Hier hebben we een shoot laten doen toen ik zwanger was, voor het geboorte kaartje en een newborn shoot!! Ben er erg blij mee! Normaal maak ik zelf ook altijd veel foto's
Dames, wat een mooie foto's zeg!!! Heeeeeeelll leuk om jullie beebjes te zien!! Van mij kunnen jullie niet genoeg beebjes-foto's spammen!! Hier qua voeding ook m'n eigen plan getrokken. Moest 20min de ene tiet en 5 min de andere. Nou dat lukt niet. B.eau propvol en misselijk. Dus als hij in slaapt valt en niet meer wilt, dan stop ik. Dus doe ik sinds de kraamzorg al weg is niet meer . En hij is aangekomen van 3740gr naar 4844gr, dus denk zomaar dat íe meer dan genoeg binnenkrijgt . Afgelopen nacht weinig geslapen, om de 2,5u kwam meneertje. Dussssssssss, vannacht de fles proberen . We gaan vanmiddag oefenen om 13.45u, niet dat we vannacht lopen te prutsen zeg maar . Krijgen beebjes 's nachts minder voeding met de fles???
Oh Coortje wat een prachtige foto's!! Kan me voorstellen dat je er super blij mee bent. Ze zijn echt prachtig! Mijn foto's gisteren gemaakt. Was een probeersel, maar meneertje is niet zo fotogeniek. Steeds de ogen wagenwijd open hihi! Er was toch ook iemand die een fotoshoot had met graffiti?? Wie was dat? Ben toch nog altijd nieuwsgierig naar het resultaat! Voeding? Hier drinkt Ruben ongeveer gemiddeld 100ml per 3/3,5 uur. 's Nachts komt hij maar 1 keer en drinkt dan 135ml. Hij slaapt vanaf de laatste voeding 5 uur, fles van 135ml en dan slaapt hij weer 5 uur.
wow wat een prachtige foto's dames! voeding, B.oris kan prima aangeven wanneer hij niet meer wil. Bij de bv biedt ik beide borsten aan, maar als hij niet meer wil, houdt ie toch wel zn lippen stijf op elkaar Flesvoeding drinkt ie wisselend tussen de 100 en 125cc. Daar slaapt ie 4 uur op. Verder gisteren niet zo slim geweest..m'n pink tussen de autodeur..auw..dat deed zeer. Vinger open en helemaal blauw Wist niet dat het ook zo lastig zou zijn met B.oris oppakken enzo.. hopelijk gauw weer over! Fijne dag dames!
Wow mini en coortje, wat een prachtige foto's, of beter gezegd: wat een schitterende babies!!! (en joris ook natuurlijk!). Heel mooi! Ik wil eigenlijk ook wel een new born shoot! man maar eens héél lief aan kijken 's Nachts drinkt R. vrijwel net zo goed als overdag. Soms slaapt ie wat, vaak is dat het verschoonmoment (tussendoor niet aan't eind) daarna drinkt ie dan vaak nog wat. Soms slaapt ie zo vast, zoals vanmorgen, toen dronk ie erg weinig, tussen 20 en 40, nmaar sliep zo vast dat ik opgehouden ben, samen weer slapen. Hij drinkt het overdag wel bij (als ze echt door gaan slapen drinkt ie immers ook niks...) en verbazingwekkend genoeg sliep ie er toch 3u op! Denk dat ie gemiddeld 100 drinkt nu, soms 80 soms 130 maar gemiddeld... Fijn weekend!
Mini, ik heb de shoot gehad met graffiti voor geboorte kaartje!! Zit nu op mob maar zal binnenkort wel effe laten zien. Net Brown fles gekregen van vriendin!! Ben benieuwd hoe dat gaat!! Amona ik heb trouwens Puck a baby inbakerslaapzak. En eerst deed ik het met hydrofiel luiers en dat ging ook goed!!
Oh ben benieuwd hoe dat gaat bevallen Rensje! En ook erg benieuwd naar je foto's! Was mij helemaal ontgaan! Hoe doe jij dat met hydrofiel luiers? Hier gisteren met een badcape want daar lag ie toch in... en sliep lang rustig! Pas op het eind had ie het voor elkaar gekregen zn armpjes eruit te krijgen, maar toen lekker laten liggen want het was bijna flestijd. Zit eindelijk op pc ipv tel, dus ga ff de link van mini bekijken. Man had R. een keer ingebakerd in het begin met verband, schijnt dat ze dat in zijn land allemaal zo doen, maar ik vond het er eerlijk gezegd zielig uit zien dus heb hem toen overtuigd dat R. rustig genoeg was dat ie het niet nodig had miss nu wel, maar vind verband nog steeds zielig eruit zien! Rensje, ben benieuwd hoe de fles je bevalt! Hier bevalt ie erg goed, veel minder gekreun!! Ik moet m wel vaker tussendoor laten boeren en dan rustig hem recht houden en later op mn borst/schouder, als dat te snel gaat vliegt alles eruit Hij drinkt veel sneller met die fles dus vandaar meer pauzes (denk k ). Geen ide of dit voor jou ook zo gaat zijn, maar dacht deel het even
Isis, gatver van je pink!!! Hier geoefend met de fles, ging prima!! Trots!!! 30cc laten drinken en verder over op de borst. Geen enkel probleem voor meneer . Dus vannacht beginnen met flesje, hopelijk laat hij er nu minimaal 4 uur tussen ipv 3 uur (of 2,5 ). PLEASE!! Hier ook de Dr. Brown fles, gaat 10x beter dan de difrax.
