Goed van je meis!!! K.ick gaat het eigenlijk wel goed! Vannacht goed doorgeslapen in het zh. Hij reageert goed op de allergy care en op de nexium. Hij is pijnvrij nu. Gister de hele dag een big smile gekregen en kreeg er gewoon vlinders van haha!! Meis komt bij jou ook goed maar hou je gevoel vast en laat je niet afschepen hoor. Dikke knuffel Reageer straks effe meer!
Rensje wat fijn dat Kick nu goed reageert op de medicijnen en de voeding super! hopelijk mag hij gauw weer mee naar huis meis!
Meiden, ik wens jullie heeeeeeeel veeeeeel goeds voor dit nieuwe jaar! Vol lachjes, poepluiers, maar vooral gezondheid!! Rensje, wat fijn dat ie naar huis mag!!!! Mooie foto had je ook geplaatst zeg!!! Reageer later even meer!
Rensje, wat fijn! Wij hadden een heerlijk weekend in Limburg. M.ik heeft zich goed gedragen bij oma ondanks zijn ingreep in het ziekenhuis. Lekker kunnen shoppen! En daarna weer lekker kunnen knuffelen met het kleine schatje.
wat super Rensje, Fleur wat goed dat de ingreeep goed is gegaan en Mi.k daar weinig last van lijkt te hebben! super.
Hi dames, was k weer. Hoe is het met iedereen? Liefde hoe is het daar? En Fionn heb k ook al even niet gezien? Wiedeltje alles ok? Rensje, zijn jullie lekker thuis? Nu kun je genieten!! Wat fijn dat ie zo lacht! Hier zijn de lachjes er wel, maar héél schaars!! Miss zijn we gewoon niet zo grappig hahaha Zonnestraal en hoe zijn de nachten nu? En vooral blijven spammen hoor. zo'n knapperd ook! Wie zei dat, allemaal mooie beebs? Erg objectief ben k niet, maar ben het er helemaal mee eens zag eerder weleens niet zo'n mooie, maar hier nog geen 1 gespot Sumshine, respect hoor, sportschool nog voor 2013!! Ik wil ook weer gaan maar denk dat k even wacht, wil niet dat men denkt dat het goede voornemens zijn haha. Kmoet het wel goed plannen ergens 's morgens als man nog thuis is, maar soms slaap ik dan nog een ronde mee en mn slaap is me ook best dierbaar! Lastig dus! Heb niemand in de buurt waar ie ff heen kan. Is je dochtertje alweer opgeknapt? Isis, zit B.oris alweer beter in zn vel? Hij is al bijna 2 maanden, wat gaat het snel he? Terwijl de zwangerschap de laatste 2 maanden echt niet zo snel om gingen! Sas, hoe is het met jou en de meiden? En de nachten? Mijn schoonfamilie woont in Algerije, en vrij primitief, dus moet er nog even over nadenken en moeten er ook veel voor regelen dus even kijken hoe het loopt! Om een paspoort van de kleine te krijgen moet mn man zo gek veel papieren daar inleveren omdat hij schijnbaar nog niet is ingeschreven bij hun ambassade als woonachtig hier... wat een gedoe. Maar liever dat allemaal regelen dan met R.'s NL paspoort gaan en dat ie dan een visum moet terwijl hij ook de Algerijnse nationaliteit heeft, zo dubbel allemaal Heb adhv jouw verhaal met oud&nieuw en gisteren ook de kleine man wakker gemaakt voor de laatste fles, dus minder uren er tussen dan dat hij zou doen Met oud&nieuw rond 10en wakker, fles, toen badje, en om kw. over 11 was ie knock out en om 12u hebben we een telefoon in zn bedje gelegd (hebben geen babyphone) en mn man de headset in en zo hebben we ff wat afgestoken maar hij sliep overal doorheen. Kwartier later waren we weer binnen, maar dankzij de tel wel met een gerust hart buiten. Gisteren ook wakker gemaakt maar iets later allemaal. Miss doe k dat vanaf nu wel vaker of ga ik het over de dag heen ook iets vervroegen, want als k het niet doe, heeft R. soms maar 4 flessen (150/5 niet allemaal leeg) en dat vind k wat weinig. Hoewel ie qua ml volgens mij dan nog net genoeg krijgt. Of hij moet heel veel gram zijn aangekomen haha. Als ie lang slaapt hoor ik echt zijn buikje rommelen wanneer ie ervoor komt, best zielig vind ik dat haha. Mini, wat een prachtige foto zeg! En denk niet dat we zo dichtbij elkaar wonen hoor kbedoelde niet 'het' drielandenpunt, maar één, in dit geval: Duitsland, Lux en Frankrijk we wonen op een 2u rijden van Maastricht. Hoe is het nu met R.uben? Drinkt ie nog zo weinig? Bepaalde dingen die je schrijft doet