Ik wil ook best buddy van iemand zijn die iets minder ver is.. aangezien ik nu volgens mij de enige ben die overtijd aan het lopen is, is het niet handig om nu buddy te worden van iemand die misschien wel snel gaat bevallen.
Ja maar de maandag is voor mij ook wel een relaxte dag. Hoef de hele dag niks, en dan komt er meestal van alles uit mijn handen. Man werken, kind naar school en bso. Hoef Mathijn niet weg te brengen en niet op te halen...eigenlijk HOEF ik helemaal niets vandaag. En dan lekker op mijn eigen tempo een beetje rommelen in huis... Moet wel wat bekennen.... Ben tussen de middag weer naar de Mac gereden....en heb nu al de hele middag mega maagzuur.... Trouwens nog iets heeeel anders.....wil graag jullie mening hierover... Ik hoorde gisteren van mijn schoonzusje dat ze op school "vergeten" waren dat Mathijn op vrijdag naar de BSO (buitenschoolse opvang) gaat. Dus hij stond buiten....en daar waren geen papa of mama. Gelukkig was mijn schoonzusje bij school en heeft zij Mathijn terug naar de juf gebracht. Maar ik ben wel heeeeeel erg geschrokken hiervan. Dat is toch niet normaal!! Hij is net 4 zit nog geen 2 maanden op school en dan dit! Normaal gesproken moet de juf de lijst bijhouden van de kindjes die naar de bso gaan en die in de klas houden tot ze worden opgehaald door de bso-juffen. Dat was ze even vergeten
Ja het is hier echt rustig! Ik ga nu afsluiten. Hopelijk morgen ander nieuws van mij.. Best wel spannend hoor! De harde buiken worden hier steeds pijnlijker. Maar goed, we blijven rustig. Misschien zijn het wel voorweeën... Fijne avond allemaal!
Irene: Jeetje, vind ik wel een grote fout hoor! Je moet er toch niet aan denken dat je eigen kind daar staat, zonder papa en mama..als 4 jarige! Mag je van geluk spreken dat je schoonzusje er was. Tuurlijk, waar mensen zijn worden fouten gemaakt, maar vind dit niet kunnen. Ik zou het echt vervelend vinden als mijn kind dat zou overkomen. Ik zie ze al staan! Enne mac: tja...zo komen snoepers te pas! Hmm heb ik ook wel zin in! Ben wat eten koken tegenwoordig ook zo lui!
Oh dat vind ik echt niet normaal!!! Trouwens, zetten ze de kinderen gewoon op het plein zonder dat er toezicht is van meesters/juffen? Bij ons liep er altijd nog iemand rond, gewoon om dit soort zaken te vermeiden. Zou er zeker wat van zeggen!
He Irene, wat vervelend van je zoontje!!! Eigenlijk MAG het gewoon niet he, maar ik weet uit ervaring (ben juf) dat het ook maar mensen zijn, die af en toe eens een foutje kunnen maken... Maar hij stond er toch niet alleen neem ik aan? Geen toezichjuf??? Ik zou er dus niet te zwaar aan tillen, maar als je de kans hebt, misschien toch eens opnieuw aan de juf laten weten op welke dagen hij naar de BSO moet? Als je niet zelf kan gaan via een briefje of zo?
Ja de juffen komen altijd wel mee naar buiten maar die kunnen volgens mij ook niet alle kindjes in de gaten houden. Mathijn stond nog wel op het plein maar bij het hek... En ik weet dus niet of er iemand zou zijn geweest (buiten mijn schoonzusje dan) die het in de gaten zou hebben gehad als hij het schoolplein af was gegaan. Toen ik het gisteren hoorde kon ik wel huilen, dit is dus precies waar ik bang voor ben. Dat mijn kind daar zonder toezicht staat. Heb hem nogmaals op zijn hart gedrukt dat als papa of mama er niet zijn dat hij terug moet gaan naar de juf...maar of hij dat dan ook echt doet??? Die betreffende juf is er alleen op vrijdag. Ik zit nu te twijfelen wat we hier nu verder mee doen. Haar a.s. vrijdag er op aanspreken of morgenochtend met de directeur gaan praten. Ik wil haar niet zwartmaken maar ik wel weten hoe ze dit in de toekomst denken te voorkomen... Of draaf ik door???
