November mama's 2010 - deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Coco, 30 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Wat is onze beeb koppig letterlijk en figuurlijk ;) ,
    op naar 19 november ter hopelijk laatste controle.
    Eerlijk ik dacht wel dat er geen opening zou zijn maar je hoopt toch ergens op:)

ff bijlezen heb men fotoalbum terug openbaar gezet zag dat er mensen mijn profiel bezochten die ik liever niet heb snuiten.

2. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Oei Lila, hoe bedoel je met koppig?
    Nog geen ontsluiting? :( gelukkig maar dat het voor sommigen echt heel snel kan komen he!
    En jij dus ook weeral 2 weken wachten... vind ik toch wel lang zo op het einde!

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik dacht dat bij een 2e kindje of meer natuurlijk de bmm niet helemaal goed dichtging en sowieso altijd een kleine opening is

4. Doobie

Doobie Actief lid

17 sep 2008
    422
    110
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    Betuwe
    @Fem: Gefeliciteerd met jullie zoontje Renzo!:D

@moedertjeB: Leuk stukkie hoor in de WJO..Heb het gelijk opgezocht toen ik hem binnnekreeg gister!

@Babyproject: Suc6!!!!!!!

@aapje79: Gelukkig geen blaasontsteking, dan maar hopen dat het snel doorzet!!

@star34: Heb inderdaad ook van die stijve vingers.. Doet bij jou het buigen ook zeer?

@wendy: Heb je uiteindelijk nog wat van dat grietje gehoord???

@gyn: Ik ben vorige week geweest en moet nu maandag terug. De afspraak daarna zit ook 2 weken tussen (lekker genederlandst)...

@'mannenverhalen': Hilarisch die verhalen over jullie kerels:D

@hier: redelijk geslapen, last van maagzuur:x Maar verder voel ik me goed.. Druktemakertje in mijn buik;) collega van me is gister bevallen van een jongen. Vanavond ga ik met buuf kijken naar buurman, die meespeelt in een musical. Erg grappig, ze hebben speciaal stoelen voor ons gereserveerd, zodat we gelijk wegkunnen, mocht het ineens (;)) beginnen..
    Hubbie heeft zoiets van: Nou begin maar zondag op maandagnacht, dan hoef ik 5 dagen niet te werken en kost het me niet m'n vrije weekend (werkt onregelmatig).. Die begint hem nu langzaamaan ook wel te knijpen..:p

En toen had ik niks meer te melden..:(

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    nou ik ga er eens vandoor..dochter is wakker en ik moet natuurlijk nog wat doen in huis

ik kom tussendoor nog wel spieken of er nieuws is van babyp!
    (maar dan moet eerst mijn gsm vol zijn)

doeiiiii

6. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Debby wat heerlijk dat het goed gaat met Owen! En wat een heerlijk mannetje om te zien.

Babyproject succes en zet m op.

Dacht even naar bed te gaan, maar mijn rug deed zeer en lag niet lekker dus er maar weer uit. Tygo slaapt mijn man is vrij dus lekker samen beneden. Mijn moeder komt zo even samen enveloppen schrijven en verder weinig plannen. Het is ook vies weer hier.

7. Lilalien

Mocht ik mensen vergeten zijn ofzo mijn excusses maar met een bende kippige kinderen en mijn eigen kop op hol ...grrrrrr

Ineke ,idd geen otnsluiting ,verweking of indaling en daarom vind ik het zo raar dat mijn buik niet meer dik staat.
    De baby was wel weer goed bijgekomen zag ik aan't hoofd en hartje sloeg goed ,de rest wilde de gynè niet meer laten zien ,wel uitstrijkje strept.B genomen en geen monitoring.
    Vond hem best koel vandaag ,zei dat het me niet ging en direct erna dat mijn bloed van vorige keer in orde was.Betalen en tot over 2 weken ;):(

Liesje ,hier 3e maar nog niets helaas.

Luukske ,laat je nog maar eens verwennen door de kapper ,hier gisteren geweest ,doet deugd!

Babyp. MEISJE JE HEBT JE KLEINTJE WELDRA !!!

Lief mooie buik ja en groot!

Debby ,jij ook beterschap ,mijn vriendin heeft idem als u en op 6 weken beide polsen laten herstellen.
    En spam maar wat een moppies ,allemaal zo'n mooi bolle wangskes :D

bij nr.1 waren we naar CSI Miami aan't zien ,nja manlief wilde de serie uitkijken daarna mochten we vertrekken naar't zh ;)

bij nr.2 hadden we ons nog lekker gedouched ,mijn ouders opgebeld om zoon op te halen,verliep rustiger en doordachter dat wel haha.

