@Mamasamm Ja je kijkt nu heel anders naar de echo's. Ik dacht bij de 20 weken echo ohh leuk we gaan kijken wat het word en dan word je.toch met je neus op de feiten gedrukt dat het echt geen pretecho is. Tegen ons werd gezegd dat ze dacht een open ruggetje en beginnent waterhoofdje te zien en werden door gestuurd naar het radboud. Daat werd het bevestigd. Meteen allerlei echo's en gesprekkenen het werd voor mijn gevoel steeds erger. Ons meisje had idd een open ruggetje en beginnent waterhoofdje en het zat zo hoog in dr rug dat ze nooit zou kunnen staan, lopen en zitten. Dat ze nooit zindelijk zou worden kon ik nog wel mee leven maar om je kind een leven te geven wasrin het alleen zou kunnen liggrn en dan nog niet weten eat het waterhoofdje precies zou zijn was voor ons het besluit om de zwangerschap voor haar af te breken. Ons moeilijkste besluit ooit. Nu begin ik het wel weer eng te vindenom zwanger te zijn. Een zorgeloze zwangerschap zal het wel niet worden. @ Sjotefle Het is idd spannend maar vind het ook best eng. De eerste 2 zwangerschappen was ik ook best snel zwanger. Van onze dochter in ronde 2 daarna na verwijderen spiraal zwanger in ronde 3 wat een vroege mk is geworden en een maand na de mk weer zwangrt. Maar in de eerste ronde zwanger had ik niet verwacht. Ik doe morgen nog een test en dan weet ik het zeker.
@kwebbel1984: Ooh wat gaaf spannend hoor maar er zal nu vast en zeker ook streepje staan hoor ! @all: Onze kindjes heten luna ( je zegt loena ) en mick! Zo sinterklaas is weer voorbij. Morgen zetten we de boom jullie? Hier gaan we weer aan de klus op het gemakje haha. Wat een ...... weer he bah. Echt weer voor een fleece kleed, koekjes, thee, stampot en een warme douche haha. @sjotefle: Grappig we lopen beetje gelijk ik heb ook mij nod rond kerst spannnnnnend. groetjes!
Jeetje kwebbel...dat moet een vreselijke keuze geweest zijn zeg! Onmenselijk! Hier niet direct ervaring met een 'minder goede' 20 wekenecho maar na de geboorte van de eerste wel. Onze oudste heeft een darmafwijking (stoma gehad, nu geen dikke darm meer) en bij de 2e moesten we voor extra echo's naar het ziekenhuis. Vond dat toch iedere keer weer extra spannend. Ik heb vandaag trouwens een test gedaan en er staat zowaar een streepje op. Binnen de 5 minuten en geen tuur! Foto is wel lastig. Doe morgen weer een test...ben benieuwd!! Ga maar uit van een valsstreepje! Ik zal het morgen laten weten! De kerstboom hebben we gister opgezet. Heerlijk vind ik dat! Die sfeer is super! Verder niet veel versieringen!
Jeeh! Waarschijnlijk al 2 zwanger het nieuwe jaar in, alvast een voorzichtige gefeliciteerd! Ik ga volgend weekend testen als de ongi er nog niet is, heb mijn ei idd gemist denk ik. Jeetje, wat erg om na 20 weken zoiets te moeten beslissen, maar je denkt toch idd in het belang van je kindje. Mijn stiefzusje is vorige week bevallen, te hoge bloeddruk, ingeleid. 5 weken te vroeg, maar alles is verder goed gelukkig. Nog leuke plannen deze week? Vrijdag kerstmarkt bij dochter op school, hopelijk niet zo koud, sta achter de kraam met drinken. Verder hebben wij afgelopen weekend bij onze toekomstige pup gekeken, met kerst halen we hem op. Fijne avond dames
Goedrmorgen dames, Nou vanmorgen weer een test gedaan en dit keer een goede streep. Niet zo dik als de controle streep maar wel een goede streep. Denk dat m8jn eisprong wat later is geweest maar de bevestiging is er. Kan het niet geloven in de eerste ronde. Vind het spannend maar ook wel een beetje eng. Na alles wat er met onze dochter is gebeurd en hoe gaat onze familie reageren. Straks de gyn bellen en dan wachten tot de eerste afspraak.
