November Mama's (15-30 Nov.)

Discussie in 'De mama's' gestart door Zonnestraal77, 6 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Ik weet het ook nog... Op dinsdag 13 maart was mijn NOD, maar in de week ervoor dacht ik al dat ik zwanger was. Het was een 'gevoel', manlief lachte me telkens uit. Op donderdag 8 maart werd een kennis van ons begraven, J.ari was ziek dus ik besloot thuis te blijven. Vlak voor manlief weg ging deed ik een test. Twee roze streepjes. Manlief geloofde hem niet, want de streepjes 'knalde' nog niet. Op maandag 12 maart, voor ik naar mijn werk ging een clear blue test gedaan met de aanduiding zwanger/niet zwanger. Manlief sliep nog, dus toen ik hem een kus gaf net voor ik de deur uitliep, drukte ik hem die test in zijn handen..... Hij is nog nooit zo snel wakker geworden :D

@isis, dan stem ik volgende maand op B.oris! ;) Ik ben ook wel benieuwd inderdaad naar de gezichten die bij de andere dames horen. Stiekem heb ik zelf toch al een beeld gevormd hoe jullie eruit zien, misschien klopt het wel voor geen meter :)

@zonnestraal weer helemaal opgeknapt?

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Oh hier weet ik het ook nog heel goed! Blijft je toch bij.

Bij de zwangerschapstest van de eerste weet ik het ook nog. Zit een leuk verhaal achter... Een vriendin van mij toen was overtijd, dus testen gehaald (2 in een doosje), maar ze durfde niet te testen, dus toen zei ik voor de grap; dan testen we toch samen? Ik bleek zwanger, zij niet. Zij was bezig, ik niet. Was dat even schrikken!! Een tijd daarna was haar relatie over. Maar wat nu wel leuk is nu, haar zoontje is van 8 oktober 2012. Dus 1 maand en 1 dag jonger dan Ruben! Dikke maatjes al :D

@ Stitch -> fijn dat I.dra goedgekeurd is! En ook heel fijn dat de arts zo meedacht. Alleen merk ik dat de meningen nog altijd wisselen door het land. Hier kregen we dus van de week te horen; wel of geen koemelkallergie, we mochten starten met bijvoeden...

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Nou dan bij deze;

156440_429405550474367_555181570_n.jpg

Foto is van 20 februari. Geen geweldige foto (Foto gemaakt via computerscherm), maar dit ben ik dus met ons kleine mannetje! Dan hoor ik graag van jullie wat voor voorstelling jullie bij mij hadden en of het klopt met het beeld ;)

4. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Wat leuk om te zien Mini!!! :D ik had niet zo'n duidelijk beeld van je gevormd!! Meer een karakterbeeld dus kan niet zeggen of het klopt, vind het leuk er nu een plaatje bij te hebben.
    En je zw. test van J.oris, helemaal geweldig haha! En wat is het verhaal bij R.uben?

5. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Wij waren woensdag bij de osteopaat trouwens, en hij heeft een blokkade in zn nek weggehaald, zei ie. Merk er nog weinig van, maar we gaan t merken.
    Ook dacht ie te voelen dat het fontenel bijna dicht zat al :( moeten we vd week dus ff de kinderarts naar laten kijken. Hebben hier ook een zalf voor meegekregen (om het soepel te houden), dus tweemaal dags zn koppie masseren met die zalf (vindt ie geen pretje).
    Verder slaapt ie nu ook erg goed, al had ik zelf het ritme liever iets later 's avonds end us later 's morgens (slaapt ca. van 19 tot 6). Soms wat voor 6 soms bijna 7, maar zo ongeveer dus. Overdag slaapt ie steeds minder (best lastig soms qua dingen doen hoor, heb het idee dat k hem soms zo in de steek laat als ie alweer in de box naar mij in de keuken zit te kijken ofzo ;) ).

6. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @mini ik had gedacht dat je donker haar zou hebben. Verder klopt het beeld wel met wat ik in gedachte had :D Zal eens kijken tussen de vakantie foto's of er nog een plaatje van me tussen zit wat ik hier kan showen... (Ben niet zo fotogeniek zullen we maar zeggen...;))

7. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Hmm k zie nu dat k eigenlijk geen foto's van mij met R. heb!! :$ waars. omdat k nog zo ontevreden ben hahaha.
    Heb wel deze van de fotoshoot, hebben jullie toch een idee!
    Hoewel sommigen van jullie me al in het andere topic gezien hadden ;)

8. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Laat m ook niet zo lang staan hoor :p

9. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    nou Amona, ik heb je gespot:p:p:p Ik had gedacht dat je kort haar zou hebben; hoe ik daar nou weer bij kom?!?!?:(

Ik zit al heel de avond in de foto's:( probeer een nieuwe wissellijst te vullen, maar mijn fotoprinter is wat 'verouderd' geloof ik... printer is niet compatible met windows 8, apple of ubuntu. :(Zit hier ook met een nieuwe laptop met windows 8, en dat is ook niet het meest ideale:(

10. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Wat leuk dit!!

Minimuisje, hoe lang ben jij? Want ik schat jou natuurlijk wat korter in ;). Had ook kort haar bij jou verwacht, why?! I don't know! ;)
    Maar errug leuke foto!! Leuke meid en knappe zoon!! :D

Amona, jij bent ook leuk!!! :D:D:D
    Had krullen bij jou verwacht en half lang haar.
    Dit lange haar is leuker hoor!!!

Wij :D:

11. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Grrr een fatsoenlijke foto van mezelf is moeilijk... Op veel vakantie foto's heb ik mijn bril niet op (en dan kijk ik me toch scheel:cool:) dus ik spam even een foto van Aruba 2012, met mijn reservebril, dus ook dit is geen schoonheidsplaatje:)

@zonnestraal, precies zoals ik me had voorgesteld, een spontaan en open gezicht:) Wat een mooi gezinnetje!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,7 KB
      Weergaven:
      8
  12. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Weet nu waar al die mooie babies vandaan komen ;)

Zonnestraal zo'n spontaniteit straalt eraf!
    Stitch leuk ook!! ben je nou blond of donker? in mijn hoofd had je donker haar hihi!

13. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hey meiden

wat een leuke fotos!!!!
    Zonnestraal je ziet er aardig uit zoals ik me verbeeld had.
    Minnie ik had je donkerder geschat.
    Amona jouw haar had ik korter geschat en met slag, ipv daarvan heb je echt prachtig stijl en vol haar! mooi hoor!
    Stitch, jou had ik donker geschat hihi.

Hier. Ik wil wel een foto plaatsen maar ik doe het toch niet, dit omdat ik het er niet zelf af kan halen en je wel d us op internet voor iedereen toegankelijk staat. Nu heb ik wel facebook, dus als je het leuk lijkt om vriendjes te worden, prive bericht dan even en dan wisselen we fb gegevens uit zodat we elkaar kunnen vinden en dan heb je een beeld van me, hahaha.

In t algemeen, blond, klein, en stevig. hahaha

14. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Zonnestraal -> ik ben net 1.65 'groot'. Dus niet heel groot hoop :D

En leuk om te lezen wat jullie van mij verwacht hadden...

@ Amona -> sjips, jouw foto gemist! Jammer!

@ Stitch -> gezellige foto zo! Lekker spontaan ziet het uit. En ik ben helemaal niet iemand die gezichten vormt bij de mensen.

Moet nu echt verder, Ruben huilt...

15. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Stitch, jij hebt een vrolijk mooi gezicht, dat had ik me ook voorgesteld bij jou!! Moet namelijk vaak lachen om jouw berichtjes :D. Mooi gezellig gezinnetje!!!

Sum ik stuur je pb'tje :D.

16. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    is goed zonnestraal!
    En gevonden Stitch, hihi.

17. Coortje

Coortje Niet meer actief

Wat leuk al jullie foto's!!! Erg leuk om te zien!!

Hier is het 16 maart dat ik een lichte positieve test in handen had. Op de dag dat mijn beste vriendinnetje beviel van haar 2e dochter! En wat was het spannend na 3 miskramen!!

Hier gaat alles goed! Maandag beginnen met werken zal erg wennen worden! Dinsdag weer naar het cb ben erg benieuwd.

Meneer hier krijgt nog 4 flessen, hij slaapt ongeveer van 18.30 tot 07.30/08.00 of soms nog later. Heerlijk. Volop genieten hier.

Hmm zal ik ook een foto plaatsen..

18. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    @Rensje, ach roodvonk...! Sterkte hoor!

leuk meiden de foto's! Amona helaas gemist..
    uploaden vanaf mobiel lukt nooit bij mij. :(

grappig die testverhalen! Bij mij, ik had een pregnylprik gehad, en daardoor worden je testen vals positief. Ik testte wel om te kijken wanneer de test weer wit zou zijn, zodat ik wist wanneer de pregnyl niet meer van invloed zou zijn. De tests werden lichter, maar na een aantal dagen werden ze weer iets dinkerder.... ooohhh wat was dat spannend!! Uiteindelijk 14 dgn na de prik movchyen we officieel testen en ja, duidelijk 2 streepjes! Her was echt geweldig dat een tweede keer mee te maken!

Meiden, hier nog 12 dagen en dan mogen we starten met hapjes en rijstebloem... De kleine dame kwijlt en stopt alles in haar mondje!

19. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    heee ben er ook weer eventjes.

heb sum, zonnestraal en biancah een priveberichtje gestuurd voor fb!! Amona, kun je ook geen fb aanmaken??
    zit er veel vaker op fb omdat dit gewoon makkelijker is.

Stitch jou had ik natuurlijk en helemaal bewondert op fb hahah!! Dus wist hoe je eruit zag.
    Verder meiden wat ontzettend leuke meiden!!!
    Zal ook wel eentje plaatsen.
    komt ie!!!

Bijgevoegde bestanden:

20. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Was wel toen k.ick geboren was!!!
    Dus was toto hahah...

verder hier de roodvonk onder controle, Enzo heeft meteen ab kuur gekregen en die slaat aan.
    Hij heeft nu nergens meer last van, alleen zijn beste vriendje waar hij vorige week maandag was spelen. Zit nu helemaal onder de rode uitslag en jawel hoooor Roodvonk.
    moet zeggen dat K.ick ook de laatste 2 dagen uit zijn hum is. En het maakt me meteen onzeker.
    Hij lacht veel minder, is een beetje chaggy lijkt het wel. Ook heeft hij weer wat krampjes na de fles. Wat ik niet gek vind want hij kan effe totaal niet geconcentreerd en ontspannen drinken.
    Hij gaat de hele tijd op de speen bijten en kijkt van links naar rechts. Als ik dus in een drukke kamer zit, drinkt hij echt niets...!!
    ook drinkt hij zijn flessen niet goed leeg.
    En spuugt meer, je zou bijna denken dat er weer een sprongetje aan komt!!
    voor iemand herkenbaar??

Verder inderdaad bijna 1 jaar geleden dat ik positief testten.
    Ik merkte het toen ik op concert van anouk op donderdag avond was. Wij hadden zit plekken en ik had zon last van mijn rug... dat ik dacht hmmmm zou wel eens zwanger kunnen zijn.
    En jawel hoor... hihi!!!

verder gister te horen gekregen dat mijn lieve vriendinnetje voor de 4e keer een miskraam heeft gehad. Ik vind het zo balen voor haar!!! En ik weet gewoon niet wat ik er nog op moet zeggen!!!

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina