November mama's 2010 - deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Coco, 30 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Babyproject: Yeahhhhhhhhhhhhhh! gefeliciteerd met je dochter!

Knuffie :) .

2. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    morgen (kan nog net)

BabyP: je hebt ons wel in spanning gehouden hoor!! Van harte met de geboorte van Jennifer. Prachtige naam!

Meld me weer met BIB.
    Rot nacht achter de rug. Voelde me niet lekker, was misselijk, last van buik en trillerig.
    Ben volgens mij wel een deel van slijmprop verloren vanmorgen.

Bedankt voor jullie felicitaties! :) lief van jullie.

3. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    sterkte meid.....:(

4. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    nou meid...straks ga je nog bevallen vandaag! sterkte!

5. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    Proficiat BabyProject!!!

Meld me nog even met BIb. Ik word wat pessimistisch de laatste tijd. Eerder dacht ik te vroeg te bevallen (kindje liep 3 weken voor , loopt nu nog een week voor) en nu denk ik voortdurend over tijd te gaan. Mama beviel 2 dagen na het verliezen van de slijmprop... dus dacht dat het bij mij ook zo kon zijn... dat zou vannacht moeten geweest zijn. Die baby zal er niet uit willen bij mij...

6. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

@gipsbuik: nog even geduld dames heb net nog even hier en daar verstevingt en hij ligt nu weer te drogen :D echt de hele badkamer zit onder het gips:$:) oeps :D voelde me net weer een klein kind hahaha.
    daarna ga ik hem nog mozaieken met glas en dan mogen jullie hem zien oke? ziet er wel raar uit hehehe ik zag un echt dat me tieten steunen op mijn buik hoe moet dat als die straks weg is:$ ai ai daar moet ik denk nog maar even niet aan gaan denken!

ga zo even boodschapjes halen kwam er gister achter dat we helemaal geen vuilniszakken meer hadden was dus maar goed dat ik niet was gaan bevallen vanacht :D

7. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    mrsNuke: ben benieuwd naar je gipsbuik! :)
    veel plezier met plakken en verfraaien ervan :)

8. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Babyproject; van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje!!! Geniet er van!

Fem; weer lekker thuis meid, geniet er van!

Jootje; van harte gefeliciteerd met Denise!

Moontje; heel veel sterkte vandaag...

Mrsnuke; hoop dat je niet te lang meer hoeft. Leuk dat je toch nog een gipsbuik hebt kunnen maken!

Mannetjes; volgens mij hebben jullie mannetjes last van de hormonen meiden.. Hoop voor jullie dat het snel over gaat!

Hier; denk niet dat ik dit weekend veel online ben, dus niet schrikken!! Maandag ben ik er sowieso weer, kom misschien zo nu en dan wel even bijlezen. Wil nu echt nog even genieten van HOPELIJK het laatste weekend met ons drietjes.

Fijne dag allemaal!

9. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    nony: dank je... nu istie weg maar de afgelopen 2 uur (vlak na mn vorige post) istie toch bijgedraait, heeft ie excuus gemaakt en issie de hele tijd lief geweest... gelukkig! .. fijn dat jij nog fflekker kunt rusten ook vandaag.. ;)

Jootje: gefeliciteerd met Denise!!! :) :)

lila: ook al zo'n makkelijke man dus.. :( *knuf*

moontje: ik zag het vanochtend op hyves staan meis.. heel veel sterkte... *knuffel!!*

tjilpje: bedankt voor je buddybericht over BP!!!! (en al helemaal op dat tijdstip!)

mrsnuke: veel plezier nog met je gipsbuik beplakken enzo.. enneh.. als je dat doet.. hou er rekening mee dat hij weer een beetje 'slap' wordt door de lijm en als je nog gaat voegen is het nog veel erger; mijn tip: niet voegen! ik vond hem zonder voegsel net zo mooi en door het voegen (meestal poeder + water) raakt hij heel veel stevigheid kwijt en brokkelt er veel af... :(

kitty: bedankt voor het waarschuwen! fijn weekend!

hier: veel buikpijn en weeen, ook diarree... en veel het zuur en braakneigingen. heb niet eens meer zin om te eten :( (en dat is toch heel wat voor mijn doen deze dagen) ... benieuwd hoe ik DIT weekend weer door moet komen... enneh. :( heb zo'n zin in een sigaret de laatste dagen.. :( bah. maar doe het niet hoor!!!

10. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Lilalien dikke knuffel!

Moontje moeilijke dag vandaag voor jullie, sterkte!

Wendy jeetje voel je je weer zo beroerd, vind het al knap hoelang je het volhoud meid! Dikke knuffel!

ipv dat ik last heb van nesteldrang heeft mijn man het denk ik, was vanmorgen alles aan het opruimen onder de carport en spullen naar de stort gebracht. Net toch maar eens even met hem tussen de lakens gekropen wie weet levert het wat op. Nu lekker samen een tosti eten en even op de bank hangen en hier natuurlijk.

11. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ik heb nog toestemming gekregen om vanmiddag in mn uppie wat boodschappen te doen (alleen het hoognodige, hij is toch wel bezorgd om me...;))

dus ga vanmiddag maar eens ff lekker op pad..
    misschien zie ik ook nog wel ergens wat leuks voor mezelf of de beeb.. :):):)

12. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik lees net op Hyves dat Sensee vandaag naar huis mag. Erg fijn voor haar! Ik hoop dat ze niet teveel last van de wond heeft.

13. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hey meiden: in het 'nieuwsgastenboek kwam ik nog een nieuwtje tegen:

Hallo meiden,

Bij deze wil ik jullie even vertellen dat wij op 4 november de trotse ouders zijn geworden van onze dochter Tatum Chloé.
    Ze is met een enorme spoedbevalling van 3.5 uur ter wereld gekomen in het ziekenhuis.Om 23.30 begonnen de weeen en om 03.11 is ze geboren. Mocht de volgende ochtend al weer naar huis.Alles gaat hier goed.

Gr paint.

14. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Jaaaaah, babynieuws!!!

@Babyproject: GEFELICITEERD met de geboorte van jullie dochter Jennifer!
    Mooie naam, een van mijn favorieten van mijn man...
    Wat een flinke meid zeg! Poeh, toch een heftige bevalling geweest. Rust lekker uit en geniet van jullie nieuwe gezinnetje.

@Fem: heerlijke up. Fijn om te lezen dat Renzo het goed doet. Inderdaad, je vergeet snel dingen van de eerste bevalling. Ik had dat ook met de nachtvoedingen, die had ik op een of andere manier helemaal uit mijn geheugen gewist... Geniet lekker van jullie Renzo!

@jootje: gefeliciteerd met de verjaardag van Denise!

Hm. Hier en daar wat strubbelingen met de mannen... Dikke knuf meiden!

Pff... Zit krap in mijn tijd om bij te lezen. Moet nog boodschappen doen en 't huis een beetje aan kant maken, want we krijgen rond half vier bezoek.
    Lees vanavond wel weer bij vanaf pagina 221.

Doei!

15. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Paint, van harte gefeliciteerd met jullie meisje!!!!!
    geniet van elkaar enneh.. ik vind het een hele mooie naam!!!

16. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Haha, die ene pagina kan ik ook nog wel bijlezen...

@MrsNuke: heerlijk aan de knutsel geweest met je gipsbuik! Klinkt erg leuk wat je ermee van plan bent.

Dikke knuffel voor de beroerde meiden...

@paint: GEFELICITEERD met de geboorte van jullie dochter Tatum!

Onze oudste staat al een poosje aan mijn mouw te trekken, want ze wil zelf een winkelwagentje duwen.
    Doei!

17. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    tis hier wel tam vandaag zeg... zeker weekend??
    zal blij zijn alst maandag is.. ;)

18. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Gefeliciteerd Paint!!!!

19. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @paint gefeliciteerd met jullie dochter!!

@all, vanochtend voor CTG geweest, ze wilden eerst dat ik morgen ook weer zou komen, maar heb morgen "verlof" haha....heb wel flinke harde buiken gehad, maar verder niks nieuws....komende maandag dus ook opnieuw toucheren, dus hopelijk gewoon wat ontsluiting....

ben nog bij de prenatal geweest, ballonnen etc gehaald, en een plastic boxkleed voor onder mijn eigen gemaakte boxkleed, dit valt namelijk toch iets dunner uit dan verwacht. heb natuurlijk ook mijn dikke koeka boxkleed, maar dan heb ik verschoning....

ga nu nog even met Luka kijken voor de tractatie voor zijn verjaardag....want wie weet kan ik dat na maandag niet meer doen, haha....

20. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    @paint:Gefeliciteerd met jullie dochter Tatum!

Deel Deze Pagina