, we vieren het een keer, hebben vorig jaar wel geprobeerd om het bij beide opa en oma te vieren, maar dat was voor ons geen geslaagd succes. Eerlijk gezegd hebben we het wel gehad na een keer, dus dan wisselen we het maar af. Gelukkig hebben wij alles al klaar, dus nu is het wachten op zaterdagmiddag, en dan gaat het feestje beginnen. Kan niet wachten op die blije koppies weer te zien :D

10. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    ❤ Mama overzicht November gaan voor 2e of 3e kindje ❤

Mdlm, 27 jaar, Zeeland, ronde 1 voor 3e kindje

Bloem85, 29 jaar, Zuid-Holland, ronde 1 voor 3e kindje

Sumshine, ? Jaar, ?, ronde ? voor 3e kindje

Thea23, 29 jaar, ?, ronde ? voor 4e kindje

Sjotefle, 25 jaar, Friesland, ronde 1 voor 3e kindje

Mellle, 32 jaar, Drenthe, ronde 1 voor 3e kindje

MamaSamm, 25 jaar, Drenthe, ronde 1 voor 3e kindje

Blijevrouw21, 24 jaar, ?, ronde 1 voor 2e kindje

Mamm86, 28 jaar, ?, ronde 1 voor 3e kindje

Kwebbel1984, ?, ronde 1voor 3e kindje

Zwanger (0), ongesteld (2), MMM(0), Negatieve test (0), Twijfel/tuurtest (0)

11. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Goedemorgen dames!

Op de lijst staan nog heel wat ?, zouden jullie die info nog willen delen? Niets moet natuurlijk ;)

Welkom nieuwe dames!
    @kwebbel1984 mag ik vragen wat er met jullie (3e) kindje is gebeurd? Is altijd vreselijk niet goed kunnen melden of je voor 3e of 4e gaat. Hier ook zown situatie. Met 23 weken zw afscheid moeten nemen van ons meisje. Dus eigenlijk hebben 3 kinderen gehad, maar voor de buitenwereld heb ik er maar twee, dus bij vragen naar aantal kinderen meld ik ook altijd maar twee.

Onze kids houden ons eigenlijk vrijwel nooit wakker. Alleen twee nachten geleden dus, en helaas afgelopen nacht weer. Deze keer was het zoonlief :( arme schat hele bed onder gespuugd. Hartstikke misselijk, dus maar een teiltje bij hem neergezet. Arme schat kon niet in slaap komen, en bleef overgeven. Uiteindelijk hebben we z'n matras bij ons op de kamer gelegd. (Hoge uitzondering bij ons) Toen kon meneer eindelijk slapen. Hij had geen koorts, was duidelijk spanning voor vandaag. Vanmorgen was hij ook weer helemaal happy gelukkig :D
    Op school ook Sinterklaas verwelkomt, en vanmiddag naar mijn ouders om er vanavond pakjesavond te vieren.

12. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Hier vanmorgen getest, 1 dag voor NOD, niks te zien, geen tuur streepje.
    Dacht ook dat ik mn ei had gemist.
    Vind het niet heel erg hoor, ben er vrij relaxed onder. Misschien is dat wel anders dan de eerste twee keer, toen moest het..nu mag het ;) Geeft mij iig wel rust.
    Herkennen jullie dat?

Ik zag dat ik nog veel ? had, ik dacht dat ik al wat dingen had benoemd maar ik doe t nog een keer:
    31 jaar 2 kk 1 meisje 2010 1 jongen 2012. Ronde 2.

Groetjes!
    En fijne sint!

13. mdlm

mdlm Actief lid

19 mei 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden en welkom nieuwe meiden :)

Hier is mijn ongi gelukkig bijna over en mijn vruchtbare dagen zijn weer in aantocht.

@sumshine: Ik wil het juist nu heel heel graag omdat ik weet hoe leuk en bijzonder het is. En dat wist ik bij de eerste zeg maar niet. Daarbij worden onze kindjes ook steeds ouder en hoop niet dat er teveel leef tijds verschil tussenzit. Maar gelukkig hebben we daar niks over te zeggen dus is gewoon afwachten. We forceren iig niks want dat vind ik niet fijn.

