Star : gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Noa Maarje: van harte met de geboorte van jullie dochtertje nefeli sonia Mooie foto hoor
@Jootje. Jeetje Jootje wat een ongelooflijke K-nacht heb jij gehad! Geen sorry hoor, je hebt alle recht om te klagen! Overtijd lopen is zoooo niet leuk, been there, done that... Ben wel benieuwd wat de vk te zeggen heeft hoor! En van mij mag jij vandaag bevallen!!
Thanks Ik hoop gewoon echt dat het door gaat zetten. Ik vond je al zo sterk, dat je zonder "piepen" overtijd liep. Dat je er nu even doorheen zit is alles behalve raar. Je laat wel even weten wat de vk zei hè!
Sorry moest wel een beetje lachen om je verhaal. Ik zie het helemaal voor me. Maar dat van school halen en naar school brengen is ook wel een hele belasting hoor! Ik hoef Mathijn alleen maar dinsdag en donderdag weg te brengen en woensdag op te halen. Dat is nog prima te doen. Kan me goed voorstellen dat je het nu fijn vind dat je mannetje het even van je kan overnemen. Kun jij even uitrusten en dan (begin) deze week (samen met Jootje) bevallen. Want eerlijk is eerlijk, jullie zijn nu aan de "beurt"!
Heb trouwens nog steeds niet gedoucht... Maar wel gestreken en was gevouwen... Ga nu maar even lekker douchen en haartjes doen!
Jootje jeetje wat een rotnacht en zou toch even de vk bellen. En dat je erdoorheen zit geeft niets, lekker je hart luchten hier. Maartje gefeliciteerd met je dochter, mooi meisje. Net even platen uitgeprint voor Tygo zijn verjaardag nu nog even in elkaar zetten van de week dan staat het klaar.
Hihi Liesje dat zie ik wel zitten hoor Jootje, wat een vervelende nacht zeg... hopelijk kan je vandaag nog wat rusten... Maartje: GEFELICITEERD met de geboortje van je mooie dochter!
@Maartje: gefeliciteerd met jullie dochter. Mooie foto en een mooi meisje! @Jootje: Klinkt heel rot wat je vannacht hebt gehad. Ik hoop ook zo voor je dat het snel door gaat zetten. Je bent nu al zo lang aan het wachten! sterkte!
Tjilpje *knuffeltje* kan je wel gebruiken denk ik... Hier is mannetje 4 dagen vrij (ma-di-woe overuren die hij moest opnemen en do 11-11 is hier een feestdag) en dan vrij en zat ochtendploeg werken... Zijn net samen naar de H&M gegaan om mijn 2 truien te ruilen, maatje was niet goed. Lastig kopen als je niet kan passen, maar gelukkig heeft mijn zusje dezelfde maten als ik (hopelijk ooit weer heb) dus ze heeft een shirtje achter haar buik gehouden en dan weten we zo de maat voor na de bevalling Nu een kopje frambozenbladthee... denk wel niet dat het afdoet hoor... M'n doos doet weer flink pijn en m'n achterste ook :O kon niet eens deftig naar het toilet!
bedankt 'k hoop het ook maar jij mag eerst hé meid! Spannend hé, die (hopelijk laatste) week. Hoe voel jij je?
@Maartje gefeliciteerd met jullie dochter... Heb toch een afspraak bij gyn voor donderdag.... Maar hoop het niet te halen.....
*fingers crossed* Nony Ik hoopte mijn afspraak voor morgen ook niet te halen, maar ik vrees ervoor... of zou ons prinsesje de gyn DAN willen ontmoeten?
hey meiden, weer een hele tijd zitten bijlezen.... @mrsnuke, gefeliciteerd met jullie zoon....en wat een heerlijk verhaal.... @star, gefeliciteerd met jullie dochter!! @maartjecyprus, gefeliciteerd met jullie dochter!! @jootje, succes meis.... @nony, fijn dat je nog terecht kunt deze week, maar hopelijk is het niet nodig! @voedingen, ik heb bij Luka ook moeten kolven ivm zijn zuigreflex die nog op gang moest komen....heb na de KS meteen een kolf gekregen om het op gang te helpen....toen hij 2 weken was(34 weken zwangerschap) kon hij zelf drinken, maar door de productie moest ik extra kolven....had gewoon veel te veel, en veel stuwing....heb toen een flinke voorraad aangelegd in de vriezer...en toen Luka thuis kwam hebben we hem dat gegeven in de fles, want ik was kapot door het gesjees naar het ziekhuis en thuis kolven etc.... heb nu ook een electrische kolf in huis, mocht het nodig zijn gebruik ik die, ga iig niet klooien met een kind dat honger zou hebben... @ineke, hier gisteren ook een aanvaring met schoonma...hubbie vond het gewoon belachelijk, en heeft ze de wacht aangezegd... @meiden die vandaag op controle moeten/mogen....succes....ik mag om 13 uur weer aan het CTG, en om 14.10 uur naar de gyn....hij mag van mij wel toucheren.... @all, hubbie is ook echt zenuwachtig, en bang dat deze beeb echt op Luka's verjaardag zal komen....ach ja, we zien wel....en Luka heeft steeds gezegd dat hij "een baby voor zijn verjaardag zou willen hebben", haha....
@maartjecyprus: GEFELICITEERD met de geboorte van jullie dochter Nefeli! Wat een scheetje! @jootje24: jeetje, wat een akelige ervaring vannacht! Wat zei de vlos? Ehm... Oki, je gaat even voor een extra controle. @Tjilpje: fijn dat je weer goedgekeurd bent! Oepsie, heerlijke hormonen... Toch wel heeeeeel fijn dat je man vrij heeft kunnen krijgen! Poeh, mijn olifantenpootjes zijn ietsje geslonken, maar 't houdt niet over... Bij mijn andere twee zwangerschappen hield ik op het eind ook wel wat vocht vast, maar niet zoals nu, bahbah. En ik wilde vanochtend eigenlijk ook nog even op de fiets boodschappen doen, maar dat kan vanmiddag ook nog wel. 'k Heb in ieder geval nog brood voor de lunch zometeen. Groetjes, Nelly
@luukske: aaaaah, wat schattig, Luka wil een baby voor zijn verjaardag... Maar zou hij dat over vijf jaar nog zo leuk vinden? Als ik twee weken overtijd ga, heeft Annabel ook een baby voor haar verjaardag...