Tja Jootje; zou wat zijn, alledrie buddy's tegelijk bevallen... Ik herken het wel van mijn dochtertje ja... Weeën wil ik het nog niet noemen, wordt wel steeds erger. Met ons dochtertje begon het precies zo en ben ik 's nachts bevallen. Het zegt natuurlijk nog niks, maar het zou jammer zijn als we beide tegelijk bevallen en jullie niks kunnen laten horen..
sorry dames even raar dagje hier. Huildagje.-zenuwen.....zit nu bij de kapper! Ik wil best paraat staan als reserve buddy hoor.... Eventueel.... Xxxxxxx
Je hebt pb terug Irene. Wendy; heb het nummer van Irene al hoor. Moest nog van Moontje vragen niks hier over op haar hyves te zetten.
Relax Wendy, 't is allemaal al geregeld. Ga jij nu maar genieten van je kappertje en je nieuwe baarhaar!!! *knuff*
Als er nog reservebuddy's nodig zijn dan bied ik me ook aan hoor. Ben goed bereikbaar (zelfs 's nachts ). Verder even niet zo snel reacties..ga even rusten voor het circus weer begint vanavond..hihi
Ik zal eens even op zoek naar wat lekkers heb het rijk voor me alleen. Mannetje is even samen met Denise naar opa en oma. Hij is vandaag erg lief en behulpzaam, heerlijk!!
Ja hè, ik zit maar te F5-en maar er gebeurt niets.... Op mijn telefoon ben ik drukker Sms-en met Moontje en Luukske....moet wel van alles op de hoogte blijven
Mochten er nog meer buddy's nodig zijn dan stel ik me ook beschikbaar. Ik hoef in ieder geval niet meer te bevallen dus ik kan te allen tijde posten