Hoi Ploon, ja dat klopt! Grappig zeg! Jij hebt tijdens de zwangerschap toch nog wel meegeschreven of zat je bij het andere grote topic? we zullen vast niet helemaal weg gaan hoor hier. Had je graag mee willen schrijven?
Heel fijn die privé groep! Is idd wat makkelijker met typen ivm geen meelezers! Super dus Ik heb Isis dan ook een PB gestuurd!
@Isis; ik heb wel eens meegeschreven idd. Ook in het grote topic. Maar het ging allemaal zo snel, er werd zoveel geschreven dat ik het op een gegeven moment voor gezien heb gehouden. Ik vind het wel fijn om ervaringen uit te wisselen...
Spijtig dat deze november mama's nu ook al overgaan naar FB. Ik lees al met beide topics mee sinds maart vorig jaar, toen iedereen nog maar net z'n positieve test had, maar ik ben geen zo'n schrijver. Ik vond het altijd wel interessant om te lezen hoe het bij iedereen ging.
We blijven hier ook nog wel schrijven, maar waarschijnlijk stukken minder... Ervaringen uitwisselen blijft toch altijd fijn, vind ik persoonlijk. Dochterlief heeft nu een ontstoken oogje, denk ik. Ben het nu aan het schoonmaken met afgekoelde kamillethee, hopelijk is het morgen minder, anders nog ff naar de HA!
Wat leuk dat er mama's met dit forum meelezen . Ja we zullen hier blijven maar minder. Afgekoelde camillethee helpt bij ontstoken oogjes Stitch??? Weer wat geleerd .
whaaaaa ik wil ook facebooke! sorry ben even afwezig geweest! isis/zonnestraal of iemand??! stuur je ff een prive bericht met mijn facebook, voeg je me dan toe?
@zonnestraal, met die afgekoelde camillethee hou je het schoon en het werkt verzachtend. Met watjes in de thee dopen en dan van buiten naar binnen schoonmaken. Voor ieder oog een schoon watje. Als het morgen niet minder is, dan bel ik even naar de huisartsenpost...
borstvoeding schijnt ook wonderen te verrichten, weet alleen niet of dat ook voor ogen geldt zo moest ik dat in de navel doen toen navelstreng eraf gevallen was..en mijn man heeft't vroeger weleens bij oorpijn (ontsteking?) gehad... hier twee x ontstoken oogje gehad bij R, gekookt water of mineraalwater hielp hier vrij vlot.
@amona, borstvoeding? Hmmm daar had ik dan nog nooit van gehoord. Is R. zijn navel mooi genezen met de bv erin? Vind het wel een raar idee om t in het oogje te doen...
Miss kun je met google iets vinden of't ook in ogen "mag"? bij de navel en mans oor tvroeger hielp't heel snel!
Hallo! Ik zag al een aantal keer pap voorbij komen. Wij zijn net begonnen met de groente en fruit hapjes. We gebruiken altijd de drBrown fles en gisteren dacht ik eens de chicco fles van stal te halen. Arm kind! De melk kwam met zulke grote hoeveelheden naar binnen dat hij er zowat in stikte.
Goed Volgende maand mag waarschijnlijk zijn spalk eraf! Nou ja, voor 24 uur per dag dan. Hij moet het dan nog steeds wel om, maar dan alleen als hij moet slapen. Wel fijn hoor, want nu wil hij ook wel omrollen, maar dan zit er een spalk tussen zijn voeten dat hem dan tegenhoudt. Nu doen we hem soms even een paar minuten af (mag max een uur per dag) en dan gaan we lekker rollen en gek doen.