zo meiden, de kerstdagen weer overleefd? hier koorts tijden de kerstdagen maar voelde me niet echt ziek (nog niet trouwens) gek he? zal wel weer een of ander rotvirusje zijn, ben nog zo gevoelig...blehg! hebben jullie dat ook sinds de bevalling? dat je alle virussen oppikt ofzo? na de kerstdagen maar ff gelijk sportschool abbonement genomen, ik wil perse 20kg er af hebben dit jaar.! (ik kan het hebben, geloof me)
@Zonnestraal, koorts dat is niet fijn... hoop niet dat je ziek wordt! Ik had de vorige keer na de bevalling idd wel een mindere weerstand. En toen de kleine naar het kdv ging pikten we ieder virusje mee... kerstdgn waren leuk en relaxt. Heb sinds een paar dgn steeds meer last van gewrichtspijn.. polsen, vingers en ook wel knieen en schouders etc. Lees op t internet dat meer vrouwen daar last van hebben.. Verder een goede nacht gehad, gisteravond met de 2 meiden in bad geweest. om kwart voor 8 lagen ze er allebei in. om half 11 wakker gemaakt voor en fles en daarna piepte ze om 5 uur, half 6 en om half 7 flesje. En nu ligt ze weer te tukken. Ik ga naar de gyno voor de nacontrole. Fijne dag!
Hey dames, nog niet uitgebuikt? Kmis jullie updates hihi. Hier weinig nieuws. Hoort onrustige slaap incl een soort geschreeuw bij een sprongetje of kan dat ook door meer prikkels komen? Volgende week gaan we naar de fotograaf! Sas, alles goed bij de nacontrole? Mijn gyn. is gesloten maar kga begin van het jaar. Wat doen ze bij de nacontrole? Kijken ze ook inwendig? Vroeg ik me zo af. Hier zijn de nachten weer wat korter dan vorige week, maar mag nog niet klagen. Als ie om 23 of 24 of 1 gaat slapen, meldt ie zich toch redelijk standaard om 5... daarna weer tussen 9 en 10... Opzich ook prima. En ineens drinkt ie regelmatig 150/5 leeg... maak dus geeneens 120 flesjes meer hoewel er vandaag vaker wat over blijft dan gisteren. Alvast welterusten dames.
Hi dames! Ben weer boven water na deze natte kerst Maandag met I.ndra naar de osteopaat geweest. Ze heeft een blokkade in haar nekje en in haar heupjes. Hierdoor kreeg ze haar linkeroogje niet helemaal open, hapt ze moeilijker en slikt ze niet goed waardoor ze slecht boert en vaak de hik heeft. Aankomende maandag moeten we weer terug. Ze is de afgelopen twee nachten wel wat onrustiger geweest, maar ze krijgt haar linkeroogje nu wel weer goed open en heeft dus nu twee net zo'n grote oogjes. Manlief is hier flink ziek geweest, spugen en diarree. Hij heeft twee dagen amper gegeten.... Zoonlief zit nu ff beneden te drinken want die werd net gillend wakker, badend in het zweet. Gelukkig geen koorts, maar ook niet fit denk ik. I.ndra is ook al verkouden, dus hopelijk blijft het mij allemaal bespaard.... Ook hier weer meer onrustigere nachten, maar nog steeds niet om over te klagen. Behalve gisternacht, toen heeft ze van 23:00 tot 3:30 liggen huilen, krijsen en spoken. Welterusten dames!
Wat een heerlijke foto Amona! En met de fles, hier ook... Steeds vaker 150/5. Dan een paar flessen achter elkaar, dan weer een paar flessen minder. Is echt de overgang. Overdag maak ik wel gewoon 120 en mocht het nodig zijn nog 30 bij. Alleen het 's nachts doe ik dat niet. Heb geen zin om 2 keer uit bed te moeten En met de vraag of het van het sprongetje of indrukken/prikkels. Kan beide hoor. @ Stitch -> oei, ik duim mee dat het jou bespaart blijft. Je kan niet ziek worden Hier vannacht goed geslapen. Om 22:30 had hij de laatste fles, daarna melde hij zich pas om 04:45 uur! Daar was ik dus heel blij om!