Irene, niet te geloven dat ze niet aan de poort staan dan!!! Hier staan de juffen met avondtoezicht altijd aan het poortje om erop toe te zien dat de kinderen wel met de juiste personen meegaan en niet de straat op lopen!!! Als ze er alleen op vrijdag is, zou ik dan toch inderdaad morgen eens met haar collega of directeur gaan praten (rustig wel want anders gaan ze het eerder vervelend vinden) en gewoon uitleggen dat hier echt wel op gelet moet worden... Vind het een belachelijk systeem van toezicht houden als je het mij vraagt hoor!
Bedankt Ineke. Ja nou je het zegt...ze moeten gewoon bij het hek staan. Ik moet ook zeggen dat ik er vanaf het begin al geen goed gevoel over heb...maar gooide het op mijn overspannen hormonen. En dan gebeurt dit. Ik zal morgen wel eens (rustig ) gaan praten.
ow had nie gelezen dat irene zich ook beschikbaar stelde als backup buddy want dat stond want dat was ongeveer gelijk getypt zeker? nja.. beter te veel als te weinig he.. irene wat stom zeg dat ze je kereltje zo aan zijn lot over laten! ik vind het niet kunnen.. ok een vergissing is menselijk maar zo met kleine kindjes vind ik wel dat ze beter hun best moeten doen. dat kan gewoon niet! ben weer terug thuis van de kapper .. zucht.. is wel beetje errug kort! maar was ook nodig.. had zulke dooie punten.... hoe het nu zit ben ik niet blij maar dat komt omdat ze op 1 of andere manier het stylen altijd niet naar mn zin doen. zo maar ff douchen en op mn eigen manier doen.. hier nog spannende dingen gebeurd verdr???
Marleen weet dat het op mijn werk ook weleens gebeurt is maar goed is het zeker niet, zo'n klein ventje wat daar staat te wachten, zou het toch aangeven en zou het zelf denk ik eerst bij de juf zelf doen. Moontje heel veel succes. Kitty klinkt spannend bij jouw! Wendy dat ken ik als ik geknipt ben moet ik het eerst zelf wassen en doen anders zit het ook niet naar mijn zin. Zo heb even gestreken is dat ook weer aan kant. Mijn moeder kwam even thee drinken met mijn neefje dus Tygo heeft even gezellig gespeeld. Heerlijk hoef niet te koken warm hutspot op. Word voor sommige dames weer spannend hier, ben benieuwd wie de eerste is.
Wendy, hier nog iemand die haar haar altijd opnieuw moet doen! Enkel mijn kapper zelf kan het mooi doen, zijn hulp-kapsters doen het altijd véél te plat! Je hebt wel mijn thee-partijtje gemist maar er zijn nog restjes voor de rest niet echt veel spannends BEHALVE dat Moontje in het ziekenhuis mag blijven en ze gaan haar morgen helpen!!!!! en Kitty vermoedt weeën!!! Joehoe!!! Hier nog steeds last van m'n staartbeentje en voel soms precies gepruttel daar achteraan... erg raar gevoel moet ik zeggen!
ik wil ook nog wel buddy-en hoor! dus als iemand zn nr kwijt wil gil maar! lief:suc6 meid!!!! kitty: spannend...wie weet zet t door! moontjee: suc6 meid.....hoop dat t vlot verloopt morgen! irene: das niet netjes zeg...zou dr echt nog wel even op terugkomen! maar komt de BSO niet de kindjes halen? denk dat er vannacht of morgen nog wel wat beebjes geboren worden!
Ok ik zit nog even over iets te denken! Lilalien is mijn buddy'tje... maar wij zijn erg dicht op elkaar uitgeteld... Ik dacht altijd dat ik in mijn 37-ste week zou bevallen, maar niet dus! Zou ik misschien iemands nummer mogen hebben, voor het geval Lilalien en ik tegelijk in het ziekenhuis belanden dat dan iemand anders ons nieuws op het forum kan plaatsen??? Tis wel een BE nummer, maar het is toch alleen in geval van 'dubbele opname' wie zich geroepen voelt, pb maar!
Ja wel maar soms is de bso er voor dat de school uit is en soms is de bso er na dat de school uit is. De juf moet dan de kindjes voor de bso in de klas houden....