Woehoe kwebbel!! Gefeliciteerd!!! Hopelijk gaat het helemaal voorspoedig! Hier ook een paar testen gedaan. Vanochtend vroeg gedaan en toen was het weer echt turen, de hele ochtend niets gedronken en weer 2 testen gedaan (Kruidvat en een vergelijkbare) en zie hier het resultaat.... (wel erg licht, dus ben benieuwd of het oploopt, maar in ieder geval is het iets... haha)
❤ Mama overzicht November gaan voor 2e of 3e kindje ❤ Mdlm, 27 jaar, Zeeland, ronde 1 voor 3e kindje Bloem85, 29 jaar, Zuid-Holland, ronde 1 voor 3e kindje Sumshine, 31 Jaar, ?, ronde 2 voor 3e kindje Thea23, 29 jaar, ?, ronde ? voor 4e kindje Sjotefle, 25 jaar, Friesland, ronde 1 voor 3e kindje Mellle, 32 jaar, Drenthe, ronde 1 voor 3e kindje MamaSamm, 25 jaar, Drenthe, ronde 1 voor 3e kindje Blijevrouw21, 24 jaar, ?, ronde 1 voor 2e kindje Mamm86, 28 jaar, ?, ronde 1 voor 3e kindje Kwebbel1984, ? Jaar, ?, ronde 1voor 3e kindje Zwanger (1), ongesteld (2), MMM(0), Negatieve test (0), Twijfel/tuurtest (1)
Gefeliciteerd kwebbel!! Heb je op roz gezet! En spannend bloem! Hoop dat hij mooi zal oplopen. Hier zijn de testen in huis, maar doe m'n best om me in te houden. Het kan nmlk ook gewoon buikgriep zijn, gaat hier namelijk wel rond schijnt. ( opvallend altijd als ik zwanger wil worden)
MamaSamm, wanneer mag je testen??? Spannend!!! Goed dat je t lijstje hebt aangepast. Ik ben ook erg benieuwd.... we gaan het zien!!!
Jeeh. Gefeliciteerd dames. Ik snap er niks meer van, volgens mij word ik ongi, van het weekend nog rekbare slijm gehad, verder nog niet echt een ongi gevoel, wel een beetje zwaar gevoel onderin mn buik. Heb mijn ei ook niet gemerkt. Wel raar, 7 nov 2 dagen heel licht gevloeid en 20 nov ook 2 dagen heel licht, miss was dat een doorbraakbloeding? De 20e. We zullen het zien of het doorzet.
@ Bloem. Ik had ook bij de eerste test die ik deed een tuurstreepje. Denk dat mijn ei later is geweest dan ik dacht. 3 dagen later een veel duidelijker streep. Spannend hoor. Heb je een regelmatige cyclus? @ MamaSamm Bedankt. Ik heb vanmorgen met de gyn gebeld om een afspraak te maken. Word er gezegd dat ik eerst bij de ha een verwijsbrief moet halen. Dus de ha gebeld en dacht nou ik krijg wel een verwijs brief maar nee hoor zo makkelijk gaat dat niet. Had een nieuwe assistente en die zei dat ik of via de ha of verloskundige een verwijsbrief kon krijgen. Dus ik zei vanwege de vorige zwangerschap moet ik naar de gyn zegt ze doodleuk dat ik dan toch maar op spreekuur moet komen. Dus morgen maar weer naar de ha toe. Ik kan het trouwens nog steeds niet geloven dat het echt zo snel is gegaan. Denk dat de ha ook wel opkijkt als ze me ziet.
Wat een gedoe Kwebbel! Hoop dat je vandaag alles mooi kunt regelen Inderdaad snel, eerste ronde raak wie wil dat nou niet
Kwebbel, super joh!! Wat fijn! En Hopelijk een mooie echo met een kloppend hartje. Hier geen idee hoe het er voor staat. Ik heb vandaag een test gedaan en deze is erg licht...ik ga er vanuit dat het toch niets was. Mocht ik zaterdag nog niet ongesteld zijn dan doe ik dan nog een test. We gaan het zien!! Nog anderen een test gedaan?? Samm al stiekem ?
Wow dat is mooi op tijd kwebbel! Nee bloem, goed nieuws brengen hoor! En nee hier nog niet getest haha vind het wel moeilijk om morgen niet te testen.. Zit echt al van ah kan toch geen kwaad? Maar NEE probeer echt vrijdag pas (12dpo) Volgens manlief zag ik er vandaag groen uit.. Haha niet echt een zwangerschaps gloed waar je op hoopt
Goedemorgen dames, Ik voel me echt zwanger. En juist daarom durf ik ook niet te testen Ik ben al aantal dagen weeïg op de maag, en het neemt steeds bekendere vorm aan. Ik heb namelijk alle drie de zwangerschappen last van HG gehad. (Zware misselijkheid) Gelukkig elke zwangerschap steeds korter, maar wel elke keer heftiger. Maar heb het nog nooit voordat ik had getest gehad. Meestal begon het een beetje een week na positieve test. Maar daarentegen heb ik wel weer last van veel vocht daar beneden (sorry), wat ik meestal voor NOD heb. Zo dubbel allemaal. Ben zo bang voor een witte test! Wat houd m'n lichaam me dan voor de gek! Maar morgen toch echt een testje wagen.
Goedemorgen dames. Super kwebbel, net lekker voor de kerst nog. bloem? Hij loopt vast nog op, zal duimen. mamasam, morgen gewoon testen en hopen op een positieve test. Wij gaan ronde 2 in, ongi heeft doorgezet, cyclus wel mooi snel weer op de regel nu.