JEUJ!!! Ik ga nu alleen wel naar bed. Morgen ben ik hoop ik weer van de partij. Moet nog even kijken wanneer, want overdag werken en 's avonds naar mijn zusje. Die krijgt morgen haar bachelor-diploma uitgereikt. Slaap lekker meiden!
ik ga zo ook maar eens slapen, vandaag weer gewerkt voor het eerst vandaag en das best vermoeiend aangezien ik nog steeds niet helemaal beter ben. Vanavond 10 minuten gesprek gehad op het kdv over Milan, best grappig vind ik dat altijd. Nu waren er natuurlijk nog niet zoveel observatie momenten geweest aangezien hij nog niet zo oud is maar hij had bij alles netjes een ja staan waar het moest staan en verder deed hij het ook helemaal prima dus dik tevreden.
hey girls, ik heb jullie weer gevonden. hopelijk nu geen toestanden meer! helaas was in voor vandaag nog niet bij gelezen dus dan maar vanaf nu weer mee kletsen
geen idee want toen ik thuis kwam van het werk lag het er hier al uit dus als er vanochtend al iets is geschreven dan heb ik het niet gelezen
hele dag cursussen gehad dus een beetje gaar maar volgende week de bijna de hele week vrij alleen vrijdag werken. ( wel om een minder leuke reden. maandag wordt onze hond geopereerd aan een tumor, en gelijk gesteriliseerd.)
Hehe we zijn er weer! Gelukkig! Pamsie wat sneu voor je hond, sterkte! Hopelijk herstelt ie snel volgende week! Mermaid, jij gaat dus aan de taart vanavond Ingrid fijn dat het gesprek op het kdv goed was, lijkt me leuk te horen wat anderen over je kind zeggen Ik ben echt moe, Irem was om 5.30 uitgeslapen vanochtend pffff. En nu op het werk en echt 0,0 zin en moet nog zooooveel doen....daarom zit ik ook op ZP . Nog leuke plannen voor het weekend? Mijn man moet morgen werken tot 14.00 uur dus denk dat ik Irem even bij mijn moeder breng en even rustig boodschappen ga doen. En verder geen plannen maar het zou mooi weer worden dus hopelijk lekker veel buiten zijn.
Oh mijn foto doet het niet meer . Thuis maar even aanpassen. En 't is ook nog mijn oude handtekening, nou ja, komt thuis dan wel straks.
goedemorgen meiden, gister de hele dag niet op zp gekomen, het lukte niet, nu dus duidelijk waarom... hoe is het hier? gisteravond de eerste avond alleen met de kindjes, en het is helemaal goed gegaan, thijmen ging in 1x slapen, heerlijk! ben wel moe, maar dat ligt aan kasper haha, hij had nogal honger vannacht... hopelijk komende nacht beter. moet straks werken, dus ga nu zo eerst maar eens douchen (thijmen is bij de opvang, kasper ligt in bed) tot later!
hmm lees net dat er ook regeldagen zijn rond de 6 maanden... en hij probeert steeds te kruipen, dat zal er ook wel mee te maken hebben... nog meer bv mama's die weer een regelperiode hebben??
@tm: gefeliciteerd!! @ingrid: altijd leuk om te horen dat je kind het goed doet. @eylem: nog ff volhouden, en dan eindelijk lekker weekend
Goedemorgen! TM: gefeliciteerd!!! Eylem: suc6 op het werk Surf: goed dat het gelukt is met de jongens alleen! Hier gaat alles goed, woensdag bij de ka geweest en hij woog daar al 8200gr!! Moet losec ophogen en we gaan preventief an fysio beginnen.
TM Gefeliciteerd meid Zijn jullie getrouwd toen je zwanger was of wist je het toen nog niet? @surf, ja femke had het vorige week... duurde wel een paar dagen In principe hebben ze ook met een jaar nog een regelperiode alleen merk je daar niet zoveel van meestal.