Nu uit de sofa rollen en opruimen ,het is zo mieserig weertje en donker slaat echt in op je gemoed moet ik zeggen 8)

8. Doobie

Doobie Actief lid

17 sep 2008
    422
    110
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    Betuwe
    He gats, ik krijg me toch ineens buikpijn:x

9. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Doobie gewoon buikpijn?

10. Doobie

Doobie Actief lid

17 sep 2008
    422
    110
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    Betuwe
    #2010 Doobie, 5 nov 2010
    Laatst bewerkt: 5 nov 2010
    mja beetje vervelend gevoel.. Kan het niet plaatsen.. maar aan de voorgaande beschrijvingen te lezen, geen weeen..

alhoewel.. ff aankijken maar

11. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    @ Doobie: vooral als ik wakker wordt kan ik ze bijna niet buigen en is ook best pijnlijk.... hoe verder de dag voorderd gaat het wel beter.... maar blijven dikker! ( in de óchtend zijn het net rookworsten zo dik):$

12. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    :) Moest lachen met je man Lila, lijkt me ook niet echt iemand die in volle paniek schiet he! Is wel goed zo want dan blijf je zelf ook kalm he!
    Wel vervelend dat je gyn niet meegaander was... maar hier vorige keer zelfs geen echo meer op 36w en geen monitor... ben benieuws of we dinsdag op 38w ook alleen maar opening, bloeddruk en hartslag gaan controleren want dat is toch telkens teleurstellend he!
    Nu hopen op een goede uitslag uitstrijkje he!

13. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    babyp: ooo meid....nog 7 te gaan!!! ZET M OP!!!!!!

debby: leuke traktatie;s! en wat fijn dat Owen t zo goed doet! GO OWEN!!!!! en wat een heerlijke foto! echt een bolletje!LIEF!
    vervelend van jezelf allemaal....hopelijk is t snel allemaal over!

luukske: kan je ook niet vragen of ze even willen kijken? wie weet zet t dit wknd wel door!
    ja, mn weekboodschappen zijn binnen....en wat een bekijks weer;) was wel ff zwaar....toch anders dan die paar schapjes die ik afgelopen week deed....

doobie: veel plezier vanavond.....o buikpijn...mm gaat t dan niet door vanavond?;)

14. Doobie

Doobie Actief lid

17 sep 2008
    422
    110
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    Betuwe
    @peertje: alleen met een hele goeie reden;)

15. Doobie

Doobie Actief lid

17 sep 2008
    422
    110
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    Betuwe
    Nou ladies, t is rustig... Ik ga off, heb ineens ontzettende zin in appelmoes..

Tot laterrzzz!!

16. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Debby; mooi dat het de goede kant op gaat met Owen.

Babyproject; you go girl!

17. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Rustig hier dames,

Doobie fijn dat het over is of het hadden weeen moeten zijn dan moeten ze natuurlijk wel doorzetten.

Zo de enveloppen zijn geschreven, de wc is klaar dus nu is echt alles gedaan. Mijn man is even boodschappen aan het doen en straks lekker een patatje eten mmmmm

18. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Debby: Leuke traktaties en een erg leuke foto van Owen. Wat een mooi manneke!

19. Lilalien

Ineke ,klopt het was ook geen echo om u tegen te zeggen enkel hartcontrole en of de baby was ingedaald.

Moet wel zeggen dat na dat uitstrijkje ik toch iets vervelends voel.
    Hoop enkel NIET dat deze baby idem aard als de grote zus ,
    hoog blijft zitten want dan zal het weer zo'n leuke en aangename inleiding worden en zou echt natuurlijk eens willen voor de misschien laatste keer :)

Doobie ,hier lusten ze ook allemaal graag appelmoes.

Ik eet ook redelijk en toch weer -0,5 kg ach nog even denk ik dan ,
    maar even is nog lang ,zeker als je die mooie spamfotootjes ziet van de ukjes hier :D;)

20. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hier is niet zo veel geschreven.... uhm...

appelmoes... kreeg ik vanmiddag ineens ook zo'n zin in! (voor bij de bamihapjes.. :) )

vriendin.... die heeft vanmiddag nog een mail gestuurd dat ze het niet zo bedoeld had en er niet bij stil had gestaan dat het zo over zou kunnen komen en dat ze voortaan beter op zou letten wat/hoe ze zou mailen.... was wel beetje kort mailtje.. maar ja... misschien had ze weinig tijd of iets met d'r moeder, die ligt in het zh. ik doe het er maar mee.

Deel Deze Pagina