Wat fijn zonnestraal! Ben benieuwd hoe t gaat vannacht! Rensje, succes met de dr. Brown fles! Net even een trots momentje, de kleine man heeft 5,5 uur tussen de voedingen gelaten! Heb heerlijk de Sinterklaastaart voor morgen gemaakt
Das lang Isis, wat fijn! Hopelijk doet ie dat 's nachts ook Wiedeltje, was nog vergeten te reageren, maar wat fijn dat't allemaal zo goed gaat!! Geniet ervan!!! Vinden jullie ook dat't snel gaat? Nu al bang dat ie te snel groot wordt
Amona, ja dat hoop ik nou ook! Wat betreft het snel gaan, ben ik met je eens! je ziet de kleintjes gewoon ontwikkelen, wel superleuk!
@Isis wat vervelend van je pink! Klinkt pijnlijk hoor! leuk die newborn fotoshoot! Moet er maar eens tijd voor maken om thuis wat mooie foto's te maken! Flesvoeding, hier 7 flessen van 90 cc en 3 schepjes. Ze drinkt ze soms leeg en soms laat ze tussen de 10 en de 40 cc staan. We proberen in elk geval s avonds uit te komen op half 5 half 8 half 11. Ze meldt zich dan rond half 3 en weer tussen half 6 en half 7. hoe doen jullie dat overdag, wacht je altijd tot je kind zich meldt of stuur je overdag wel wat?
vandaag voor het eerst alleen met de 2 meiden met de auto op pad geweest. Mooie kerstmarkt in het tuincentrum. Was erg leuk om te doen en ging goed Wel moe hoor daarna! Verder nog de kerstboom opgezet, gezellig!!
Inderdaad ook superleuk, Isis! Sas, goed gedaan ,ik stuur overdag niet aan, wacht tot hij zich meldt. Maar daar zit inmiddels aardig regelmaat in. ,als ik op pad zou gaan, zou ik het misschien wel wat aansturen, ben veel thuis dus dan hoeft dat niet.
Leuk die shoots! Ik wil ook! Hier laat ik Joris ook gewoon zelf komen om de fles. En daar zit ook redelijke regelmaat in. Hij komt meestal om de 3,5 a 4 uur. Soms heeft ie een regeldag en maakt ie er een zooitje van. Maar dat merk ik altijd al snel genoeg. Ik maak flessen van 135 ml en zie wel hoe ver hij komt. (is dus 120 water en 4 scheppen)dit bevalt mij prima. Want eerst moest ik hem steeds wakker maken en dan dronk ie amper en had ik na een uur een zeurend kindje en dan moet je 2 uur gaan rekken. Dat gaat gewoon niet.
Wat een leuke foto's! Grappig om te lezen hoe iedereen het doet met voeden. Wij proberen de 3 - 3,5 uur aan te houden, maar meestal komt meneer zelf dan ook. Die tieten van mij schieten echt niet op.. er komt steeds minder uit. Dus automatisch moet hij wel flesvoeding en dat gaat prima. Als ik genoeg bij elkaar gesprokkeld heb met borstvoeding, dan krijgt hij dat.
Nou de fles ging erin, viel in slaap. Had nog 20cc over. Tot zover prima. En toen....krampen!! :x Dus nee, geen fijne nacht. B.eau moet waarschijnlijk wennen aan de voeding. Is natuurlijk zwaarder dan borstvoeding. Iemand tips?? Verder kwam hij na 3,5u. Dat maakt mij op zich niet uit want als m'n man flesje geeft dan kan ik evengoed doorslapen.
aaah zonnestraal, heb je hypo allergeen? die is nl het lichtste.. en tusendoor veel boeren met dr brown fles! en ik doe eerst infacol in zn mondje, en ook schepje abc door de voeding! dek rampen gaan hier beter, gelukkig. onze nacht was uper meiden! 22.15 laatste fles, toen werd ie om 3u wakker, even bij ons in bed gelegd: dat werd echter 5uur! om 5u de fles en toen sliep ie weer tot 8u en onze dochter dus ook! wouw, eindelijk beetje uitgerust. Hoop dat ie het vanacht weer gaat doen. Voeding: hier 150 ml 5 schepjes tussen de 4 a 5 uur.