woehoe ,das fijn om horen ,goh daarvan sta ik ook te poppelen hoe broer en zus gaan reageren ,ga het zowieso filmen als ze binnenkomen in't zh hun reactie. Hadden we ook gedaan bij de zoon :"Oh is die baby er al uit". echt geweldig om later te laten zien. Wendy ,een roze 8) dan wel e grrr krijg pijn aan men stuit en platliggen kan ik nu niet na mijn bammetjes want anders komt het omhoog en heb iemand die wil uitbreken aan de zijkant van mijn buik *edit :Even dinnetje bellen en dan bedje in want beeb is echt pijn aan't doen aan mijn schaambeen* SLAAPWEL dames X
hihih leuk! ben benieuwd mmm das rot...nouja...blijven zitten dan maar hahaha uitbreken...zou fijn zijn, maar dan aan de onderkant!
hallo lady's, hier even een teken van leven...... alles is goed gegaan met de bevalling. zijn in de loop van de ochtend thuis gekomen. Noa is een heerlijk meisje van 3195 gram en 48 cm. binnenkort zal ik ff een foto plaatsen. Moontje; bedankt voor het plaatsen van het buddy bericht!! mrsnuke; gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!
Knuffeltje aan iedereen die hem kan gebruiken meiden!!!! En hopelijk een goede nachtrust! Hoe zou het met Kitty zijn? Lilalien, wat goed dat je zoon het zo goed doet in het 1ste leerjaar is altijd een hele opluchting he! Denk inderdaad dat het een heel speciaal moment is als je kinderen de beeb voor de eerste keer zien ♥ Wist niet dat er internet was in het VJZ? Wel leuk Kan de laptop mee hihi Net een filmpje gekeken met mannetje en nu zometeen bedje opzoeken...
Slaapwel lieve mensen allemaal, ik val al heel de dag half in slaap... Jootje meid, of een goede nachtrust gewenst of een goede bevalling gewenst Hopelijk ben je gauw aan de beurt!
Grietje: dank je, maar weet je...ik ga me er gewoon niet meer mee bezig houden en nu nog lekker genieten van al dat leven wat nog veilig in mijn buik zit! is het ook niet alle keren een teleurstelling !
Hoi meiden, ik kom weer even kijken hoe het hier met iedereen gaat. Allereerst: alle nieuwe mama's: GEFELICITEERD!! Bedankt ook voor alle felicitaties! Met ons gaat alles goed alleen snapt Tess nog niet zo goed dat er tijdens de nachten geslapen moet worden Afgelopen nacht heeft ze tot 4u liggen huilen. Toen heb ik haar ingebakerd en daarna was het gelukkig goed. Hopelijk werkt het inbakeren vannacht weer zo goed. Ik had beloofd om wat fotootjes te spammen van onze meid dus hier komen ze. Hier was ze net geboren.
Ooooow wat een mooi meisje!!! Die mooie donkere haren, super hoor! Ja die nachten...zal wel even wennen zijn. Gelukkig werkt inbakeren! Geniet van je meisje!!
Hey ladies, even een teken van leven van mijn kant. Sorry sorry sorry, ik verwaarloos jullie enorm Alles kost zoveel tijd! En als ik even een momentje heb, dan probeer ik wat bij te slapen. Maar alles gaat goed! Ben zo blij met ons meisje! Ze is zo groot! Al 53 cm, past de meeste kleertjes maat 50 niet!!! MrsNuke bevallen?!! Super! Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Jayson Peter! Star: jij ook van harte gefeliciteerd met je dochter Noa! Doe maar rustig aan!
Voor de dames die erdoor heen zitten *dikke knuffel* Jullie zijn snel aan de beurt! Nog eventjes...! Ik wens iedereen een hele fijne nachtrust toe!
ja hoop dat ik ook snel aan de beurt ben. ben het zat aan het worden hoor. heb continu voorweeen, zo'n 4/5 achter elkaar en dan stopt het weer voor een paar uur. heel vervelend.
BabyP: leuk even wat van je te horen. Geeft niks dat je even wat minder hier bent. Snappen we best hoor!! (toch dames?) Lekker genieten joh, en rustig aan doen!