November Mama's (15-30 Nov.)

Discussie in 'De mama's' gestart door Zonnestraal77, 6 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    nog ff, welk hema knuffeltje was het?

2. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Volgens mij die witte! Ik noem het altijd een konijn maar volgens mij moet het een hond voorstellen! Wit soort badstof!

3. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Oja nog effe snel! Ons manneke enzo heeft geen waterpokken maar dus gewoon roodvonk!!! Ti's wat hier... Is blijkbaar heel zeldzaam! Nu flinke AB kuur en dan moet het snel beter gaan!!

4. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    aah wat naar Rensje, jullie hebben ook wel pech zeg, die visieuze cirkel! snel lente en rust moet er komen! Knuffel.

5. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Rensje, het zit je echt niet mee meis!!! Hoest nu???

Dames, waar zijn jullie??? Hoest met de voedingen, slaapjes, sprongetjes, groeispurten, prikjes etc etc etc!!

Even weer spammen....tis een feestje om B.eau uit bed te halen :D

6. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Bijna 4 maanden...pffff wat gaat de tijd snel!!!

7. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    zonnestraal wat weer een prachtige foto's!

ik zal zo eens even bijlezen.

B.oris doet trouwens mee aan baby van de maand, willen jullie op hem stemmen? :)

8. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    sum, het gaat om deze. tutdoek - HEMA
    hoe gaat het nu met jou? alweer beter meis?

rensje, bah wat heb je toch steeds ook een pech! hoe gaat het nu met je mannetje? slaat de AB al een beetje aan?

zonnestraal, hoe voel jij je weer verder? helemaal weer fit? Inderdaad een genot om zo je mannetje uit bed te halen he?:) En hoe gaat het nu met B.eau na de osteopaat? Heb je het idee dat het geholpen heeft?

Stitch, wat balen van je bril..dat is ook niet netjes trouwens. Is het al hersteld? en wat leuk I.ndra haar eerste schoentjes aan! B.oris heeft gisteren ook voor het eerst schoentjes aan gehad..zo leuk!

hier, ziek :( al 3 dagen flinke keelpijn en koortsig..niks aan. Leef een beetje op paracetemol en strepfen. Gisteren zou ik moeten werken, zei m'n client een half uur van te voren af..voor niks naar m'n ouders gereden. Die zouden op B.oris passen. Dus maar samen met m'n moeder even de stad in geweest. Erg gezellig! Maar achteraf heb ik t geweten..'s avonds weer als een dweil op de bank. Dus vandaag maar even rustig aan!
    Met B.oris gaat alles goed :) Beetje snotterig, maar ligt nu heerlijk te kraaien in de box, hihi.

9. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Oh wat leuk Isis, ik ga meteen ff kijken en uiteraaaaaaarrrrd op B.oris stemmen!! :D

10. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Nou ik ben best ziek geweest, koorts is echt niet fijn!!! Maar nu aan de betere hand....weekje ziek gemeld. Nu alleen nog hoesten.
    Jij nu griep Isis!!! Niet leuk!!! :(

Osteopaat heeft zeker geholpen. Meneertje lag dus nooit op rechts, echt een voorkeurshouding naar links.
    Maar nu rolt hij alleen maar naar rechts.....bijna op z'n buik :D.
    Dit deed hij voorheen absoluut niet!!!
    Toch heeeeeeeeel apart dat hij dat sinds de osteopaat wel doet!!
    Sterker nog, hij doet nu niet anders :D.
    Osteopaat zei ook dat hij dit waarschijnlijk al langer wilde doen maar dit niet kon vanwege 'vastzittende/verkrampende' spieren of whatever.

Oh en voor keelpijn helpt neusspray heel goed. Ook al is je neus open, wel sprayen. Beterschap!!

11. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    oh, hij staat er nog niet tussen zie ik..zal zo wel komen :)

12. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Ik zocht me rot!!!;)

13. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Mja.. Geen idee hoe lang het duurt voor het erop staat? :(

14. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @isis wanneer heb je B.oris aangemeld voor die verkiezing? Als het vandaag pas was, staat hij er pas de volgende maand op....