Sinterklaas: Wij hebben vanavond pakjes avond gedaan ( moest gisteren werken ) met een piet aan huis voor 15 minuten. De kinderen vonden het GE-WEL-DIG net of ze al jaren over de vloer kwam haha. Ze zijn goed verwend :)
    Morgen nog pakjes avond bij mijn schoonouders en dan kan de kerstboom in huis. Altijd zo gezellig die sfeer die kerst met zich meebrengt
    Maar zal ook blij zijn als het weer GEWOON januari is. Merk aan de kindjes dat alles behoorlijk impact heeft.

Ziek: Ons zoontje heeft nergens meer last van. Maar ons dochtertje is nu super erg aan de diaree zo sneu. Ze moest vanavond gewoon zes keer en ze was 1x te laat. Had zo met haar doen.

Paragnost: Zijn jullie er al eens geweest? Ik al 2x en ga maandag naar weer een andere vrouw. Ben erg benieuwd wat ze te zeggen heeft. Ik vind het erg interessant mensen die verder kunnen kijken dan ik. Je leest ook veel over gold readers oid maar wat ik daar van moet denken weet ik niet zo goed. Mijn 2 ervaringen waren iig emotioneel en erg mooi. En ze kenden me niet en ik liet niks los du hoe kunnen ze dan veel weten denk ik dan :)!

Kga zo maar eens chippie eten, tv kijken en dan mn bedje opzoeken. Morgen werken van 8:00 tot 14:30

Greetz to you all xxx

14. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Heb weer f bijgelezen. Gister een drukke dag met Sint op school en daarna gelijk door naar schoonfamilie voor pakjesavond. Was erg gezellig en we zijn suuuuuper verwend!! Vandaag ook weer n drukke dag en morgen weer Sint bij mijn familie. Gezellig!!

Paragnost: dat is niet mijn ding. Ik ben Christelijk en daarbij matcht dat niet. Dit is alleen voor mijzelf hoor, als anderen zich hier wel fijn bij voelen of in geloven moeten ze dit zeker doen. Ieder zijn ding!!

Ff nieuwschierig: hoe heten jullie mopjes? Onze jongens heten Mees en Jip.

Fijn weekend!!

15. Mellle

Mellle Actief lid

26 jun 2012
    168
    0
    16
    GoedeMorgen.

Hier ook super verwend door de sint. Nu op naar de kerst, zal ook wel blij zijn als de drukte voorbij is.

Hier nog steeds op zoek naar mijn ei, hij is wel laat, of ik heb hem ook gemist. We wachten nog steeds maar af.

Kunnen er al een paar weer bijna testen?

Hier heten de kindjes b.ridget en f.inn, wij hadden ook eerst mees in ons hoofd. Leuke namen☺

Verder hier vandaag een rustig dagje.

16. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Wij hebbeen met 20weken afscheid moeten nemen van onze dochter. Ze had een open ruggetje en beginnent waterhoofdje. Het is idd moeilijk om het wel of niet te vermelden. Dacht hier kan ik dat wel zeggen. Ik ben trouwens 30 jaar

@ de andere meiden.
    Goedemorgen hopelijk heeft iedereen snel een positieve test in handen. Omdat ik mijncyclus niet weet had ik zaterdag een test gedaan. Heel stom eigenlijk want lag net 3 uurtjes in bed toen ik wakker werd en dacht dat het wel kon. Ik zag een heeel licht streepje. Heb daardoor niet goed meer kunnen slapen. Later die ochtend tegen 9uur weer een test gedaan maar denk niet dat ik het nog kon tekenen als ochtendurine. Weer een lichte test wel iets donkerder. Vooral nadat ze echt opgedroogt waren na een paar uur goed te zien. Gister weer een test gedaan ook weer licht positief. Kan het haast niet geloven in de eerste ronde. Morgenvroeg weer een test doen, heb nog 1 tesst over en dan hopen op een knal streep. Dan denk ik dat ik voor mijn NOD heb getest maar zeker.doe ik het natuurlijk niet...

17. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Goedemorgen allemaal!
    Allemaal het weekend weer doorgekomen?
    Hier wel, lekker rustig aan gedaan. Zoonlief hele weekend niet fit geweest, maar vandaag gelukkig fit genoeg om naar school te gaan.
    Sinterklaas was wel een groot succes, iedereen flink verwend.:D

@sumshine sorry, dan heb ik ze denk ik over het hoofd gezien. Zal het zo even aanvullen ;) inmiddels al een mooi (tuur)streepje?

@mdlm, kun je zo weer mooi gaan klussen :D Hier niet naar para geweest. M'n moeder gelooft er wel in, en ik sta er op zich wel open voor.

@bloem85 namen van m'n mopjes staan onderin ;)

@mellle misschien dat hij al is geweest? Hier nog rustig aan het wachten. Manlief neemt vanavond als het goed is testjes voor me mee, maar ik hoop dat ik mezelf kan inhouden. Moet nog 6 dagen wachten.

@kwebbel1984 bah dat is niet fijn :( met 20 weken echo ontdekt? Wel super van je tuurtest! Hopelijk blijft hij mooi oplopen!

Hier nog altijd kwaaltjes, wordt er gek van. Wil er helemaal niet aan denken. Waarom kan je lichaam zo gemeen zijn :x

18. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    @ MamaSamm

Ja ontdekt met de 20 weken echo. Ik was zwanger van een tweeling. Ik hoop dat de test morgen duidelijker is gewoon voor het gevoel zeg maar. Dan weet ik het echt zeker en dan de Gyn bellen. Hopelijk voor kerst nog een echo. Ben bang van niet maar hoop het toch. We willen het dan met kerst op een leuke manier vertellen tegen onze ouders en broer/zus

19. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    :(:( Hier helaas ook afwijking ontdekt met 20 weken echo. Ik kijk nu echt anders tegen die echo's aan. Maar het kwam ook echt totaal onverwacht! Nu had ik vanaf het begin het gevoel dit blijft niet. Maar km bleef uit, en Wij doen altijd al een vlokkentest omdat manlief een drager van verkeerd chromosoom is, maar daaruit kwam dat ons meisje enkel ook een drager was. Dus helemaal happy naar de echo en dan krijg je te horen dat het hartje niet juist is. En dan niet zeggen wat precies. Daarvoor moesten we naar het umcg. Het waren vreselijke weken, van veel onzekerheid en moeilijke keuzes. Maar dat hebben we achter ons, en ben gezegend met m'n twee gezonde kids. Hopelijk ook veel geluk bij de volgende.

Zou inderdaad leuk zijn als je het met kerst kunt vertellen, is wel een speciale manier! Zal voor je duimen ;)

20. Sjotefle

Sjotefle Actief lid

14 aug 2011
    301
    0
    0
    Fulltime huismama!
    Fryslan Boppe
    Zo ook wij hebben het weekend overleefd :D Kids zijn weer heerlijk verwend, gister druk geweest met de boom optuigen dus wij zitten helemaal al in de kerstsfeer. Vind ik altijd zo gezellig, dus kon gewoon niet meer wachten hihi.

Onze mopjes heten F.leur en J.asmijn, of ik kan eigenlijk beter zeggen boefjes ;)

@Kwebbel1984 Jeetje wat verschrikkelijk van je kindje...wel spannend nu dat je misschien alweer zwanger bent, duim voor je! Zal wel leuk zijn gelijk raak in de eerste ronde :D

@Mamasamm Wat vervelend van die kwaaltjes, maar wie weet heeft het toch een reden ;) Wanneer ga je testen?

Ik ben ook heel benieuwd, want als ik een regelmatige cyclus weer heb dan zou ik rond kerst weer ongi moeten worden, maar misschien ook wel niet en kan ik nog zwanger het jaar uit :D
    Maar goed over een paar weken zullen we het zien...nu gauw weer wat dingetjes doen hier, want moet nog heel wat opruimen. Fijne dag dames!

Deel Deze Pagina