R. ook... dacht dat ie overstrekt met zn hoofd naar achter, maar dat kan ie ook doen ivm fles/krampen etc? Heeft sinds kort ook heel klein beetje uitslag in zn gezicht, maar heb af en toe na het badderen zwitsal gesmeerd nu ff gestopt om te kijken of het daardoor kwam (hij kreeg immers ook uitslag door zwitsal billendoekjes), dus kweet het nog niet. Hij duikt soms ook in elkaar na/tijdens fles, als het tijd is om te boeren, soms heeft ie dan ook vrij snel wat veel gedronkenw aardoor het erger lijkt... weet dan dus niet of het gewoon lucht is waar ie last van heeft... Stitch hoe is het met de ziekenboeg, allemaal weer iets beter? Uitslapen tot kw. voor 9, das wel een heel fijne tijd!! Bianca, is de allergische reactie over? Sterkte voor de crematie, heftig begin van het nieuwe jaar zo. Hopelijk meer positiviteit de rest van 2013. Anna, fijn dat dat voor jullie werkt!! Fleur, heerlijk zo'n weekendje weg! Lijkt me ook wel wat hihi. Zijn door de operatie zijn voetjes nu 'klaar' of moeten die vaker geopereerd worden? Zo, dat was het geloof ik sorry als k iemand gemist heb. Sum veel plezier met de shoot! Dat pakje klinkt ideaal ervoor!! Wij gaan morgen ZO'n zin in.
Wat fijn dat kick naar huis mag zeg. Hoop dat het met alle beebs goed gaat. Hier heeft Joris flinke verkoudheid/griepje. Geen koorts gelukkig. Hij slaapt en huilt zielig en drinkt af en toe zn fles. Meer doet ie niet nu. Dokter geweest, maar alles klonk schoon en zag er verder goed uit. Moeten morgen op controle. Arm kindje. Kennis van mij haar dochter is op 29 novenmer geboren dus nu 4,5 week als ik goed reken. Die geeft haar baby al geprakte biscuit met lauwe thee. Dit mag toch nog lang niet? Ik had nmlk al gereageerd van zo daar begin je vroeg mee, krijgt ze geen last ervan. En kreeg daarna toch rotopmerkingen terug van, ze is gewoon gezond dus waarom niet. En vroeger hadden ze geen nutrilon. En vriendin van haar waar ik ruzie mee heb al tijdje begon meteen van laatbze maar kletsen, ze denken altijd alles beter te weten. Nou jullie snappen t... Nekharen overeind bij mij. Nu wil ik jullie mening, zouden jullie je baby die al geven zo vroeg? Wil nmlk weten of ik de enige ben die dstvraar vind.
Beterschap Sum... weer een weekje geduldig wachten dus lastig hè, maar ziek is ziek... Bianca, kzou het nooit doen zo vroeg! Tuurlijk heeft ze een punt met van dat hadden ze vroeger toch niet, maar bepaalde dingen zijn met bepaald inzicht/wetenschap niet voor niets veranderd denk ik dan. Kvond het al niet leuk dat manlief de kleine wat mee liet proeven min of meer aan zn lippen of echt het snoepje toen ie een werthers original in zn mond had... haha maar miss ben ik een muts, kan ook
Even snel; Rensje, wat super dat K.ick het zo super doet en naar huis mocht!! Genieten meid!! Hier de arts gebeld. Morgen afspraak bij het cb, hij komt dan ook naar het spreekuur als wij de afspraak hebben. Dus morgen meer duidelijkheid! Nu snel weer verder met Ruben...
wordt reflux vastgesteld aan de symptomen die je als mama opnoemt of heeft een arts nog meer in petto eigenlijk? Kan ie het zien ergens aan? haha vast een hele domme vraag
Even wat meer tijd, hij is in slaap gevallen. @ Amona -> ze kunnen het echt onderzoeken met testen. Maar hoe of wat geen idee. Hier was het al snel duidelijk. Ik noemde de klachten die Ruben had en tijdens het onderzoeken van Ruben zag hij het al. Flink herkauwen, vieze gezichten trekken, en veel slikken. Toen was het voor de arts ook meteen duidelijk. Nog een aanvulling op mijn vorige bericht. Ik moest vandaag voor mezelf naar de huisarts en toen ook overlegd met de huisarts. Bij onderzoeken van Ruben om te kijken of hij misschien ziek was, had hij ook gepoept (had de arts verschoond haha), dus ze zag gelijk hoe zijn ontlasting was. Ze zei ook gelijk dat als het aan haar lag ze nutramigen voor zou schrijven, maar als zij het doet komen de kosten voor ons. Terwijl als een kinderarts het doet de kosten vergoed worden. Dus hopelijk morgen meer nieuws over hoe en wat...
