Ow Wendy ,hier is het protocol zowieso naar het zh gaan indien : -vruchtwater breekt -bloedverlies in welke mate dan ook -weeën die regelmatig komen. Had ook gevraagd of rondlopen met gebroken vliezen kwaad kon en de gynècoloog zie me toch dat hij liever had van niet je weet immers nooit wat er 'mis' kan lopen. Maar hier denk ik niet dat het weer leuk spontaan zal komen,begin meer en meer te denken dat ik 20 november zonder slag of stoot zal halen
Wendy ben je al weg of jezelf even klaar aan het maken..... Iedereen is aan het genieten van een rustige zaterdagavond of zijn er veel aan het puffen...
Ik heb geeen idee meer! Ik heb de hele dag al een zeurend gevoel in mijn buik, weinig eetlust, zware benen en armen en ben onwijs moe (en ook niet altijd even aardig ) Vannacht echt een rotnacht gehad met flinke krampen, zere rug etc...het zet maar niet door! het breekt me nu toch echt wel op! en beebje is maar aan het feesten in mijn buik, echt weer heel bewegelijk de laatste dagen. Ik word almaar onrustiger.
Wendy: goed dat je gebeld hebt meis. Vind echt dat ze al veel te lang hebben laten lopen met die weeën en het idee dat het kindje n stuit ligt! Het word nu wel eens tijd dat wendybeebje de wereld mag verkennen. succes!
Jootje ,klopt maar voor wie is het nu echt tijd allemaal , u ,wendy ,.... ? Hier ook een beweeglijke beeb maar dat komt omdat die nog nieti s ingedaald en echt het te krap heeft. Zal wel dat gevoel gaan missen erna
Ach ja, van mij mag beebje nu wel komen hoor...maar bij mij ligt het al ingedaald en voor zover ik weer goed ..Bij wendy ligt het in stuit en zij heeft het wel wat zwaarder te voortduren gehad..dus vind dat het tijd is voor haar! Lijkt me naar als kindje natuurlijk word geboren in stuitligging, omdat ze te laat waren met ingrijpen...
Is lief van je Jootje en idd.stuitligging bij een 1e is niet niks na horen van. Ik ga even offline ventje zit eens op de sofa ,beetje bijrpaten en uitpraten
Hee Wendy jij zou achterin de rij gaan staan ik was eerst Spannend meid!! Ps Wendy moet dan toch een keizersnee? weet het even niet meer.
Je zult het ongetwijfeld al vaker gezegd hebben maar wanneer was je van Denise bevallen? Op tijd of ook overtijd? En voelde je dat toen aankomen?
Zo daar was ik weer gedoucht en wel! Net even de bloemetjes buiten gezet zal hrt dit keer wel werken? Maar tjilpje ik was na jootje hoor
Irene: met precies 39 weken. Voelde het niet aankomen, was ook niet in me opgekomen dat ik eerder kon gaan bevallen. Ik voelde me de ene dag niet zo lekker en dacht aan een griepje, de andere dag iets buikpijn en s'nachts kwamen de weeën. Pas na een douche kwam ik erachter dat het erger er regelmatiger werd. erg hé
@Jootje. En dan is de tweede vaak eerder dan de eerste....en ben je nu 1,5 week verder... Dat zegt dus ook niets! Vind het wel fijn om te horen dat je het dus helemaal niet echt aan hoeft voelen komen... Het kan opeens zover zijn. Ik heb bij Mathijn helemaal nooit weeën gehad dus weet nog steeds niet wat me nou te wachten staat. Ik heb dus ook een beetje het idee dat je het voelt aankomen....maar dat hoeft dus helemaal niet!
Irene: nee, hoeft niet..En dat maakt me nu juist wat onzeker. Ik weet gewoon even niet wat me staat te wachten, wanneer het nu eindelijk eens door gaat zetten.
Irene bij Tygo voelde ik het ook niet aankomen hoor, werd snachts wakker van de kramp wat steeds erger werd. Ik voel me nu niet zo lekker even, koud en wat krampen in mijn buik.
Niet mopperen! Zie bericht boven die van jou....als wij nou eens zouden WETEN wanneer we aan de beurt zijn....maar helaas.... Misschien ben jij nu wel aan de 'beurt'
Meiden ik ga met m'n ventje in de zetel ploffen... Hopelijk toch nog wat babynieuws vannacht en morgen he Ben naar FC De Kampioenen aan het kijken en Bieke loopt overtijd (is een heruitzending)... herkenbaar die tips hihi
Ja vreemd hoor! Ik kan me dus echt niet voorstellen dat ik nu relaxed op de bank zit en dat er vannacht iets zou gebeuren... Nee sorry kan ik me echt NIET voorstellen.... Ga jij anders even lekker douchen, even lekker warm en is ook goed voor de krampen!