hai meiden, nou hier de griep dus, alles doet zeer...pfff dat kan niet en al helemaal niet alweer! Vanacht was meneer ook al niet te vreden, hij kwam al om3u! pff dat zijn we niet meer gewend. En zit nu ook veel te jengelen, in de draagzak etc. ik hoop dat ik em niet heb aangestoken! pfff
nou dames... hier ook ziekeboeg hoor!!! Kick ging het 1e kerstdag helemaal niet!!! 2e kerstdag daarin tegen een heel rustig manneke.. maar helaas van korte duur. Vannacht kreeg hij koorts 38.5 en vanmorgen naar het zh geweest. Hij had allemaal bultjes in zijn gezicht, kon niet poepen, en had erg veel last van zijn maag.. waardoor we de huilsessie's kregen. Ook was hij alleen maar rustig bij mij verder kon hij zijn rust niet vinden. Vanaf vandaag moeten we andere voeding gaan gebruiken namelijk friso allergy care omdat de pepti waarschijnlijk niet afdoende is. Het rare was wel toen hij 1 fles op had meteen zijn broek vol poepte en nu dus rustig ligt te slapen. ohh mijn moederhart brak.. hij had echt zoveel pijn. K.ick huilde gewoon met tranen. zoo zielig... hopelijk gaat het nu de betere kant op. Manlief heeft vanaf nu 1 weekje vakantie... jiepie... gaan allemaal leuke dingen doen. Heb als verassing voor hem een horloge van guess gekocht (tiesto limited edition) en deze krijgt hij morgen. Hij was daar helemaal weg van maar weet niet dat hij deze krijgt hihi.. ben benieuwd naar zijn reactie... verder gaan we woensdag naar de efteling met ons peutertje!!! ook veel zin in..!! amona... wow wat een knapperd... mooie volle lippen zeg!!! ben er jaloers op. sum meis beterschap... en stitch jij ook voor je gezinnetje...! hopelijk heeft i.ndra iets aan de ostheopaat...
Ah Rensje, wat een heerlijke mannetjes!!!!!! Met recht je trots Jeetje wat moet je gebroken zijn geweest, emotioneel om dat te zien bij K.ick maar ook lichamelijk! Hopelijk helpt de andere voeding!!!! Zo zielig als je mannetje zoveel pijn heeft!! Ik heb echt zoveel respect voor jou en de andere dames waar het wel(eens) tegen zit... ik heb tot nu toe nog zo'n geluk gehad qua huilen of ziek zijn etc... ben k natuurlijk heel dankbaar voor zo'n tevreden mannetje, maar voel ook veel respect als ik jullie soms lees, echt petje af!!
Stitch neit ziek geworden hopelijk? Mini, dat was trouwens wel een goede nacht he! Hier meldt ie zich meestal om 5, kon het nu rekken tot kw. over 6 dmv speentje, maar daarna kwam ie om dezelfde tijd als normaal, dus geloof dat dit voorlopig zn ritme blijft. Hoop dat ie oudjaarsavond wel voor 12en al slaapt, zou handig zijn met wat afsteken haha maar dat kan ook om 1u dus dat scheelt
Heey meiden, Met Joris gaat t al stukken beter gelukkig. Nu alleen met mij veel minder. Heb inmiddels nog meer pijn. Gisteren familielid overleden pfff. Ik begin wat ziekjes te worden. Mega keellpijn en mega moe. Verder gaat het allemaal zn gangetje. Meiden die fotos spammen, mooie fotos, mooie kindjes. Heerlijk he al die moppies. Ik zal de mijne ook ff spammen. 2 fotos van de shoot
Biancah! Moooooi!!!! Amona, lieve woorden meis dank je!! Het gaat wel met mij, heb bij enzo nog erger gehad dus ben wel wat gewend! Maar om k.ick zo te zien breekt me wel!! Hopelijk slaat de voeding aan!!
Meen het hoor, want ik krijg het al benauwd als ik het lees dat ik zo'n onmacht voel van oh oh wat nu! Vind het heel knap. Is de angst dat het wordt zoals bij Enzo niet groter geworden? Oh jee Bianca niet ook nog ziek worden het was al zwaar genoeg met de pijn en verzorging... Hopelijk kun je wat rust pakken! Beterschap!
biancah wat n mooie fotos prachtig! rensje, prachtige kereltjes! echt !! Amona, je bent een lieverd! hier, nog niet fit helaas, maar shit happens... Ook zoonlief heeft een jengeldag..pff en dochterlief is ineens bang voor vuurwerk...ajaa...dus die geregeld hysterisch en dat terwijl de mama zich niet lekker voelt...Great! maar goed morgen weer een nieuwe dag he? haha
@Rensje ah wat naar joh! Ik hoop echt dat de nieuwe voeding goed doet. dames wat een prachtige foto's! @Biancah...whaha ik dacht ff huh!!! Een zw test?!? streepjes turen, mijn oude hobby Ik zie wel een heel licht lijntje maar het roze loopt ook wel door naar de controlestreep... twijfelgeval hoor vind ik. Overmorgen nog eens een. Is dit een kruidvat 2 voor 5 euro?