Nog meer zieke baby's? Joris is goed ziek (geen koorts gelukkig). Zwaar verkouden en daardoor erg huilerig. Hij slaapt heel veel en wil amper zn fles. Ben erg blij dat ie nu wat reserve heeft opgebouwd. Vandaag bij ha geweest en moeten morgen terug komen. Nou hoopte ik dat ik over zou slaan. Nou ik lig inmiddels ook ziek op bed. Manlief doet Joris verder verzorgen vanavond. Ziekenboeg hierzo dus.
biancah, vbeterschap! en ook voor de kleine man, sneu hoor! en over dat eten nou das echt not done nu al...Kind is net een maand oud! way to early!! dus ik snap je overdenkingen! Reflux± werd hier door de kinderarts vastgesteld toen ik er naar vroeg.
Dank je wel. Ja Joris is echt heel zielig. Hij is nooit zo huilerig als nu. Dit is anders dan normaal zeg maar. Ja ik vind t ook erg raar. Zegt ze gewoon van die Maria biscuit, zit haast niks in enz. Volgens mij zit er ook gewoon suiker en alles in. Arm kindje. e zei tegen mij, ieder kind is anders en t cb volgt ook maar wat richtlijnen. Nou ik kan nergens vinden op internet dat je een kind van een maand dat mag geven. Vanaf 4 maanden is t vroegste wat ik kan vinden.
is ook zo 4 maand en als je bij 3,5 maand doet is geen ramp maar eerder: dat kunnen die darmpjes nooit aan etc. Waarom doet ze het? wat is de achterliggende reden? en je zou er aan kunnen denken joris een zetpil te geven he? van 60 mg. (bij de apotheek te verkrijgen)
Omdat t goed voor t kindje zou zijn. En vroeger hadden ze geen nutrilon en deden ze t ook. En zij heeft een gezond kind en ieder kind is anders. Miss perfect he. Maar ben blij dat het niet aan mij ligt dat ik t raar vind dat ze dat zomaar doet. Kreeg nmlk niet echt leuke reactie van haar toen ik voorzichtig zei dat dat wel erg vroeg was en ik hoopte dat ze er geen last van zou krijgen.
Als eerste.... GELUKKIG NIEUWJAAR VOOR IEDEREEN, DAT WE MAAR VEEL MOGEN GENIETEN VAN ONZE PRACHTIGE WONDERTJES! @rensje, Jippie! K.ick is weer thuis! Lekker van genieten meid, en zo fijn dat de medicijnen werken. @sum, hoe is het met je dochter? Alweer wat opgeknapt? @amona, hoe gaat het? @biancah, jeetje wat erg van je vriendin en haar dochtertje! Vroeger deden ze dat misschien ook, maar tis niet voor niets veranderd.... Hopelijk krijgt haar dochter er geen last van. Vriendin van ons gaf haar zoontje van 4 maanden ook al schaal- en schelpdieren. Nou, dat hebben ze geweten.... Ventje was gaan spugen en flink aan de diarree. Hele nacht lopen krijsen. Boontje komt om zijn loontje @hier, manlief en zoonlief waren maandag weer beter. Dus toen besloot ik om ziek te worden. Keelpijn, verkouden en stemloos. Maandag nog 'gewoon' door gegaan met alle voorbereidingen en de oudjaarsavond. Nieuwjaarsdag heb ik in mijn bed doorgebracht met 39,7 koorts. Met paracetamol heb ik het gisteren getrokken om voor de kindjes te zorgen zodat manlief gewoon kon werken. Verder niet zo heel veel meegemaakt..... Fijne dag dames!
@biancah en stitch: beterschap! @amona, wat maak je er toch weer een hoop werk van om op iedereen te reageren! Hoe gaat het met jou? Voel je je goed? M.ik hoeft geen operatie meer. over twee weken gaat het gips eraf en dan moet hij 23 uur per dag een spalkje dragen. Twee schoentjes op een plankje. Na drie maanden hoeft hij dat dan alleen met slapen aan/om. Dat waarschijnlijk tot een jaar of vier.