Ik heb vandaag mijn gesprek gehad bij het Asiel, ik mag beginnen als medewerker nazorg. Op 16 april is er vergadering, vanaf dan kan ik beginnen. Kan gewoon op mijn eigen dorp de nazorg doen en sporadisch zal ik ook wat verder weg moeten. :D Staat weer netter op mijn cv ;)
    Morgen is hopelijk mijn nieuwe bril weer klaar... Bracht hem woensdag weer terug, dat grietje kijkt ernaar en zegt "o ja, dan zullen we een nieuwe bestellen" O JA?? Hij lag al apart toen ik hem dinsdag op ging halen, denk dat ze het zelf al wisten en dachten dat we het misschien niet zouden zien? ;)
    I.ndra is vanochtend weer goedgekeurd! 61 cm en 5830 gram. Keurig binnen de lijntjes :D Prikjes weer gehad :( Als we gaan overstappen op kv adviseerde hij om naarde huisarts te gaan voor een verwijzing naar de KA. Omschreven klachten leken inderdaad op een KMA. Wachten met bijvoeding tot minimaal 6 maanden, het liefst ook de volledige bv blijven geven tot 6 maanden.
    Voor J.ari hebben we vandaag van de huisarts een verwijzing gekregen om naar de reumatoloog te gaan voor zijn klachten. Waar we met manlief de deur hebben platgelopen om een verwijzing (andere HA) kregen we deze zonder slag of stoot. Maandag bellen voor een afspraak....

15. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Ah Stitch, vandaar.. Dan duurt het idd nog een maand.
    Fijn dat I.ndra weer goedgekeurd is! Hoe gaat het met de prikjes? En wil je over op Kv? Fijn dat deze HA tenminste een beetje meedenkt!

Ik zat trouwens paar dagen geleden te denken dat we alweer een behoorlijke tijd met elkaar praten, het is nu bijna een jaar geleden dat ik m'n eerste zwangerschapstest deed! Ik zie hier vaak allemaal mooie foto's van onze kindjes langskomen, maar ben eigenlijk ook best nieuwsgierig naar jullie!

16. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    ja bijzonder is dat he? 14 maart een jaar geleden had ik mijn positieve test...wat een opluichting en onwerkelijkheid ging er door me heen...hihi

17. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Isis, ja ik heb die nieuwsgierigheid ook hoor!!!

Jaaaaaaaaaaaaa alweer bijna een jaar geleden een positieve zwangerschapstest!!! Wat was ik gelukkig!! Ik had te vroeg getest namelijk 6 Maart ipv 8 Maart :D. Maar al duidelijk positief :D.
    Zo onwerkelijk dat EINDELIJK de ICSI-behandeling gelukt was!!
    En ik wist het, vandaar ik eerder testte....ik wist het gewoon!! :D

18. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    hahaha mijn positieve test was pas op 16 APRIL! hij was in maart negatief en had volgens bloedonderzoek van de huisarts geen eisprong gehad, haha nou 't is een mooi eitje wat uitgebroed is :D ik was in 1 klap 8+ weken en had paar dagen na test echo want die afspraak stond al bij gyn ivm geen ei... was die afspraak even leuker dan verwacht ;)

19. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    ik was die zondag naar concert van anouk geweest en ineens overviel de moeheid me echt vreselijk, ik kon niet meer auto rijden terug. dat moest man doen..Das niks voor mij en toch gingen er geen alarmbellen rinkelen. twee dagen ervoor vroeg een vriendin of ik zwnager was en vertelde ik nee, maar dat ik ebzig was met hormonen om zwanger te worden dusd at ze dat miss zag...
    we waren na de mk al meer dan een jaar bezig maar ik herkende t niet..ondanks dat ik twee keer eerder zwanger was, ikd urfde het gewoon niet te hopen, dat de hormonen aangeslagen waren en woensdagochtend werd ik wakker omdat ik moest plassen en nog niet ongesteld, dus ik dacht ik probeer t ff. man en dochter lagen nog in bed en ineens twee duidelijke streepjes...whaaaah! wat heb ik gegild! hihi

20. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Wat leuk al die verhalen :D.
    En iedereen weet het geloof ik nog goed....als de dag van gister!! :D

Deel Deze Pagina