irene: Dat is weer de tegenzijde..ik voel dus steeds van alles en steeds is het loos alarm. Elke keer denk ik, nu gaat het doorzetten, en dan gebeurd er vervolgens niks!
Hahaha Irene ik wacht netjes mijn beurt af, verbaas me over iedereen die gaat sexen in de hoop dat er weeen komen. Nou ik durf echt niet hoor stel je toch eens voor dat ik weeen krijg Strippen? echt niet ik wacht de natuur wel af Ik kon me ook echt niet het INEENS gevoel voorstellen. Bij mijn tweede braken zo zonder krampje oid mijn vliezen en ik vond het heel bizar om te weten dat ik nu toch echt binnen 24 uur mama zou worden
MrsNuke lig ook lekker op de bank ik hou van holland te kijken. Ga zo lekker slapen, krampen zijn weer wat verdwenen. Ben benieuwd hoe het met Wendy gaat of ze wat doen of niet...
Hoi Meiden, Allemaal bedankt voor feli's. Ik ben vandaag weer thuisgekomen gelukkig. Ks ging erg voorspoedig. Mocht nog eerder ook dan gepland. Met tien minuten (en wel veel getrek en gesjor) flink brullen en daar was hij dan onze Sacha! Het eerste wat ik zei toen ik hem zag was: Oh wat lijkt hij op zn zus!! Dankzij Marleen ( ) heb ik toch gekozen voor de fles en dat gaat ook goed. Al eerste dag was ij wat misselijk maar dat schijnt vaker zo te zijn. Ik ging als een tierelier met mn herstel, maar helaas sacha werd wat geel en ze wilde bilinogwat prikken. Dat was wat aan de hoge kant dus moest afgelopen nacht toch nog blijven. Vanochtend was het weer gezakt dus helemaal top we mochten naar huis! Hij is nu 4 dagen en zit op 50 a 60 cc melk per voeding . Maar ook weer prima. hij slaapt, eet, plast en poept . Jaime is heel trotse grote zus echt zo lief! De dagen in het zkh waren prima te doen maar was blij dat ik weer naar huis mocht hoor. Ik zag dat er meer baby's geboren zijn! Babyp, Fem en Margootje gefeliciteerd met de baby's! Ik vraag mij wel af waar babyp is bevallen...Misschien was dat wel waar ik ook lag! Meiden ik hou het hier even bij ik hoop dat alle andere baby's snel worden geboren!!!! Hier zo naar bed want de nachtvoedingen zijn nog wel even wennen moet ik eerlijk bekennen! groetjes!
vind het echt zo'n leuk programma.. alleen lijkt het net of linda de mol neptanden in heeft.. net zoiets als ushi
Sensee wat heerlijk dat jullie thuis zijn, lekker in je eigen omgeving genieten van je mannetje. Wat lief dat Jaime een trotse zus is.
Oh ja voor de liefhebbers nog wat cijfertje: 3130 gram en 50 cm Zn namen zijn voluit: Sacha Francisco Philemon
Wat een mooi gewicht en lengte zeg, lief klein mannetje. Hoop dat de kleine hier ook zoiets is maar ze zeggen van niet. Mooie namen heeft jullie ventje gekregen. Welterusten alvast allemaal hoop dat jullie een goede nacht hebben. En wie weet morgen leuke nieuwtjes te lezen.
Lot ik vind het nog klein hoor het gewicht! Het is een klein ventje. Lang en dun zeg maar (want lengte zal iets lange zijn ze meten wat raar doen die beentjes niet meer plat zeg maar). Ik ga nog even op de bank (met een glaasje bubbels en dan lekker slapen... Morgen probeer ik even uitgebreid te reageren. Voor allen die een ks moeten vrees niet!!! Ik heb het nu de 2e keer gehad en echt weer prima 'bevallen'. Vloei ook al niet meer sinds gisterenochtend!!!!
Sensee: wat leuk dat je even komt posten!! Fijn dat het allemaal zo goed gaat lekker genieten! mrsnuke: vind linda er zo en zo wat "nep"uitzien....
@Sensee: Wat je leuk je er weer even bent! Ben ik nu de "schuldige" dat Sacha geen bv krijgt? Ik ben blij dat je je goed voelt en dat de ks weer meegevallen is. Geniet van je gezinnetje! @Wendy: Ik lees dat je naar t ziekenhuis geweest bent en ik lees nu ook dat je niet blij bent.. @Jootje: Ik denk dat jij nu aan de beurt bent om te bevallen. Ik denk dat t vannacht of morgen gaat gebeuren.