November mama's 2010 - deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Coco, 30 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ik heb ook veeeel last van jeuk op mn buik... :( heel vervelend
    heb ook zwitsel mama voor buik (en ook die voor borsten) maar smeer bijna nooit...

2. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    die zwitsal mama vond ik zoo stinken in het begin. Had toen echt een afkeer voor geuren, en kon daar zooo misselijk van worden.
    lijkt alweer zo lang geleden, het begin van de zwangerschap...

3. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    hoeveel beebjes zouden er dit weekend geboren worden?....zucht en staart voor zich uit....:)

4. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Ik hoop niet morgen te bevallen...is Denise jarig..
    maar als het komt ben ik wel erg blij, want ben het wel een beetje zat!

5. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ik staar met je mee.... :)

6. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oe jullie beginnen over jeuk...heb ik dit keer helemaal geen last van. Terwijl ik bij de tweede enorme jeuk op mijn benen had. Talkpoeder wil ook wel eens helpen.

Denk toch echt dat babyproject al bevallen is hoor, spannend;)

7. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Tjilpje: denk het ook!! ben zo benieuwd

8. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @wendy, wil proberen toch nog naar de kapper te gaan, maar alleen wanneer....

@jootje, zou voor Denise idd niet echt leuk zijn, maar als het zo is, is het zo....hier is Luka woensdag jarig, hoop dat de beeb dan al daar is, of iig die dag blijft zitten....

@jeukende buik, geen last van....ook geen striemen....heb er een paar onder het litteken van de KS...die zijn nog van Luka....

@babyproject, denk idd ook dat die nu wel mama is....

@all, vanmiddag tijdje in het ZH geweest, CTG en bloeddruk controle, daarna toch nog bloedcontrole en een echo gehad ter controle van vruchtwater, en beweeglijkheid beeb....dit was vandaag namelijk iets minder duidelijk en minder vaak....
    beeb is nu wel ingedaald, dus het heeft maandag iig wel iets gedaan....moet morgen ook weer terug voor het CTG, en maandag wordt dan gekeken naar de ontsluiting....heb het idee dat er wel iets bezig is, veel harde buiken, en echt druk beneden....

@eten, heb vanaaf lekker frietjes gehaald....lekker!!

9. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    @Tjilpje: ik wil ontzettend graag thuis bevallen, maar ik moet naar het ziekenhuis vanwege mijn trage schildklier die tijdens deze zwangerschap pas ontdekt is...
    Bij Annabel ben ik thuis begonnen, maar die is uiteindelijk in het ziekenhuis geboren, omdat het hartje telkens dipte bij een perswee en omdat de bevalling erg snel verliep. Ik kan je zeggen, persweeen wegzuchten in een ambulance = niet leuk!
    Evelien is gewoon thuis geboren. Als de 4e-jaars staigiaire er alleen voor had gestaan, had ze me nog wel naar het ziekenhuis gestuurd om de scheur te laten hechten. Gelukkig kon de vlos dat bij ons thuis. Pfieuw...

@babyproject: wauwie, dat je ons tijdens je bevalling op de hoogte houdt! Zet hem op meid!

@MrsNuke: wat leuk, een gipsafdruk van je buik! Waarom doe je je borsten er niet bij?

@jeuk: jeukende buik heb ik gelukkig geen last van. Wel ontzettend jeukende onderbenen. Droge huid in combinatie met vocht vast houden vindt mijn velletje niet zo leuk. Helemaal niet met dit weer. Dus smeren, smeren, smeren... Babyolie na het douchen (niet eerst afdrogen) werkt bij mij nog het beste.

@striae: oeh, ik heb gisteren mijn allereerste ieniemienie-streepje ontdekt op de onderkant van mijn buik. Ik zag in de spiegel een vuiltje, maar kreeg het er niet afgepoetst! Hihi... Ach, als dat alles is na drie zwangerschappen! Sorry voor de meiden met zebraprintjes... Ik heb het ook gezien bij schoonzus, echt megabalen!

10. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nelly ja 1 striempje is niet zo erg.....dit is mijn derde zwangerschap nog geen striem te zien, maar houd mijn buik nu wel angstvallig in de gaten. Ben nu al zover. Zou toch zonde zijn als ze er nu spontaan nog zouden komen.

Jij hebt ook al twee meiden leuk!!:D

11. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Dromen jullie ook zoveel?
    Ik word er echt simpel van. Vannacht ging het nergens over. 't Ging over een slakachtig ruimtewezentje in onze badkuip. Zooooooo wazig!

12. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    Ben ook erg benieuwd of babyp al is bevallen!! wachten met smart...:D

13. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    @Tjilpje: jij hebt ook twee meiden? Hoe oud zijn ze? Of had ik dat al eerder gevraagd... D'r wordt zoveel gekletst hier en ik ben vast niet de enige met zwangerschapsdementie als excuus! Hihi...

14. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
  15. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    moet eerlijk zeggen dat ik daar (nog) geen last van heb....

16. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    pfffff wat kan wachten lang duren zeg...
    BabyP waar blijft jouw nieuws nou??

17. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nelly ja maar wel met een beetje meer leeftijdsverschil.

Ik heb er 1tje uit 2002 en 2006;)

18. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ik droom ook best veel maar heeft geloof ik wel altijd iets met de baby te maken.. soms leuk soms helemaaaaal niet leuk..

19. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)

das toch ook leuk??
    ken iemand met 2 meiden met een leeftijdsverchil van een jaar of 8 maar die zijn zoooo leuk samen!

20. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    mooie buik zag ik voorbij komen...heb er geen donkere streep over lopen...alleen maar striemen ;)

Haha, grappige droom...beestje in je badkuip.
    De laatste tijd droom ik weinig. Heb het wel veel meer gehad. maar eigenlijk altijd wel baby gebonden geloof ik.

Deel Deze Pagina